چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 15:29:59

عوارض صابون

عوارض صابون برای پوست
آیا صابون برای پوست ضرردارد؟

عوارض صابون چیست؟

متخصصین پوست استفاده از صابون را به دلایل زیر پیشنهاد نمیکنند:


تغییر پ هاش طبیعی پوست: پ هاش عادی پوست بین پنج تا پنج و نیم است. این بدان معناست که محدوده پ هاش پوست بین محدوده اسیدی و خنثی قرار دارد. صابون های موجود با توجه به ویژگی پاکسازی آنها دارای خاصیت قلیایی هستند. این طبیعت قلیایی برای پوست صورت مناسب نیست و آن را خشک و کدر می کند. پوست صورت به طور طبیعی با روغن ها هیدراته می شود. استفاده از صابون های شیمیایی برای شستن صورت جهت حذف روغن های محافظ پوست، آن را بسیار خشک می کند. خشکی بیش از حد باعث می شود که غدد چربی پوست، روغن بیشتری تولید کنند در نتیجه پوست چرب تر می شود. زنانی که پوستی چرب دارند امکان دارد صابون را بهترین گزینه جهت خشکی پوست بشمار آورند اما حقیقت این است که این خشکی سبب ترشح بیشتر چربی توسط غدد می شود.
 

ایجاد چین و چروک؛ ماهیت اسیدی و رطوبت آن را کاهش می دهد. ماهیت اسیدی پوست برای کشتن باکتری ها و جلوگیری از افزایش آنها لازم است که به دلیل استفاده از صابون این ویژگی را از دست می دهد. خشکی و دهیدراته شدن سبب افزایش خطوط در پوست صورت می شود که نتیجه ی آن ایجاد چین و چروک است. چین و چروک سبب می شود که صورت شما پیرتر بنظر برسد و متاسفانه را ه حلی برای از بین بردن آنها وجود ندارد.


کاهش رطوبت طبیعی پوست: پروتئین موجود در پوست بخشی از لایه های بالایی پوست است. عوامل فعال سطحی که در تولید صابون ها به کار می روند خود را به پروتئین ها متصل نموده در نتیجه منجر به آبرسانی بیش از حد آنها می شوند و نتیجه ی آن تورم پروتئین ها است که سبب تسهیل نفوذ مواد موجود در صابون به لایه های عمقی پوست می شود. مواد شیمیایی قوی در تماس با لایه های عمیق تر منجر به التهاب و خارش پوست می شوند. پس از تبخیر آب پروتئین ها خشک تر از قبل شده که در نتیجه رطوبت طبیعی پوست کاهش می یابد.

واکنش های آلرژیک: صابون ها از مواد شیمیایی قوی ساخته شده اند که صورت همه ی افراد در برابر اثرات تخریبی آن مقاوم نیست. افراد با پوست های حساس اغلبا واکنش های آلرژیک نسبت به برخی از مواد تشکیل دهنده موجود در صابون ها، نشان می دهند که برای پوست آنها پیامدهای ناخوشایندی را بهمراه دارد. فراموش نکنید که پوست صورت بسیار ظریف و حساس است در نتیجه نمی تواند مواد شیمیایی را تحمل کند بنابراین سعی کنید از صابون در شستشوی صورت خود استفاده نکنید.

 


صابونهای جدیدی با خواص طبی وارد بازار شده اند که پ هاش طبیعی پوست را حفظ میکنند و در ساخت انها سعی شده که عوارض منفی به حداقل رسیده باشد.
برای تهیه این صابونها نام برند را از پزشک متخصص خود یا مشاور بهداشتی داروخانه سوال بفرمایید.
با استفاده مستمر و روزانه دستگاه فیس براش، پوستی شفاف و شاداب داشته باشید.

 


⁠⁣دستگاه پنج سر در رنگ بندی


سفید، سبز، صورتی، سرخابی، قرمز و مشکی دستگاه فیس براش، دارای پنج براش میباشد.

  • روزانه پوست حساس و معمولی.
  • روزانه پوست چرب و جوشدار.
  • لایه بردار هفتگی.
  • براش بدن.
  • براش سنگ پا


قیمت دستگاه دویست و پانزده هزار تومان

 


خرید از طریق :
وب سایت: www.cuteskin.ir

 

02126309146

09120894232
@cuteskin_iran


روش های پاکسازی پوست

جوانسازی پوست با فیس براش

جلوگیری از پیری پوست

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: