سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 10:50:00

بافت طنابی

10 مدل مو بافت طنابی شیک

مدل بافت مو جدید

بافت مو

بافت مو

بافت طنابی یک مدل بافت محبوب در میان خانم هاست که برای یک مهمانی رسمی و یا یک دور همی دوستانه مناسب بوده و از آن جایی که انجام آن بسیار ساده است، می توان با استفاده از این نوع بافت در کمترین زمان ممکن موها را به زیبایی آراست. بسیاری بر این باورند که بافت طنابی تنها یک مدل داشته و بیش از اندازه ساده است. این در حالی است که این نوع بافت زیبا با کمی سلیقه و خلاقیت به صورت های مختلفی حالت داده می شود.
در این مقاله از سایت رژلب  به چند مدل بافت طنابی زیبا پرداخته شده و شما می توانید از این مدل ها ایده گرفته و برای مهمانی بعدی موهای خود را به صورت متفاوتی بیاراید.

 

1. بافت طنابی دم اسبی خیس

بافت طنابی

این مدل بافت مو به خصوص در فصل تابستان و در گرمای هوا بسیار کاربردی بوده و حالت زیبایی دارد. برای به وجود آوردن این مدل موی زیبا کافیست موهای خیس را که از قبل به صورت دم اسبی بسته شده بودند را به دو قسمت تقسیم کرده و پس از پیچاندن هر قسمت از موها آن ها را دور هم بپیچید. سپس انتهای موها را با استفاده از کش سر بسته و با یک اسپری مو مدل موی خود را تثبیت کنید.

 

2. بافت طنابی به هم ریخته

بافت بهم ریخته

یکی از مدل موهای به هم ریخته زیبا که در بین بسیاری از خانم ها هالیوودی طرفدار دارد، بافت طنابی است. این مدل مو به خصوص روی موهای مش و هایلایت شده بسیار زیبا بوده و با یک آرایش ساده دخترانه و جذاب تر می شود.

 

3. بافت طنابی کنار صورت

بافت کنار صورت

یکی از مدل موهای ساده که با قرار دادن آن در کنار صورت می توان جذابیت و ظرافت بیشتری به صورت بخشید، بافت طنابی است. این مدل مو بسیار ساده است و به خصوص روی موهای بلوند چشمگیرتر دیده می شود.

 

4. بافت طنابی و بان

مدل بان

یکی از مدل موها زیبا که حتی برای عروس خانم ها هم زیباست، بافت طنابی مو ها و به وجود آوردن یک بان در ادامه آن است. برای انجام این مدل نیز کافیست موهای دو طرف سر را به دو قسمت تقسیم کرده و هر کدام را به صورت طنابی ببافید. سپس دنباله آن را ادامه داده و در پشت سر یک بان به وجود آورید.

 

5. بافت طنابی دم اسبی

دم اسبی

برای ایجاد این مدل مو می بایست دقت بیشتری به خرج داده و برای از بین بردن وز موها از سرم مو کمک بگیرید. پس از آن که مقدار قابل توجهی سرم مو روی موها مالیدید، آن ها را به صورت دم اسبی مرتبی بسته و بافت طنابی خود را آغاز کنید.

 

6. شینیون به کمک بافت طنابی

شینیون

برای متفاوت کردن شینیون خود کافیست از بافت های مختلفی استفاده کرده و با کمی سلیقه بافت زیبایی روی موهای خود به وجود آورید. برای ایجاد این مدل مو کافیست موها را در پایین سر جمع کرده و به دو قسمت تقسیم کنید. سپس هر قسمت را به صورت طنابی بافته و مانند شکل هر دو بافت خود را تا روی سر بالا ببرید. سپس با استفاده از سنجاق سر موها را روی سر محکم کرده و مدل مویی زیبا و متفاوت داشته باشید.

 

7. بافت طنابی با دم اسبی کنار سر

 

بافت کنار سر


گاهی اوقات ساده ترین مدل مو زیباترین آن ها هستند. در این مدل مو نیز همین طور بوده با یک دم اسبی ساده در کنار سر مدلی کاملا ساده و زیبا به وجود آمده است.

 

8. بافت طنابی حلقه ای

بافت حلقه ای

برای به دست آوردن بافت طنابی حلقه ای کافیست از کنار سر کمی از موها را جدا کرده و پس از آن که موها را به صورت طنابی بافتید، آن ها را به روی سر آورده و با سنجاق سر محکم کنید.

 

9. بافت طنابی رشته ای

مدل مو

برای ایجاد یک بافت طنابی زیبا کافیست از رشته های رنگی روی موهای خود بهره برده و با استفاده از این رشته های رنگی موها را به صورت طنابی ببافید. این مدل مو کمی به هم ریخته بوده و نیازی به این که در مرتب بودن آن دقت کنید، وجود ندارد.

 

10. بافت طنابی بان در پایین سر

بافت پایین سر

در این مدل مو موهایی که به صورت طنابی بافته شده اند، در پشت سر جمع شده و با ترکیب آن با موهای بالای سر، یک شینیون زیبا به وجود می آید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 22:15:06
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: