دوشنبه 21 فروردین 1396 - 13:11:34

رنگ مو سانست ملت

 فرمول رنگ کردن مو به روش سانسِت مِلت

آموزش رنگ مو سانست ملت

رنگ مو جدید

 

روش رنگ مو سانست ملت

 

رنگ مو سانست ملت یا غروب خورشید یک رنگ موی بسیار زیباست که از رنگ های بسیار زیبای غروب آفتاب الهام گرفته شده و روی موهای بلوند روشن جلوه ای زیبا و دوست داشتنی دارد. رنگ مو سانست ملت از ترکیب رنگ های زرد، نارنجی، قرمز، صورتی و بنفش به وجود آمده و به گونه ای روی موها قرار می گیرد که گویی این رنگ ها در یکدیگر ذوب و محو می شوند. فرمول ساخت رنگ مو سانست ملت و نحوه قرار دادن آن روی موها در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، آموزش داده می شود.
قبل از شروع 
رنگ مو سانست ملت باید به این نکته توجه باشید که برای ساخت رنگ مو سانست ملت باید ریشه موها به رنگ بلوند لِوِل 7 در آمده و قسمت وسط و پایینی آن ها به بلوند لِوِل 10 در بیایند.

 

آموزش رنگ مو ساننست ملت

ترکیب رنگ مو سانست ملت

 

مراحل انجام رنگ مو سانست ملت


مرحله اول
قبل از هر کاری باید موها را به رنگ بلوند روشنی در آورد و همان طور که گفته شد، برای این کار می توان از سیلک لیفت 3% ، ml35 با حجم 10 + 1 قاشق روشن کننده قوی سیلک لیفت استفاده کرد.

 

مرحله دوم
در این مرحله باید تقسیم بندی موها را انجام داد. برای تقسیم کردن موها نیز باید آن ها را به 4 قسمت تقسیم کرد.

 

مرحله سوم

برای انجام رنگ مو سانست ملت از فویل های حرارتی کمک گرفته می شود. این فویل ها را از قسمت گردن زیر موها قرار داده و رنگ موهای فانتزی زرد، نارنجی، قرم، صورتی و بنفش را به نوبت روی موها زده می شوند. این کار باید به گونه ای انجام شود که هنگامی که رنگ موی نارنجی روی زرد قرار گرفت، قسمت پایینی زرد در نارنجی محو شده و هنگامی که قرمز روی نارنجی قرار گرفت، قسمتی از این دو رنگ در یکدیگر محو شود. همچنین این کار باید با رنگ موی قرمز و صورتی و صورتی و بنفش هم تکرار شود. به صورتی که ابتدا زرد، سپس ترکیب زرد و نارنجی در انتهای زرد، بعد ترکیب نارنجی و قرمز در انتهای نارنجی، سپس ترکیب قرمز و صورتی در انتهای قرمزو در آخرترکیب صورتی و بنفش در انتهای صورتی گذاشته شود.


مرحله چهارم
سپس باید فویل را جمع کرده و 30 دقیقه صبر کرد. پس از گذشت 30 دقیقه، موها با شامپو شسته شده و با حوله خشک می شوند.

 

مرحله پنجم
پس از پایان کار روی موها کاندیشنر زده شده و در صورت تمایل موها به روش های مختلف تقویت می شوند تا از خشکی ناشی از دکلره کردن آن ها کاسته شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 28 فروردین 1396 - 15:29:25
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم چه مارک رنگ مویی بگیرم که تن نارنجی نداشته باشه قیمتشم مناسب باشه؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: