چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 10:33:19

پاکسازی پوست با روغن آرگان

فواید روغن آرگان برای پوست

تاثیر روغن آرگان روی پوست

 

روغن آرگان چیست و چگونه پوست را پاکسازی می کند؟

ویتامین E فراوان موجود در روغن آرگان به تولید و بازتولید سلول های پوستی کمک فراوانی می کند و از این رو، می تواند نقش برجسته ای در جوانسازی پوست و سلامت موها بازی کند.
نکته قابل توجه اینجاست که نیازی به خرید محصولات مراقبت از پوست و موی بسیار گرانقیمت برای بهره بردن از خواص 
 روغن آرگان وجود ندارد.  روغن آرگان ضد پیری است. غنی از ویتامین ها و مواد مغذی است، با رادیکال های آزاد مبارزه میکند، که می تواند از پیری پیشگیری کند. خطوط ریز را کاهش داده و چین و چروک را صاف میکند.  روغن آرگان به دلیل قابلیت ارتجاعی از پوست محافظت می کند، به بازسازی سلول های پوست کمک میکند


درمان آکنه با روغن آرگان

سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در روغن آرگان یک درمان موثر برای آکنه است. استفاده از آن به طور منظم التهاب را کاهش می دهد.  روغن آرگان همچنین می تواند پسوریازیس، اگزما را درمان کرده، اسکار آکنه، التهاب های پوستی را کاهش دهد. (هر چند قبل از استفاده از هر گونه درمان با دکتر خود مشورت کنید.)  روغن آرگان به تعادل چربی کمک کرده، رطوبت و مواد مغذی را فراهم کند.




روغن آرگان نرم کننده پوست 

یکی از مهم ترین خواص روغن آرگان، خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی آن به پوست  است. ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در این روغن گیاهی به سرعت وارد سلول های پوستی می شوند و خود روغن هم با سرعت مناسبی جذب پوست می شود. از این رو، به هیچ عنوان احساس چربی پوست پس از مصرف روغن آرگان یا محصولات بر پایه آن به شما دست نخواهدداد. چربی این روغن به گونه ای است که می توان بدون استرس جوش زدن، برای نرم و لطیف کردن پوست هم از آن کمک گرفت. نرم کردن پوست زانو و آرنج ها هم از دیگر خواص روغن آرگان است.



شفافیت پوست


مواد فعال موجود در روغن آرگان، خاصیت محافظت از پوست را دارد این است که  روغن آرگاندر بهبود سوختگی، زخم تاثیر مفیدی دارد و به محافظت از آب و هوای بد، سرد، باد، آلودگی، دخانیات، استرس مفید می باشد حتی از اشعه های مضر خورشید هم جلوگیری میکند.
از
 روغن آرگان در کرم های مختلف مراقبت و پاکسازی پوست و سرمها استفاده می شود. پوست را تسکین می دهد و از خشکی، پوسته پوسته و یا خارش پوست جلوگیری میکند.

 


شما میتوانید با استفاده از دستگاه فیس براش و نظافت عمیق پوست ، تاثیر  روغن آرگان را بر پوست خود، افزایش دهید .
⁠⁣

مزایای استفاده از فیس براش کیوت اسکین


. *شستشوی ده برابر موثرتر از روش دستی و پاکسازی کامل پوست.
. *جذب چند برابر کرم و محصولات پوستی بعد از استفاده از دستگاه.
. *لایه برداری ملایم هفتگی بدون نیاز به مراجعه به پزشک و سالن های زیبایی.

 

تماس با شرکت کیوت اسکین

                                        

 

بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی

فیلم طرزکار با دستگاه لایه بردار پوست

جوانسازی پوست با فیس براش

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: