چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398 - 12:46:54

32 مدل طراحی ناخن بهاری

بهترین دیزاین طراحی ناخن

طراحی ناخن بهاری 2019

 

طراحی ناخن بهاری


با فرا رسیدن فصل بهار، همه چیز حتی استایل افراد نیز تغییر می کند. سبک طراحی ناخن نیز یکی از همین تغییراتی است که در استایل خانم ها اعمال می شود. معمولا سبک ناخن در فصل بهار در رنگ های شاد و متنوع بوده و در طرح های گل گلی و شکوفه های بهاری دیزاین می شود. در این مطلب از وب سایت رژلب قصد داریم 32 مدل طراحی ناخن بهاری را خدمتتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 


1. یکی از جذابیت های فصل بهار، بازی با رنگ هاست. اگر قصد دیزاین ناخن های خود در این فصل زیبا را دارید، خوب است بدانید که لاک هایی به رنگ های پاستیلی در طراحی ناخن بهاری معجزه می کنند.

 


2. یکی از بارزترین رنگ های بهاری، سبز است. می توانید از این رنگ زیبا و شاداب در دیزاین ناخن بهاری خود استفاده کنید و برای افزایش جلوه آن، گل هایی به رنگ های مکمل اضافه نمایید.

 


3. یکی دیگر از طرح هایی که می توان با استفاده از رنگ سبز اجرا کرد، ایجاد تنالیته های مختلف است. می توانید تناژهای مختلفی از رنگ سبز را در هر یک از ناخن ها به گونه ای طراحی کنید که در عین زیبایی از شلوغی بیش از حد نیز پرهیز شود.

 


4. برای طراحی ناخن بهاری می توانید از ترندهای این فصل استفاده کنید. به عنوان مثال، توت فرنگی یکی از میوه های محبوبی است که در این فصل مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید مدل های زیبایی را با الهام از این میوه هیجان انگیز طراحی کنید.

 


5. یکی دیگر از ترندهای فصل بهار، شکوفه درختان است. برای این کار ابتدا رنگ پایه ناخن خود را اجرا و سپس شکوفه های بهاری را روی آن دیزاین کنید.

 


6. اگر طرفدار سادگی هستید و تمایل به استفاده از رنگ های خنثی دارید، ما یک دیزاین زیبا به شما پیشنهاد می دهیم. برای این مدل طراحی ناخن بهاری می توانید تناژهای مختلفی از رنگ هلویی را روی ناخن ها پیاده کرده و برای افزایش جلوه آن، دیزاین های هندسی را روی ناخن انگشت حلقه اجرا نمایید.

 


7. یکی دیگر ازمدل های طراحی ناخن که احتمالا با سلیقه افراد ساده پسند همخوانی دارد، این دیزاین می باشد که در رنگ های خنثی انجام می شود.

 


8. استفاده از رنگ های شاد را در این فصل زیبا فراموش نکنید. پیشنهاد ما به شما رنگ گلبهی ملایم است که در کنار طراحی گل های بهاری، بی نظیر خواهد شد.

 


9. لاک کروم نیز یکی از محبوب ترین دیزاین های ناخن در این روزها می باشد. می توانید از این موقعیت استفاده کرده و برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن های خود، لاک کروم را با یکی از طرح های بهاری ترکیب کنید. دیزاین پروانه یکی از بهترین گزینه های این فصل است.

 


10. طرح های اسلیمی نیز به دلیل تنوع رنگی بالا، یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای دیزاین ناخن بهاری محسوب می شوند.

 


11. ما برای عروس خانم هایی که در فصل زیبای بهار قصد برگزاری مراسم عروسی خود را دارند نیز مدل ناخنی را گردآوری کرده ایم. ترکیب رنگ سفید و صورتی پاستیلی همراه با نگین، جلوه خاصی را به ناخن های عروس خواهد داد.

 


12. استفاده از رنگ های بهاری جذاب در هر یک از ناخن ها نیز زیبایی خاص خودش را دارد که می توانید این طراحی را بنا به سلیقه خود انجام دهید.

 


13. گل قاصدک یکی دیگر از مشخصات فصل بهار است که نقش آن می توانید زیبایی خیره کننده ای را برای ناخن های شما به ارمغان بیاورد.

 


14. خوب است در لیست مدل های طراحی ناخن بهاری خود، یک مدل از رنگ سال نیز داشته باشیم. همان طور که احتمالا می دانید، مرجانی زنده رنگ امسال است که می توانید از آن در دیزاین ناخن های خود به کار ببرید.

 


15. می توانید هر کدام از ناخن های خود را به یک طرح در بیاورید؛ اما حواستان باشد که رنگ زمینه را ملایم در نظر بگیرید تا از شلوغی بیش از حد پرهیز شود.

 


16. رنگ های مات نیز می توانند گزینه خوبی برای طراحی ناخن بهاری باشند.

 


17. ترکیب رنگ های ملایم در کنار هم می توانند نتیجه بسیار خوبی را به دنبال داشته باشند. این مدل برای دختر خانم ها بسیار مناسب است.

 


18. دیزاین های هندسی نیز یکی دیگر از گزینه هایی هستند که می توانید روی آن ها فکر کنید.

 


19. ترکیب رنگ طوسی با آبی جلوه زیبایی را پدید می آورد که می توانید از آن برای طراحی ناخن بهاری خود استفاده کنید.

 


20. یک مدل طراحی ناخن دیگر برای طرفداران سادگی.

 


21. ترکیب طرح ها و رنگ های مختلف با یکدیگر اگر که به درستی انتخاب شوند، می توانند نتیجه قابل قبولی را به همراه داشته باشند. در این مدل طراحی ناخن بهاری از رنگ های طوسی، صورتی و سفید با طرح های مختلف استفاده شده است.

 


22. ترکیب رنگ مشکی، سفید و نقره ای یک انتخاب عالی برای طرفداران رنگ خنثی است.

 


23. دیزاین ناخن شکوفه های درخت گیلاس را در فصل بهار دریابید که یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

 


24. با کمی خلاقیت می توانید رنگ مورد نظر خود را همراه با یک رنگ خنثی و انواع نگین روی ناخن ها طراحی کنید. رنگ کله غازی یکی از رنگ های شیک و زیبایی است که به شدت پیشنهاد می شود.

 


25. ترکیب رنگ های نئونی صورتی، سبز و آبی در کنار هم بسیار زیبا به نظر می رسد.

 


26. گاهی اوقات می توان از رنگ های کاملا متضاد با هم در طراحی ناخن به کار برد و از نتیجه کار نیز راضی بود. در این مدل از ترکیب رنگ سورمه ای، سفید و طلایی استفاده شده است.

 


27. می توانید از انواع لوازم طراحی ناخن برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن های خود استفاده کنید. در این مدل از زرورق های مخصوص دیزاین ناخن استفاده شده است.

 


28. استفاده از لاک های شاین برای طراحی ناخن بهاری نیز گزینه خوبی است که همراه با دیزاین انواع گل ها بهتر نیز می شود.

 

 

29. در این مدل یک طراحی ناخن شیک و متفاوتی را مشاهده می کنید که بر پایه رنگ هلویی انجام شده است.

 

 


30. اگر قصد طراحی گل های ساده ای را روی ناخن ها دارید، می توانید این کار را در چند ناخن انجام داده و سایر ناخن ها را با یک رنگ جذاب به دلخواه رنگ کنید. در صورتی که قصد طراحی گل های پیچیده و درشت را دارید، بهتر است که این کار را روی یک ناخن یا نهایتا دو ناخن دست انجام دهید.

 


31. یکی از طراحی های فانتزی ناخن با رنگ های زنده را مشاهده می کنید که انتخاب بسیار خوبی برای خانم های جوان می باشد.

 


32. از ترکیب رنگ سبز و صورتی غافل نشوید؛ چرا که شما را از نتیجه کار بسیار خوشنود خواهد کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 22 تیر 1398 - 20:55:43
لاک هاش واقعا قشنگه???
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: