دوشنبه 17 آبان 1395 - 15:26:03

فر دائمی مژه

فر دائمی مژه ها

آموزش فرمژه

فردائمی مژه


داشتن مژه هایی بلند و حالت دار آرزوی هر فردی بوده و به خصوص هر خانم می خواهد که مژه های بلند و زیبایی داشته باشد. بسیاری از این موهبت برخوردارند اما بسیاری دیگر مژه های صاف و بی حالتی داشته و در حسرت داشتن مژه هایی زیبا و حالت دار هستند. خوشبختانه امروزه برای رسیدن به این امر کافیست مشابه فر کردن موها عمل کرده و مژه ها را نیز فر کرد. این روش باعث می شود که مژه ها تا هفته ها فر باقی مانده و بدون استفاده از هیچ مواد آرایشی چشم ها درشت تر دیده شوند. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به موضوع فر دائمی مژه ها پرداخته شده است.

چرا فر دائمی مژه ها
شاید این امر خطای دید باشد، ولی مژه هایی که به سمت بالا فر خورده باشند بلند تر از مژه های صاف به نظر می رسند. به علاوه داشتن مژه های بلند به درشتی چشم ها هم کمک می کند و می توان بدون استفاده از هیچ گونه لوازم آرایشی چشم ها را بزرگ تر و جذاب تر نشان داد.
به علاوه از آن جایی که مژه ها به صورت دائمی فر شده اند نیازی به استفاده از فرمژه نبوده و می توان بدون هیچ تلاشی مژه های حالت داری به دست آورد.
 

فر دائمی مژه ها به چه صورت است؟

 


برای فر مژه ها، ابتدا روی پلک ها چسب مخصوصی زده شده و سپس دور مژه ها گیره و یا رولرهای استوانه مانند داغی پیچیده می شود. این کار به مژه ها کمک می کند تا حالت فر مانندی پیدا کنند. سپس در حالی که به پلک ها به هم فشرده می شوند، با استفاده از یک فرچه ریز ماده فر دائمی که یک ماده شیمیایی است روی مژه ها زده می شود. پس از این کار مژه ها با یک  پوشش پلاستیکی پوشانده می شوند. پس از 5 دقیقه که ماده شیمیایی فر کننده اثر کرد حلالی روی مژه ها زده شده و باز هم مژه ها با تکه ای پلاستیک پوشانده می شوند تا تاثیر فر مژه ها بیشتر شود. پس از 5 دقیقه بار دیگر پلاستیک باز شده و مواد روی مژه ها شسته می شوند.

نتایج فر دائمی مژه ها
فر دائمی مژه ها از 4 هفته تا 3 ماه ماندگاری داشته و طبق پروسه بلند شدن و ریزش مژه ها که حدود  60 تا 120 روز است مژه ها نیز پس از ریزش و پس از رشد مجدد حالت فر خود را از دست می دهند.

 

ریسک های احتمالی فر دائمی مژه ها
هر پروسه شیمیایی ریسک ها و خطراتی در پی دارد که فر کردن مژه ها و موها نیز از این قاعده مستثنی نیست. به طور مثال اگر کسی در دوران میانسالی زندگی خود باشد و برای نخستین بار بخواهد فر کردن مو و یا مژه های خود را تجربه کند ممکن است دچار مشکل شده و موها و یا مژه هایش بسوزد. به علاوه از آن جایی که پوست اطراف چشم و روی پلک ها پوست حساسی است ممکن است در طی این پروسه آسیب دیده و یا دچار التهاب، سوختگی و یا در بدترین شرایط حتی بروز کوری شود. به این صورت که اگر این ماده شیمیایی برای مدت طولانی روی مژه ها بماند باعث خشک شدن چشم ها و کوری می شود.
به همین دلیل در استفاده از این مواد باید دقت کرده و برای انجام این کار حتما به یک فرد متخصص و حرفه ای مراجعه کنید.

 

آموزش اکستنشن و کاشت مژه

 

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 17 آبان 1395 - 16:43:53
دوستان من برای بوتاکس و جوان سازی پوست میرم پیش دکتر تمیزی فر کارشون واقعا عالیه خیلی حرفه ای بوتاکس میکنه حتما برین پیجش و سایتشو ببینید
اینم سایتشhttp://drtamizifar.com/
اینستگرام dr.tamizifar
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: