شنبه 19 مرداد 1398 - 14:42:34

بهترین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در کرج

آموزش میکروپیگمنتیشن تخصصی

بهترین مدرس هاشور و تاتو در کرج


آموزش میکروپیگمنتیشن ومیکروبلدیینگ 

آموزش میکروبلیدینگ حرفه ای از زیر مجموعه های رشته آرایش دائم یا تاتو است که در این روش هنرجو آرایش دائم میکرو ابرو را به صورت حرفه ای می آموزد. این حرفه می‌تواند هم برای زیبایی چهره و هم برای افرادی که دچار ریزش ابرو هستند استفاده شود و برای تمامی طیف ‌های مختلف این افراد می‌تواند راه حلی مناسب باشد. در نتیجه می تواند طیف بیشتری از مشتریان را شامل شود. میکروبلیدینگ یک روش کم درد است که نسبتا سریع انجام می شود و برای آرایش دائم ابرو استفاده می شود و همچنین جایگزین مناسبی برای مداد ابرو است.

یکی از موارد و در واقع مهمترین کاربرد این روش ، در انجام هاشورهای ظریف و مویی میباشد. دلیل این امر هم ، در این است که در روش میکروپیگمنتیشن ،  به دلیل لرزش های دستگاه (تبدیل حرکت دورانی موتور به حرکت خطی سوزن ) و ضربات وارده از سوزن به پوست ،  خط های هاشور ، ضخیم تر از موی ابرو ایجاد میشود و البته عمیقتر .

 

اگر پیگمنتر در استفاده از دستگاه و کنترل خطوط هاشور،  مهارت کافی را پیدا کرده باشد ، در استفاده از این روش نیز،  میتواند بسیار موفقتر عمل نماید.
متد بلیدینگ ، در مبحث پوست شناسی ، رنگ ها ، بی حسی ها کاملا مانند میکروپیگمنتیشن بوده و فقط در روش تزریق رنگ به پوست با تغییراتی همراه میباشد.
ما در این روش،  از یک قلم دستی ساده ، که تیغ های سوزنی شکل ردیفی و فلت،  به آن متصل میشود،  استفاده کرده و رنگدانه ها  را  با آغشته کردن سوزن ها ، به رنگ و کشیدن آن با فشار مناسب به داخل پوست ، تزریق میکنیم .این روش در عین سادگی به مهارت و هنربسیار بالایی در کشیدن خطوط و حفظ فشار دست یکسان ،  در تمام خطوط نیازدارد که این امر در سایه تمرین و ممارست بسیار زیاد حاصل میشود .

حفظ فاصله بین خطوط هاشور  نسبت به موهای ابرو ، نوع خواب و کمان خطوط ،  بسیار حائز اهمیت میباشد.
کوچکترین اشتباهی در این موارد ، قابل بازگشت نیست و به دلیل ظرافت کار و تعداد بالای خطوط ، نسبت به روش میکروپیگمنتیشن ، خطا ها کاملا مشخص میشود . حتی یک کمان ناهماهنگ با دیگر خطوط  از زیبایی کار شما بسیار خواهد کاست .




 بهترین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در کرج


اگر به دنبال مدرسین حرفه ای و با تجربه در بهترین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در کرج هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مرکز آموزش و خدمات تاتو رنسانس را انتخاب کنید. جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید.

از جمله دیگر خدمات مرکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنسانس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خط چشم بن مژه شیدینگ چشم
  • خط لب رژلب شیدینگ لب
  • انواع هاشور ساده نچرال تیغ ماهی
  • تاتوماژیکی
  • سایه وشیدینگ ابرو
  • بلیدینگ فیبروز
  • کامو
  • تغییر بدرنگی ابرو ودکاپاژ
  • ریمورارگانیک و اسیدی
  • قاب سایه

 

تمامی خدمات به صورت حرفه ای با برندهای کاملا اورجینال ساخت کشور امریکا و همچنین لوازم یکبارمصرف در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود. کلیه خدمات مربوط به میکروپیشگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز همراه با بی حسی قوی وعالی بدون خونریزی و اسکار توسط تیم حرفه ای رنسانس انجام میشود.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سه شنبه 22 مرداد 1398 - 16:03:33
هاشور350عزیزم‌
یکشنبه 20 مرداد 1398 - 07:37:00
هاشور مویی قیمت چند ؟ لطفا جواب بدین
یکشنبه 20 مرداد 1398 - 07:36:22
این عکس کار خودتونه ؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: