شنبه 31 تیر 1396 - 14:07:06

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن چیست؟
میکرودرم ابریژن یا لایه برداری میکانیکی



لایه برداری مکانیکی یا میکرودرم ابریژن


روش میکرودرم‌ابریژن، متداول‌ترین لایه‌برداری مکانیکی است که اثرات خوبی بر کیفیت پوست می‌گذارد و همچنین با تاثیری که بر نفوذ داروهای پوستی دارد، کمک مهمی در درمان لک صورت است و از طرفی با تحریک پوست باعث بهبود ساخت کلاژن شده و در طولانی‌مدت در بهبود چین و چروک نیز موثر است.


 میکرودرم ابریژن و جوان‌سازی پوست


روش میکرودرم‌ابریژن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده‌ای با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست ایجاد می‌کند. در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می‌شود که باعث جمع‌شدن کریستال‌ها از سطح پوست و بهترشدن جریان خون به منطقه و فعال‌ شدن سلول‌های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می‌شود.
اما روش دیگر جهت حفظ طراوت و زیبایی پوست، شستشوی منظم و روزانه ی صورت میباشد. با استفاده از یک فیس براش مناسب، میتوان لایه برداری سطحی و مناسبی را بطور روزانه ، انجام داد.

با فیس براش برقی پاک کننده صورت کیوت اسکین بدون نیازبه صرف وقت وهزینه جهت مراجعه به پزشک یا سالنهای زیبایی، میتوانید پوست خود را روزانه شستشو و پاکسازی کرده و هفته ای یکبار نیز لایه برداری کنید.


با استفاده مداوم از این فیس براش جوانی و طراوت از دست رفته را به پوست خود بازگردانید.

02126309146
09120894232
@cuteskin_iran

 

فیلم طرزکار با دستگاه لایه بردار پوست

جوانسازی پوست با فیس براش

جلوگیری از پیری پوست

پاکسازی پوست


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 01 مرداد 1396 - 22:19:04
من خریدم عالیهههه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: