چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 13:02:05

هاشور ابرو در کرج

مرکز هاشور ابرو مهرجان درگوهردشت کرج

هاشور ابرو تخصصی

 

هاشور ابرو چیست

 
میکروپیگمنتشن یا آرایش دائم، پروسه ایست که در آن رنگ دانه هایی زیر اپیدرمی (لایه بالایی پوست) و در لایه درمال (لایه دوم پوست) توسط سوزن ریزی تزریق می شوند. هاشور از لحاظ پزشکی برای کاربرد های نیمه دائمی طراحی شده و روشی ایمن است. می توان گفت میکروپیگمنتیشن جایگزین مناسبی برای هزینه لوازم آرایش و وقت گیر بودن پروسه انجام آن است. میکروپیگمنتیشن یک تکنیک زیبایی است که در هر ناحیه از بدن و با تزریق در ناحیه درمال پوست به وجود می آید. بهترین حالت انجام هشور یا میکروپیگمنتیشن وقتی است که توسط یک متخصص زیبایی ماهر در آرایشگاه، یک پرستار و یا پزشک متخصص زیبایی انجام شود تا ظاهری طبیعی برای افراد به وجود آید.
 

هاشور زدن ابرو

هاشور ابرو برای ابروهایی که خیلی کمرنگ، خیلی کم و پراکنده هستند ولی با کمی تلاش زیبا می شوند، توصیه می شود. ابروها قسمت مهمی از صورت هستند زیرا آن ها به چشم ها و صورت حالت داده و وقتی پر باشند ظاهری جوان تر به افراد می دهند. پس هر کسی که به داشتن ابروهایی پر علاقه داشته باشد به هاشور ابرو هم علاقه پیدا خواهد کرد. هنگامی که از تکنیک هاشور ابرو استفاده کرده اید بدون نگرانی پاک شدن ابرو می توانید به استخر رفته یا هر ورزشی که بخواهید انجام دهید،  همچنین استفاده از هاشور ابرو به بیمارانی که موهای خود را از دست داده اند کمک می کند تا ظاهری طبیعی داشته باشند.
در هاشور ابرو آرایشگر شما سعی می کند با ایجاد خطوط نازک تارهای مو ابرو شما را شبیه سازی کند و در قسمت هایی که ابرو شما ریخته یا کم پشت تر است با هاشور زدن لابلای ابرو آنها را پرتر نشان دهد.
در هاشور ابرو طراحی بسیار مهم است و باید هاشور ها مطابق با خواب موهای ابرو شما طراحی شود.البته در بعضی موارد سلیقه شما هم تاثیر گذار است مثلا بعضی از بانوان دوست دارند تاج ابروهایشان صاف و عمودی باشد و بعضی دیگر دوست دارند تاج ابرو گرد و خمیده داشته باشند که یک هاشور زن با تجربه می تواند با تکنیک های مختلف هاشور ابرو طرح مورد نظر شما را پیاده کنند.
 
 

رنگ هاشور ابرو 

 
تنوع رنگی در هاشور ابرو بالاست و معمولا فردی که هاشور ابرو شما را انجام میدهد متناسب با رنگ مو ابرو خودتان و رنگ دانه های پوست شما با ترکیب چند رنگ هاشور سعی می کند طبیعی ترین رنگی را که شبیه به مو و ابرو واقعی خودتان هست را اجرا کند. البته معمولا در ابتدای اجرای هاشور ابرو تا دو هفته رنگ هاشور ابرو شما تیره است و پس از 14 روز رنگ واقعی هاشور ها مشخص می شوند.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن و تاتو در گوهردشت کرج

مرکز تاتو مهرجان در گوهردشت کرج دارای چندین سال تجربه  بهترین مرکز تاتو و هاشور در زمینه خدمات و آموزش میکروپیگمنتیشن و آرایش دائم میباشد.

درمرکز تاتو مهرجان کلاس های گروهی میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، میکرو اسکالپ و ...با ظرفیت محدود برگزار می شود

 

 

 

سایر آموزش و خدمات مرکز زیبایی مهرجان

آموزش و خدمات فوق تخصصی کاشت ناخن و اکستنشن مو و مژهریال  جدیدترین رنگ و مش ها ، کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده، صافی  برزیلی, ... 

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

 

تلفن مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و تاتو مهرجان
09123690364

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 20 اسفند 1395 - 01:02:22
ار نمونه کارهاشون معلومه کارشون عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: