دوشنبه 18 آبان 1394 - 18:34:56

آرایش چشم

آموزش تصویری آرایش چشم

اصول صحیح سایه زدن چشم

 

 

 

جذاب ترین عضو صورت افراد، چشم های آن هاست. به همین دلیل چشم ها و تاثیری که در اولین برخورد می گذارند، هیچ گاه فراموش نمی شود. معمولا می توان با یک آرایش چشم  کمرنگ ولی زیبا تاثیری که چشم ها می گذارند را برای همیشه فراموش ناپذیرکرد. این آرایش چشم که در آن چشم ها درشت تر و عمیق تر به نظر می رسند برای چشم های روشن و تیره مناسب بوده و به همه رنگ چشمی حالتی گیرا و خاص می بخشد. حتی عروس خانم ها نیز می توانند از این آرایش چشم بهره برده و روز به یاد ماندنی خود را به یاد ماندنی تر کنند.

 

ابتدا پشت چشم را فون می زنیم و با استفاده از پد کاملا چربی اضافی را به صورت ضربه ای از پشت چشم می گیریم و در نهایت با استفاده از پن کیک کار را خشک می کنیم .اجرای این کار باعث می شود دوام آرایش چشم ما بالا برود.

 

مطابق تصویر با قلم آرایش مناسب زیر ساز را در یک سوم گوشه خارجی پلک می زنیم.

 

زیر ساز را به سمت گوشه خارجی و بالای پلک فید می کنیم.

 

با استفاده از سایه های گرم ،سایه چشم آجری و قهوه ای ،به حالت اشک معکوس با توجه به راهنمای زیر ساز چشم سایه زدن را ادامه می دهیم.

 

با فید صحیح سایه چشم مرز بین رنگها را از بین می بریم.از بن مژه تا زیر ابرو رنگ سایه چشم به تدریج روشن تر می شود.و در زیر ابرو کاملا از سایه چشم روشن استفاده می کنیم.

 

در این مرحله مژه مصنوعی مناسب چشم را انتخاب می کنیم و روی چشم امتحان می کنیم و در صورتیکه از نظر ابعاد و فرم مژه ها با مدل آرایش چشم ما هماهنگی داشت با استفاده از چسب مژه مصنوعی را روی چشم فیکس می کنیم و خط چشم را می کشیم.انتهای خارجی خط چشم را کمی پهن تر می کشیم و لبه بالایی خط چشم را داخل سایه چشم فید می کنیم.

برای این مدل از مژه مصنوعی خطی استفاده کردم زیرا  این مژه برای آرایش چشم اروپایی بسیار مناسب است زیرا چشم را فقط حالت میدهد و پشت پلک نمای زیادی ندارد و به صورت طبیعی مژه ها را کمی پرتر نشان میدهد.این مژه را بری انواع چشم ها میتوان استفاده کرد.

 

با استفاده از قلم آرایشی پر و سر گرد زیر چشم را کانسیلر می زنیم و با استفاده از پن کیک ،رطوبت و چربی زیر چشم را خشک می کنیم.

اکثر خانم های آرایشگر با ریزش سایه ها و کثیف شدن پوست مدل در حین کار مشکل دارند.در هنگام آرایش چشم با قلم بزرگ مقدار زیادی پودر فیکس را روی استخوان گونه و زیر چشم بگذارید تا در حین کار اگر مقداری سایه های رنگی روی  پودر فیکس ریخته شد به راحتی و با یک حرکت قلم سایه هایی ریخته شده را پاک کنید تا هم پوست زیر چشم و صورت کثیف نشود و هم آرایش و میکاپ تمیزی داشته باشید.و نکته مهم تر اینکه حتما در هر بار استفاده از براش یا قلم آرایشی  جهت تجدید سایه ها یا زدن سایه چشم ،قلم را تکان دهید تا اضافی پودرها و سایه ها بریزد.

 

همانند پلک بالا رنگ های سایه چشم را در زیر چشم تکرار می کنیم و به خوبی سایه ها را فید می کنیم. از رنگ های تیره تر در نزدیکی بن مژه و گوشه خارجی چشم استفاده می کنیم و هر چه به سمت پایین می آییم از سایه های چشم روشن تر استفاده می کنیم.حتی می توانید به اندازه یک نخود کوچک گوشه داخلی چشم را از روشن ترین رنگ سایه برای بالا بردن جذابیت آرایش استفاده کنید مثل سایه چشم طلایی

 

در انتها از ریمل استفاده می کنیم برای مژه های بالا و پایین چشم.و در نهایت با استفاده از آکوا و ریمل ابرو ،طراحی و قرینه سازی  ابروها را کامل می کنیم.

 

 

 

 

 کلیپ آموزش گریم ایربراش

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: