یکشنبه 23 خرداد 1395 - 10:42:34

مدل موی خیس

10 مدل موی خیس

مدل مو

مدل مو

مدل موی خیس در بین ستاره های هالیوودی طرفداران بسیاری دارد. از این مدل موی زیبا می توان در مناسبت های مختلف استفاده کرده و زیبایی خود را بیش از هر زمان دیگری نشان داد. در این مقاله از سایت رژلب  نیز به انواع مختلفی از این مدل موی زیبا پرداخته شده است.

 

1. مدل موی خیس چسبیده به سر

مدل مو

در صورتی که موهای خود را به صورت باب کوتاه کرده و به  دنبال روش های مختلف برای حالت دادن موهای خود هستید کافیست از این مدل مو استفاده کرده و ظاهری متفاوت و در عین حال جذاب داشته باشید.

برای به وجود آوردن این مدل مو کافیست روی موهای ژل زده و با به عقب شانه کردن موها با یک شانه دندانه درشت زیبایی آن ها را تضمین کنید.

 

2. مدل موی خیس پوش داده شده

موی خیس

در این مدل موی زیبا موهای جلوی سر پوش داده شده و با سشوار کشیدن بقیه موها و خیس نشان دادن جلوی آن ها می توان مدل موی متفاوتی به وجود آورد. برای حالت دادن موها نیز می توان از موس استفاده کنید.

 

3. مدل موی خیس بلند

موی خیس

یکی از مدل موهایی که موجب حسرت دیگران می شود، مدل موی خیس روی موهای بلند است. این مدل مو با یک آرایش چشم تیره و لب هایی کمرنگ زیباتر دیده شده و برای انجام آن نیز کافیست روی موهای کف سر ژل مو زده و سپس با استفاده از یک برس دندانه درشت موها را شانه کنید. سپس روی مدل موی خود اسپری مو زده و آن را در جای خود ثابت کنید.

 

4. مدل موی خیس پرحجم

موی پرحجم

یکی از مدل موهایی  که به خصوص موهای کم پشت را زیبا نشان داده و برای هر مدل چهره ای نیز مناسب است، مدل موی خیس حجم دار است. این مدل مو با یک آرایش ملایم زیبا شده و برای ثابت نگه داشتن موها نیز تنها می بایست از چند سنجاق سر و یک سرم موی مناسب استفاده کرد.

 

5. مدل موی خیس به عقب برده شده

مو

در صورتی که موهای بلندی دارید و می خواهید آن ها را به صورت متفاوتی بیارایید،کافیست موهای خود را کمی خیس کرده و سپس کمی اسپری مو روی آن ها زده و با استفاده از سشوار آن ها را خشک کرده و حالت دهید. برای زیبایی بیشتر آرایش خود از آرایش ساده چشم و رژ لب قرمز رنگ استفاده کنید.

 

6. مدل موی خیس پامپادور

پامپادور


یکی از مدل موهای زیبا که برای هر اندازه مویی مناسب است، مدل پامپادور می باشد. برای به دست آوردن این مدل موی زیبا، آن ها را به عقب سر شانه کرده و موهای روی سر را پوش دهید. سپس به جلوی موها کمی پف داده و موهای کنار سر را هم به صورت خیس حالت دهید. برای ثابت نگه داشتن موها در جای خود نیز از اسپری مو و یا ژل سر استفاده کنید.

 

7. مدل موی خیس روی سر

موی صاف

یکی از مدل موهای ساده ای که هر کس می تواند آن را انجام دهد آرایش نیمی از موها به صورت خیس و بقیه آن ها به صورت خشک است. برای این مدل مو نیز کافیست موهای روی سر را کمی خیس کرده و با دو رنگ نشان دادن موها به زیبایی آن ها بیفزایید.

 

8. مدل موی نصف خیس، نصف خشک

مدل موی نیمه خیس

همان طور که گفته شد، این مدل موی زیبا را می توان روی موهای بلوند و یا تیره انجام داده و این مدل به خصوص برای فصل تابستان مناسب است. برای به دست آوردن این مدل مو نیز کافیست کمی از موهای جلوی سر را پوش داده و به صورت خیس بیارایید. بقیه موها را هم در پشت سر حالت داده و مدل موی خیس و خشکی داشته باشد.

 

9. مدل موی خیس نیمه

موی خیس


این مدل موی زیبا چهره فرد را ظریف تر نشان داده و برای به دست آوردن آن نیز کافیست  موها را تا روی یک نقطه در پشت سر خیس کرده و سپس با استفاده از اسپری مو آن ها را در آن نقطه ثابت کنید. این کار باعث می شود که موها پر پشت تر به نظر رسیده و خیس بودن قسمت جلویی آن ها موها را کم پشت نشان ندهد.

 

10.  مدل موی خیس بان

مدل مو

موهای بان را هم می توان به صورت خیس آرایش کرد. برای به دست آوردن این مدل مو کافیست از مقدار زیادی موس کمک گرفته و با استفاده از سشوار موها را صاف و زیبا کنید. سپس روی موها اسپری مو زده و ظاهر دراماتیک تری به آن ها ببخشید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سلام من موهام فره چجوری میتونم ازین مدل مو استفاده کنم
باسلامو خسته نباشیدمطالب عالی هستن اما برای خیس کردن موژل جواب نمیده خشک میشه وعین این عکسادرنمیادروغن زیتونم که موروچرب نشون میده،یه محصول دیگه میتونین معرفی کنین؟؟؟ممنون ازسایت خوبو مطالب جالبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: