یکشنبه 06 دی 1394 - 04:27:27

رژلب روشن

رژلب رنگ روشن

انتخاب بهترین رنگ رژلب برای هر رنگ پوست



یکی از دغدغه های دخترخانم های جوان و نوجوان پیدا کردن رنگ رژ لبی است که مناسب رنگ پوست آن ها باشد. یکی از رنگ هایی هم که در این رده سنی بهتر است که استفاده شود رنگ های روشن ترند که برای انتخاب این رنگ های نیز باید به توناژ پوستی توجه شود.
در این مقاله نحوه انتخاب رنگ رژ لب، ترکیب آن و استفاده صحیح از آن آموزش داده شده است. همچنین این نکته که چه رنگ پوستی از چه رنگ رژی نباید استفاده کند نیز بررسی شده است.

 

 

پوست های روشن

خانم ها و دخترخانم هایی که پوست روشن دارند موهبت بزرگی در زندگی خود دارند زیرا تقریبا همه رنگ ها برای آن ها مناسب است. اگر شما هم پوست روشنی دارید می توانید به سادگی از هر رنگ صورتی روشنی استفاده کرده و با یک رژ گونه قرمز کمرنگ آرایش خود را تکمیل کنید.
همچنین می توانید از رژ لب های صورتی پر رنگ تری استفاده کنید و روی گونه ها نیز صورتی کمرنگی بزنید. دقت داشته باشید که رنگ رژ لب و رژ گونه تان نارنجی نبوده و تضاد زیبایی با رنگ لب هایتان نداشته باشد زیرا این تضاد زیبایی چهره شما را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

 

پوست معمولی و کمی برنزه

اگر پوستی دارید که نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره بهتر است از رنگ رژ لب صورتی کمرنگ استفاده نکنید تا سن تان بیشتر نشان داده نشود. به جای آن می توانید از رنگ های روشن دیگری مثل نارنجی و یا رنگ هایی از این قبیل استفاده کنید.برای داشتن چهره ای طبیعی تر نیز به جای رژ گونه از رنگ های برنزه کمی روی گونه های خود که باعث برجسته تر شدن لب ها می شود استفاده کنید.

پوست سبزه و تیره

 


هر رنگ روشنی باعث می شود که پوست شما بهتر دیده شود. برای این که چهره تان بهتر دیده شود هم می توانید از رژ لب قرمز رنگ استفاده کنید.در صورتی که پوست تیره تری هم دارید از رژگونه به رنگ صورتی کمرنگ و یا هلویی استفاده کنید. از سایه های مات استفاده کرده و با استفاده از لوازم آرایشی براق و اکلیل دار زیبایی طبیعی پوست خود را از بین نبرید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش آرایش لایت اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 06 دی 1394 - 18:31:14
فوق العاده بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: