پنجشنبه 10 فروردین 1396 - 10:29:51

رنگ کردن ابرو با قهوه

رنگ کردن سریع ابرو با قهوه
رنگ کردن ابرو


رنگ کردن  ابرو با قهوه

 

آموزش رنگ کردن ابرو با قهوه


قهوه نوشیدنی دل پذیری است که با داشتن کافئین بالا باعث انرژی دادن به بدن شده و خواص بیشمار دیگری دارد. همچنین قهوه می تواند باعث سرزندگی بیشتر موها شود. با کمک قهوه می توان موهای تیره را به صورت هایلایت قهوه ای قرمز  رنگ کرده و موهای سفید را پوشاند. یک مخلوط ساده قهوه که فاقد هر گونه مواد شیمیایی یا غیرطبیعی است، به موها درخشندگی و زیبایی بی نظیری می دهد. علاوه بر رنگ کردن نسبی موها، می توان از قهوه برای رنگ کردن ابروها نیز استفاده کرد. البته از آن جایی که ابروها نسبت به موهای سر کمتر بوده و حساس تر هستند، در برخورد با آن ها باید دقت بیشتری به خرج داده و با کمک مواد طبیعی آن ها را رنگ کرد. از طرفی از آن جایی که ابروها کوتاه تر و کم پشت تر از موهای سر هستند به سادگی توسط قهوه رنگ می گیرند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  مراحل رنگ کردن ابروها با قهوه آموزش داده می شود.


بهتر است برای آسیب دیدن کم تر ابروها از اکسیدان ضعیف ‌تری استفاده کنید. برای رنگ مژه باید از اکسیدان‌ هایی استفاده کرد که حداقل 9 و حداکثر 3 است. برای رنگ ابرو  اکسیدان تا 6 هم می‌ توانید استفاده کنید. البته توصیه ما این است که برای ابروها هم همان اکسیدان 3 یا کمتر را به کار برید.
یادتان باشد که رنگ ابروها تنها با رنگ مو مشخص نمی‌شود بلکه رنگ پوست هم مهم است. مثلا رنگ موی قهوه‌ای تیره با پوستی گندمی و ابروی مشکی تضاد نزدیک به هم و در عین حال زیبایی به وجود می آورد. بسیاری از اوقات می ‌توانید برای انتخاب رنگ ابرو ابتدا بدون در نظر گرفتن رنگ مو، به رنگ پوست توجه کنید و رنگ ابرو را براساس آن تغییر داده یا ثابت نگه دارید. برای مثال فردی که پوستی روشن با ابروی مشکی داشته و هم ‌اکنون رنگ موی خود را بلوند کرده بهتر است یک تا 2 درجه رنگ ابروی خود را روشن کند یا کسی که چهره‌ای سبزه دارد و رنگ مو را به صورت مش یا کامل روشن کرده بهتر است رنگ ابرو را 4 تا 5 درجه نسبت به رنگ ریشه روشن کند چرا که در مورد افراد سبزه برخلاف افراد سفیدپوست روشنی رنگ ابرو چهره را بازتر و زیباتر خواهد کرد. موهای شرابی و فندقی و گروه رنگ موهای قرمز بهتر است با هر رنگ پوستی ابرو را تیره نگه دارند. گروه زیتونی با پوست‌های سفید و روشن رنگ ابرو را تنها یک یا 2 درجه روشن‌تر از رنگ مو کنند و گروه زیتونی با پوست ‌های تیره آن را کاملا روشن سازند.

 

آموزش رنگ کردن ابرو

رنگ کردن ابرو

مراحل رنگ کردن ابرو با قهوه


ترکیب دانه های قهوه  با پودر کاکائو

در کاسه ای تمیز، دو قاشق قهوه و یک قاشق پودر کاکائو را ترکیب کرده و خوب هم بزنید، کاکائو برای روشن کردن ابرو بسیار مفید و کارامد است.


به ترکیبتان روغن نارگیل اضافه کنید


در این مرحله به اندازه 2 قاشق روغن نارگیل به ترکیب اضافه می کنیم و مجددا هم می زنیم.


عسل را اضافه کنید


با افزودن عسل به این ترکیب، مطمئن باشید که این ترکیب کاملا روی پوست شما رنگ می گیرد و نتیجه ای رضایت بخش خواهید گرفت. آن قدر ترکیب را هم بزنید تا خمیر مایع  کاملا یکدست، شود. بعد از خوب هم زدن، به ترکیبتان 2 دقیقه استراحت دهید تا خوب با هم ترکیب شوند.

 

ابروهایتان را شانه کنید

با استفاده از برس ابرو یا برس ریمل تمیز، ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید.


رنگ را روی ابروهایتان بگذارید

 

از یک قلم موی کوچک با سر نازک استفاده کنید. سعی کنید رنگ را در جهت تارهای ابرویتان بگذارید. به مدت 20 دقیقه صبر کنید و منتظر نتیجه دل خواهتان باشید، هر چه مدت زمان بیشتری به ابروهایتان زمان رنگ گرفتن دهید، رنگ ابروهایتان تیره تر می شود. رنگ را با پنبه یا گوش پاک کن پاک کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: