سه شنبه 10 مرداد 1396 - 12:36:01

علت ایجاد خال روی پوست

علت بوجود آمدن خال

درمان خانگی خال

چگونه خال بوجود می آید؟

 به قسمتهای تغییر رنگ یافته روی پوست، خال می گویند که اغلب به رنگ قهوه ای و سیاه هستند. خال ها می توانند در هر نقطه ای از پوست ایجاد شوند و گاه به صورت منفرد و تکی هستند و گاه به صورت گروهی مشاهده می شوند. .
  خال روی پوست در طی سی سال اول زندگی پدیدار می شود و معمولا مشاهده ده تا چهل خال بر روی پوست افراد بالغ طبیعی می باشد. تغییر اندازه یا رویش مو بر روی خال ممکن است ایجاد شود. علت ایجاد خال روی پوست به دلیل رشد خوشه ای مانند سلول های تولید کننده رنگدانه در پوست می باشد. اغلب خال ها هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند و یا در دوران نوجوانی و نیز بارداری پررنگ تر می شوند.

خال انواع گوناگونی دارد اما یکی از مهمترین نکات در هنگام ارزیابی آن، اطمینان خاطر از بی خطر بودن خال است که در این رابطه به چند نکته شاخص اشاره می کنیم.

چنانچه اندازه یک خال از پاک کن انتهای یک مداد بزرگتر باشد باید مورد ارزیابی دقیقتر قرار گیرد، خصوصا اگر شکل آنها غیر منظم باشد. به این خال ها خال دیسپلاستیک می گوییم. .
در حقیقت افرادی که تعداد خال های دیسپلاستیک آنها بیش از ده عدد باشد برای ابتلا به نوعی بدخیمی پوست به نام ملانوما در معرض خطر بیشتری قرار دارند.
همچنین خالهایی که پس از سی سالگی ایجاد می شوند یا شکل آنها بسیار متفاوت از شکل سایر خال های بدن می باشد نیز به بررسی بیشتر نیاز دارند. همچنین چنانچه تغییر رنگ، اندازه و یا شکل یک خال به سرعت ایجاد شود نیز بهتر است فورا با پزشک مشورت نمایید.
خال هایی که خونریزی می نمایند یا دارای ترشح هستند و نیز خال هایی که در هنگام لمس بسیار حساس و دردناک هستند نیز باید مورد توجه خاص قرار گرفته و بدقت بررسی شوند. امروزه درمان خال هایی که از خوش خیم بودن آنها اطمینان داریم از طریق برداشتن به روشهای مختلف اعم از کرایوسرجری یا الکتروسرجری صورت می گیرد.
با تجویز داروهایی خاص پس از برداشتن خال معمولا جای خال بصورت واضح باقی نخواهد ماند. بد نیست بدانید عود خال پس از برداشتن در موارد کمی ممکن است اتفاق بیفتد.

 

انواع دستگاه پاکسازی پوست کیوت اسکین

 

براش زرد: مناسب پوست های حساس و تمیز کردن دور چشم
براش آبی: مناسب برای تمام پوست ها، پوست چرب و جوش دار با قدرت پاک کنندگی بالا
براش مشکی: جهت لایه برداری هفتگی
براش بدن: بسیار‌ مناسب جهت شستشوی کل بدن
براش سنگ پا: مناسب برای کف پا آرنج و زانو

 

قیمت دستگاه پاکسازی پوست

 

قیمت دستگاه کیوت اسکین دویست و پانزده هزار تومان است که همراه خرید ژل و اسکراب با برند فرانسوی کلین اند کلیر را بعنوان هدیه از ما دریافت میکنید. 

 

 

خرید از وب سایت :
www.cuteskin.ir

 

ارسال رایگان: تهران همان روز -  شهرستان با پست پیشتاز

تماس با شرکت کیوت اسکین

                                        

 

بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی

فیلم طرزکار با دستگاه لایه بردار پوست

جوانسازی پوست با فیس براش

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: