یکشنبه 24 آبان 1394 - 22:16:15

آرایش ماندگار و با طراوت

نکاتی برای داشتن آرایشی با طراوت

ماندگار کردن آرایش

 

 



همه ما همیشه در مورد آرایش ماندگار تر نکاتی می شنویم و گاها استفاده می کنیم، اما این که در طی یک مهمانی آرایش با طراوت و همچنان تازه ای داشته باشیم بحث جدایی دارد. البته همیشه برای یک مهمانی آرایش نشده و گاهی خانم هایی که ساعت کاری طولانی دارند، می خواهند آرایشی داشته باشند که از تازه ماندن آن در طی روز اطمینان داشته یاشند. در این مقاله به این موضوع پرداخته می شود و بررسی می شود که چگونه می توان با رعایت چند نکته ساده در تمام روز و یا تمام شب آرایشی تازه و با طراوت داشت.
• شستن صورت، لایه برداری و زدن مرطوب کننده روی صورت

 



تمام این سه عامل معرفی شده برای داشتن آرایش که ماندگاری بالاتری داشته و در عین حال تازه هم به نظر برسد، ضروری است. زیرا آرایشی روی صورت بهتر می ماند که روی پوست تمیز انجام شده باشد. پس قبل از انجام هر کاری صورت خود را شسته و آرایش خود را روی صورت تمیزتان انجام دهید. البته اگر وقت کافی برای شستن صورت ندارید می توانید از پاک کننده های آرایشی برای انجام این کار استفاده کرد.

• استفاده از پرایمر

 



استفاده از پرایمر یکی از بهترین راه هایی است که با کمک آن می توان چین و چروک های روی صورت را از بین برده و از طرفی ماندگاری یک آرایش را بیشتر کرد. بنابراین قبل از این که روی صورت خود کرم پودر و یا کانسیلر بزنید، ابتدا از یک پرایمر مرغوب روی صورت استفاده کنید تا پوستی نرم و لطیف و با طراوت را در سرتاسر روز و یا یک مهمانی تجربه کنید.  برای چشم ها نیز از پرایمر چشم استفاده کرده و سپس سایه و یا خط چشم بکشید. در صورتی که بخواهید رژ لب شما در طول روز و یا یک مهمانی پاک نشود نیز قبل از زدن رژ لب از پرایمر بر روی لب ها استفاده کنید.  سپس روی لب ها کمی کرم گریم زده و با این کار آرایش آن ها را ماندگارتر کنید.

• برچسب هر محصول آرایشی را بررسی کنید.
هنگام خرید لوازم آرایشی و هنگام انتخاب آن ها برای آرایشی که قرار است مدت طولانی تری روی چشم های شما باقی بماند، قبل از هر کاری برچسب توضیحات آن ها را خوانده و از ضد چربی بودن محصولاتی که استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید. همچنین تجربه ثابت کرده محصولاتی که روی آن ها برچسب  ‘long-lasting’ و یا ‘long-wearing’ و یا ‘waterproof’ خورده است ماندگاری بیشتری دارند. البته هر کدام از این محصولات اگر به شیوه درستی به کار برده نشوند، خاصیت خود را از دست می دهند. با توجه به برند و اصل بودن هر کدام از این محصولات می توان انتظار داشت که 8 تا 48 ساعت روی پوست باقی بمانند.

• تضمین ماندگاری آرایش

 

 

پس از آن که آرایش خود را تمام کردید، وقت آن است که با پودری که مناسب رنگ صورت شماست و یا پنکک ماندگاری آرایش خود را تضمین کنید. همچنین برای این کار می توانید از اسپری مخصوص این کار استفاده کنید. برای لب ها هم می توانید پس از زدن رژ لب از لیپ کت استفاده کنید که حتی اگر ضد آب و ضد ریزش نباشد هم باعث می شود که آرایش شما ماندگاری بهتری داشته باشد.

• پاک کردن چربی روی پوست

 



اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که پوست چرب دارید و آرایش شما همیشه به هم میریزد کافیست که در طول روز و یا در طول مهمانی قسمت هایی از صورت تان را که بیشتر چرب می شوند با یک دستمال خشک کنید. این کار باعث می شود که با وجود پوست چرب تان آرایش ماندگارتری داشته باشید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: