یکشنبه 15 شهریور 1394 - 19:55:37

قلم های آرایشی،برس آرایش

 

 


نوع فرچۀ آرایشی و کاربردشان،بستگی به آن قسمتی از صورت دارد که قرار است آرایش شود در ادامه توصیه هایی برای استفاده از قلم های آرایشی توسط  یکی از گریمور های خوب تهران  ارائه می شود.

اگر می خواهید  آرایشگر شوید یا آرایش کاملی را برای خودتان انجام دهید این نکته خیلی اهمیت دارد که  قلم موهای آرایشی را بشناسید  زیرا شکل و ابعاد هر قلم آرایشی طوری طراحی شده  است که در اجرای بهتر تکنیک های آرایش و گریم صورت بسیار موثر است.
1. کاربرد این قلم آرایشی بیشتربرای  رژ لب و خط لب است. سر تیزاین قلم آرایشی  برای خط انداختن و پر بودن برس قلم  برای پر کردن و سایه نداختن لب مناسب است.
2. کاربرد این قلم آرایشی جهت زدن کانسیلر زیر چشم است .نوع طراحی این قلم باعث میشود که روی پوست خطوط ایجاد نشود و کانسیلر به خوبی جذب پوست شود.
3. کاربرد این قلم آرایشی  جهت فید سایه گوشه تیره ی چشم است  زمانی که میخواهیم سایه ی گوشه چشم زاویه نداشته باشد مثل سایه چشم های اروپایی و سایه چشم های اسموکی گرد.
4. این قلم آرایشی جهت فید سایه های  زیر چشم مناسب است. این قلم با سر کج جهت فید سایه ی زیر چشم زمانی که نمیخواهیم هیج خطوطی زیر چشم دیده شود بسیار کاربردی است.
5. این قلم آرایشی برای خط چشم سایه های اروپایی استفاده می شود. این قلم برای خط چشم هایی که میخواهیم خط چشم را داخل سایه فید کنیم استفاده میشود.
6. قلم آرایشی  بادبزنی، این قلم جهت از بین بردن اضافی فیکسرهای پودری استفاده می شود  که به صورت رفت و برگشت و با حرکت پرتابی این قلم انجام می شود.
7. این قلم آرایشی به دلیل بلند بودن و پر بودن سر برس به قلم سایه های روشن در بین گریمور ها معروف است برای سایه های روشن چون حجم زیادی از سایه را برمی دارد و به خصوص در آرایش های لایت که میزان زیادی سایه روشن استفاده می شود مثل زیر ابرو و قسمت های روشن چشم این قلم آرایشی می تواند کاربدی باشد است.اما در مجموع به دلیل پر و بلند بودن برس،  این قلم آرایشی کمتر استفاده می شود.
8. این قلم آرایشی بهترین نوع برای  رژ گونه است. به خاطر پر بودن و سر کج بودن قلم با فرم مثلثی رژ گونه هماهنگی دارد.جهت استفاده صحیح از این قلم از سمت کوتاه مو قلم به سمت گوش و از سمت بلند به سمت بینی دستتان را حرکت بدهید .
9. کاربرد این قلم برای فوندیشن ها و سایه زدن های صورت است.

10. این قلم آرایشی برای فیکسرها به خصوص مخصوصا برای زیر چشم استفاده می شود

 

 

11. سر کاملا تخت این قلم برای فید کردن فوندیشن استفاده می شود و کاملا فرم قلم باعث می شود فوندیشن به خورد پوست برود .

 


12. همانطور که در تصویر می بینید سر تیز این قلم برای ایجاد زاویه در آرایش کاربرد دارد به خصوص برای گوشه چشم ها.

 

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: