سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 23:22:25

تغییر ظاهر آرایش

روش هایی برای تغییر ظاهر

روش های آرایشی برای به وجود آوردن تغییر در ظاهر

 روش تغییر ظاهر آرایش



همه خانم ها در زندگی خود از یک سبک مخصوص خود استفاده کرده و گاهی اوقات این سبک خاص تکراری شده و نیازمند تغییر است. اما این تصور که برای به وجود آوردن تغییرظاهرآرایش باید کارهای سخت و دردناکی انجام داد، کاملا اشتباه بوده و با انجام کارهای ساده ولی موثر نیز می توان ظاهری کاملا جذاب یرای خود به وجود آورد. دراین مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته و نشان می دهد که با ارائه راهکارهایی ساده می توان تغییرات بزرگی در ظاهر آرایش به وجود آورد.
 

تغییر ظاهر آرایش با عوض کردن جهت فرق سر

 

عوض کردن جهت موها


اگر همیشه موهای خود را فرق وسط گرفته و یا فرق کج می گیرید، وقت آن است که این عادت خود را تغییر داده و موهای تان را به گونه ای خلاف معمول آرایش کنید. دقت داشته باشد که برای فرق کج باید هر دو طرف را امتحان کرده و سپس تصمیم بگیرید.

 

فرق کج مو

مدل مو

تغییر ظاهر آرایش با عوض کردن مدل مو

 

تغییر مدل مو


اگر همیشه موهای خود را بلند نگه داشته اید چرا با به وجود آوردن یک تغییر، چهره خود را زیباتر نمی کنید. برای این کار حتی لازم نیست موهای خود را به مقدار زیادی کوتاه کرده و می توانید تنها کمی کوتاه تر از معمول و یا حتی به مدل باب در آورید. اگر هم همیشه موهای کوتاهی داشته اید، می توانید موهای خود را بلند کرده و اگر حوصله این کار را ندارید می توانید با استفاده از اکستنشن های همرنگ موهایتان، به جذابیت خود بیافزایید.

 

مدل مو شیک

 

تغییر ظاهر آرایش با کوتاه کردن چتری 

 

کوتاه کردن چتری


اگر آمادگی تغییر مدل مو و یا کوتاه کردن موهای خود را ندارید می توانید تنها مدل چتری های خود را تغییر داده و آن ها را خلاف معمول کوتاه کرده و یا حالت دهید. خوشبختانه چتری های موها را می توان به مدل های بسیاری در آورد و یا کوتاه کرد که در همین سایت انواع مدل مو چتری بررسی شده است.

 

کوتاه کردن چتری

 

تغییر ظاهر آرایش باعوض کردن رنگ رژ لب

 

رنگ رژلب



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که همیشه از رژ لب های کمرنگ و بی رنگی استفاده می کنید وقت آن است که به رنگ قرمز رو آورده و با کمک این رنگ زیبایی خود را چندین برابر کنید. رژلب قرمز برای هر توناژ پوستی مناسب بوده و در مناسبت های در طول روز و یا شبانه هم مناسب است.

 

 رژ لب

رژ لب قرمز

تغییر ظاهر آرایش باعوض کردن سبک آرایش

 

 سبک آرایش


اگر از آن دسته خانم هایی هستید که همیشه از آرایش کمی بهره برده و تا جای ممکن سعی می کنید از آرایش کردن دوری کنید وقت تغییر فرا رسیده است. شما می توانید با استفاده از آرایش عیوب صورت خود را پوشانده و زیبایی های آن را بیشتر نشان دهید. اطمینان داشته باشید که این کار توجه همگان را به شما جلب کرده و همه شما را مورد تحسین قرار خواهند داد. برای آرایش خود هم نیاز به آرایش غلیظ نیست، کافیست از آرایش دودی چشم، رژ لب پررنگ و یا خط چشم گربه ای برای به وجود آوردن این تغییر استفاده کنید.
اگر هم همیشه عادت به آرایش غلیظ دارید وقت آن رسیده است که کمی از آرایش خود کاسته و زیبایی طبیعی خود را بیشتر نشان دهید.

 

خط چشم

تغییر سبک آرایش

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 11:55:41
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: