یکشنبه 22 مرداد 1396 - 08:38:05

علت پف زیرچشم

درمان قطعی پف زیرچشم

درمان پف چشم

 

علت پف زیر چشم چیست؟

آنچه باعث پف زیر چشم می شود در اصل شل شدن پوست این ناحیه و در نتیجه جمع شدن چربی اطراف چشم در این قسمت است. باید بگویم جراحی تنها راه درمان پف زیر چشم نمی باشد و همچنین برای برخی بیماران مبتلا به این عارضه اصلا جراحی مناسب نمی باشد. برای جلوگیری از ایجاد پف زیر چشم تا می توانید از پوست این ناحیه محافظت نمایید. ضد آفتاب، لایه بردار، مرطوب کننده و ترکیبات ویتامین ث به صورت کرم و خوراکی خصوصا چنانچه پف زیر چشم با تیرگی این ناحیه همراه باشد، همگی می توانند در جلوگیری از ایجاد این عارضه و البته درمان آن در مراحل اولیه کمک کننده باشند.

رژیم غذایی نیز در پیشگیری، کنترل و درمان این عارضه حائز اهمیت فراوان می باشد. به عنوان مثال غذاهای شور قطعا باعث افزایش پف زیر چشم خواهد شد. البته تغییرات دیگری در نحوه زندگی مانند ترک سیگار و نیز خواب مناسب در وضعیت درست نیز می تواند به کم شدن پف زیر چشم و البته پیشگیری از آن کمک کنند. چنانچه زمینه آلرژی در شما وجود دارد به سرعت اقدام به درمان آن نمایید، چرا که خارش پوست این ناحیه خود باعث ایجاد و یا بدتر شدن پف زیر چشم خواهد شد. هر چند این عارضه به ندرت نشانه ای از یک بیماری مهمتر می باشد اما اگر با تورم در سایر نقاط بدن مثل پاها همراه باشد بهتر است مورد بررسی جدی تر قرار گیرد. البته زمینه ژنتیک در ایجاد پف زیر چشم نیز نقش دارد. و اما علاوه بر نکاتی که در بالا برای پیشگیری و البته درمان پف زیر چشم ذکر شد روشهای غیر جراحی نیز برای درمان این عارضه وجود دارد. 


به عنوان مثال چند جلسه مزوتراپی می تواند باعث برطرف شدن قابل توجه پف زیر چشم در بیماران شود و شاید روشی جایگزین برای افرادیست که علاقمند به جراحی نیستند. برخی از انواع لیزرها و نیز پیلینگ شیمیایی نیز می تواند در درمان پف زیر چشم نقش بازی نمایند. تزریق ژلهای هیالورانیک اسید و نیز پی آر پی هم می توانند با بهتر شدن تونیسیته پوست باعث بهتر شدن این عارضه گردند.


استفاده ی روزانه و مداوم از فیس براش، باعث پاکسازی موثر پوست حتی نواحی اطراف چشم میگردد.


⁠⁣مزیت فیس براش کیوت اسکین نسبت به سایر فیس براشها

  1. داشتن سری های مجزا برای انواع مختلف پوست اعم از خشک،چرب و حساس.

  2. تنوع براش برای شستشوی روزانه و همچنین شستشوی هفتگی(لایه برداری)

  3. داشتن گارانتی تعویض.

  4. قیمت بسیار رقابتی و پایین نسبت به سایر برندها

  5. ارسال دو عدد هدیه روی خرید (اسکراب هفتگی و ژل شستشوی روزانه از بهترین برندهای جهانی)

  6. ارسال رایگان با پیک در تهران و پست پیشتاز در شهرستانها.

  7. سبک بودن و قابل حمل بودن (براحتی یکی از گزینه های کیف لوازم ارایشیتون میشه)

خرید از وب سایت :

www.cuteskin.ir

 

تماس با شرکت کیوت اسکین

                                        

 

 دستگاه پاکسازی پوست 

دستگاه اسکراب پوست

لایه برداری پوست با فیس براش


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: