جمعه 08 آبان 1394 - 14:03:46

شینیون فشن

10 مدل شینیون

شینیون فشن

مدل مو فشن

 

شینیون موها در بین خانم ها بسیار رواج داشته و برای خانم های خوش سلیقه بسیار حائز اهمیت بوده و آن ها در این مورد حساس هستند و هر مدلی را نمی پسندند.

شینیون کردن نیاز به کمی دقت و کمی حوصله دارد. با کمک این  دو عنصر و با اضافه کردن کمی سلیقه به کار محصول شگفت انگیزی می توان به دست آورد امروزه بسیاری از افراد به دنبال شینیون های جدید و تک هستند. این خود دلیل آن شده که ایده های بیشتری به ذهن شینیون کاران رسیده و با روش های زیبایی مو ها را آرایش کنند.برای داشتن ایده های جدید در شینیون و مدل های جدید مو کافیست هر بار یک مدل را امتحان کنید. ممکن است ابتدا مدل هایی که به دست می آیند به زیبایی آن چیزی که تصور می کردید نباشند، ولی به مرور زمان متوجه می شوید که ایده های جدید و خارق العاده ای هر بار به سراغ شما می آیند.
انتخاب رنگ مو مناسب در نمایش زیبایی هرچه بیشتر مدل مو و شینیون عروس تاثیرگذار است.رنگ مو روشن زیبایی و مدل شینیون را بیشتر نمایش می دهد.
این مدل ها به روز ترین و جدیدترین مدل ها برای شینیون و براشینگ هستند که برای بالماسکه و عکس های مدلینگ و اسپرت عروسی مورد استفاده قرار می گیرند.معمولا در طراحی این سبک شینیون ها اغراق بسیاری به کار می رود و طراح مو سعی می کند مدل مو شینیون را از حالت عادی فراتر ببرد مثلا بعضی از این شینیون ها ارتفاع زیادی دارند یا از پوش های بسیار زیاد و خشن در این نوع شینیون ها استفاده می شود.در این مقاله نمونه هایی از شینیون های جرجیا کات اکراینی را مشاهده می کنید.

 

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

 

برای مشاهده فیلم آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 13 مرداد 1396 - 12:47:16
سلام خواهش میکنم آموزش این شنیون هاروبزارین
شنبه 09 آبان 1394 - 20:01:53
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: