جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 18:24:28

چطور حتی با موهای جوگندمی جوان تر به نظر برسید

صرفا این که موهای شما رو به سفیدی می رود، دلیل نمی شود که شما نتوانید جوان تر به نظر برسید. راه های متعددی وجود دارند که بتوانید خود را جوان تر نشان دهید.

1.       اگر موهای شما جوگندمی و کوتاه است، چرا کمی موی اضافه نمی کارید؟ موهای بلند سن شما را کمتر نشان می دهد و درست مانند یک قاب زیبا برای صورتتان عمل می کند. بسته به این که چه مدلی بیشتر به شما می آید، می توانید موهایتان را صاف یا فر کنید.

2.       موهایتان را با شامپوی مرطوب کننده و نرم کننده بشویید. از یک ماسک موی بعد از حمام استفاده کنید تا شفافیت و درخشانی را دوباره به موهای خود باز گردانید.

 

3.       قسمت های آسیب دیده مو و قسمت هایی که موخوره دارند را کوتاه کنید.

 

4.       به دنبال یک مدل موی زیبا برای کوتاهی موهایتان باشید، مدلی که شما را جوان تر و جذاب تر نشان داده و برای صورت شما هم مناسب و زیبا باشد. برای این کار می توانید از اینترنت یا مجلات کمک گرفته و مدل موی مورد علاقه تان را پیدا کنید.

 

5.       از لوازم آرایشی که برای جوان سازی ظاهر شما ساخته شده اند استفاده کنید. اگر صورت شما جوان باشد، ظاهر شما نیز جوان به نظر می رسد.

·         هفته ای 2 بار پوست سرتان را با روغن تخم مرغ ماساژ داده و بگذارید یک شب روی سرتان بماند. روغن تخم مرغ حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند لوتئین و زیکسانتین است که از سفیدی زودرس مو جلوگیری می کند.

 

6.       لباس مناسب بپوشید. نیازی نیست که مانند یک نوجوان 16 ساله لباس بپوشید اما مانند افراد مسن تر از خودتان نیز لباس نپوشید. یک تیپ راحت برای خودتان انتخاب کنید که در عین سادگی، زیبا و شیک هم باشد.  لباس های جین، تیشرت های گشاد و کفش های پاشنه تخت،  جوانانه تر، راحت تر و عالی تر به نظر می رسند.

 

7.       موهایتان را رنگ کنید. سعی کنید از رنگ موهایی که با دکلره انجام می شوند یا رنگ مشکی بپرهیزید. رنگ های خاکستری روشن و رنگ های قهوه ای مناسب هستند اما رنگ پوستتان را نیز در نظر بگیرید. برای این که واقعا جوان تر به نطر برسید می توانید مقداری از رنگ های فانتزی مثل بنفش یا هایلایت های قرمز را نیز به رنگ موهایتان بیفزایید.

 

نکته:

·         با خودتان روراست باشید! سن تان را بپذیرید و یادتان باشد که چه جوان تر به نظر برسید و چه نرسید، زیبا هستید.

·         اگر برای آرایش کردن به مشکل بر می خورید، از افراد دیگر برای این کار کمک بگیرید.

·         وقتی برای خرید لباس بیرون می روید حتما از یک دوست بخواهید تا همراهتان باشد. او می تواند در پیدا کردن لباسی که بهتر است و بیشتر به شما می آید، کمکتان کند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: