یکشنبه 21 شهریور 1395 - 15:20:35

مارک لاک ناخن

8 برند برترلاک های صورتی

برند برتر لاک ناخن

لاک ناخن

لاک ناخن صورتی

 


صورتی رنگ رویاها و یکی از رنگ های مورد علاقه بسیاری از خانم ها و بسیاری از دختر خانم ها می باشد. بنابراین مشخص است که رنگ صورتی در بین رنگ های دیگر لاک هم طرفداران زیادی دارد. این رنگ در انواع سرخابی و یا صورتی کمرنگ وجود داشته و دسته بندی های مختلفی برای رنگ های آن وجود دارد. در این مقاله 8 برند که بهترین لاک های صورتی را تولید می کنند معرفی شده است.

 

1. لاک ناخن صورتی ESSIE

لاک ناخن صورتی



لاک ناخن  صورتی ESSIE یکی از محبوب ترین انواع لاک صورتی دنیاست. این لاک زیبا زیرتوناژهای آبی داشته و از آن جایی که براق و نئونی است بسیار زیباست.

 

2. لاک ناخن صورتی دبورا لیپمن deborah lippmann

لاک صورتی



وجود اکلیل یا دانه های رنگی لاک را کاملا متمایز نشان می دهد. این اکلیل ها می توانند به هر رنگی باشند که در این لاک محبوب دانه های براق طلایی و نارنجی وجود داشته و ظاهر لاک را جذاب تر نشان می دهند. البته لازم به ذکر است که این نوع لاک ها معمولا کمرنگ هستند و برای زیبایی بیشتر آن ها، باید از زیر یک رنگ صورتی روی آن ها زد.

 

3. لاک ناخن  صورتی  زویا  ZOYA

لاک ناخن جدید


یکی از محبوب ترین برند های لاک در سرتاسر دنیا لاک های زویا هستند که رنگ های شاد و در عین حال کمرنگ و پررنگی دارند. این لاک بسیار خوش رنگ است و ترکیب آن با یک طلایی زیبایی ناخن ها را چندین برابر می کند.

 

4. لاک ناخن صورتی OPI

مارک لاک ناخن



در صورتی که کسی به دنبال لاک های زیبایی باشد که به رنگ ناخن بوده و ظاهر طبیعی تری داشته باشند. لاک های OPI مخصوص این موضوع هستند. این لاک ها به رنگ صورتی ملایم و با توناژ کرم رنگ هستند و در صورتی که کسی بخواهد این لاک بهتر معلوم باشد، باید از چند لایه از آن روی ناخن های خود استفاده کند.به خصوص از این لاک ها می توان به عنوان بیس مناسبی برای فرنچ ناخن ها استفاده کرد.
 

5. لاک ناخن صورتی China Glaze

برند لاک



کسانی که از رنگ های گلبهی و مرجانی لذت می برند می توانند از این رنگ لاک استفاده کرده و از این لاک که بیس گلبهی دارد، برای زیبایی بیشتر ناخن های خود کمک بگیرند. البته در صورتی که فردی بخواهد لاک خود را بهتر نشان دهد و رنگ صورتی پررنگ تری داشته باشد، می تواند از سه لایه از این لاک روی ناخن های خود استفاده کند.

 

6. لاک ناخن صورتی ORLY

برند لاک ناخن
 

این لاک ناخن صورتی رنگ منحصر به فردی دارد و به جرات می توان ادعا کرد که در بین محصولات دیگر نتوان این رنگ را پیدا کرد. این لاک از لاک های معمولی متفاوت بوده و تنها با زدن یک لایه از این لاک می توان جلوه زیبایی روی ناخن ها به وجود آورد.

 

7. لاک ناخن صورتی سَلی هَنسِن

لاک ناخن

 



لاک ناخن صورتی سلی هنسن ترکیبی از رنگ های صورتی، آبی، بنفش و مسی هستند. بهه علاوه در این لاک ها از اکلیل استفاده شده و می توان از آن به عنوان لاک روی لاک هایی به رنگ صورتی استفاده کرد.

 

8. لاک ناخن صورتی جُردانا

لاک ناخن صورتی



این لاک ناخن صورتی کاملا دخترانه و ملایم بوده و با داشتن یک رنگ ملایم به زیبایی ناخن ها می افزاید. به علاوه این لاک اکلیل داشته و با زدن دو لایه از آن روی ناخن می توان جلوه زیبایی روی ناخن ها به وجود آورد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: