یکشنبه 02 آبان 1395 - 16:05:29

مدل مو کودکان

7 کوپ کوتاه مخصوص کودکان

مدل مو کوپ

مدل مو کودک

مدل مو کوپ

 

بسیاری از مادران پرمشغله کودک ها و به خصوص دختران زیبایی دارند که رسیدگی به آن ها و رسیدگی به موهای آن ها برایشان دشوار است. در نتیجه بهترین راه حل برای این مادران کوتاه کردن موهای کودکان خود بوده تا رسیدگی به موهای آن ها برایشان ساده تر شود. اما پیدا کردن مدل مویی که مناسب موهای کودکان بوده و در عین حال رسیدگی به آن ها ساده باشد، کمی سخت است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و  مدل موهای مناسبی برای کودکان معرفی شده است.

مدل موهای مخصوص کودکان

مدل مو باب تا روی چانه

مدل مو دخترونه



این مدل مو باب متقارن برای کودکان دختر مناسب بوده و تا روی چانه می رسد. در این مدل مو ، موها هیچ لِیِری نداشته و همه به یک اندازه هستند. البته برای زیبایی بیشتر می توان از چتری های روی پیشانی هم استفاده کرد. این مدل مو را می توان با هدبندها و گیره های زیبا تزئین کرد.

 

مدل مو باب گرد تا زیر گوش

مدل مو جدید



این مدل مو باب که تا روی گونه هاست، آن ها را برجسته تر نشان داده و در کنار آن می توان از چتری های زیبایی روی پیشانی و یا در کنار سر استفاده کرد تا جلوه زیباتری روی موها به وجود آید. این مدل مو را می توان با گیره های تزئینی و یا هدبندهای زیبا آراست.

مدل مو باب کوتاه روی موهای مجعد

مدل مو بچگانه



در صورتی که کودکی موهای فر زیبایی داشته باشد، می توان از این مدل موی زیبا روی موهای وی استفاده کرد. این مدل مو برای موهای فر و مجعد مناسب بوده و ظاهر کودک را دوست داشتنی تر و زیباتر نشان می دهد. به علاوه در این مدل مو می توان از چتری های روی پیشانی و یا کنار سر هم استفاده کدره و برای تزئین آن نیز از گیره های زیبا استفاده کرد.

 

مدل مو باب فر بلند

مدل مو کودک



این مدل موی بسیار زیبا برای کودکانی مناسب است که فرهای ریزتری روی سر خود داشته و مراقبت از این فرها کمی دشوار است. این مدل مو به سادگی به دست آمده و به سادگی نیز حالت می گیرد. به علاوه از آن جایی که قد موها بلند است می توان آن ها را به صورت دم اسبی و یا مدل های ساده دیگر آراست.

 

مدل مو لیر صاف

مدل مو ساده



در صورتی که کودکی موهای بسیار صافی داشته باشد، می توان از این مدل موی صاف روی موخهای وی استفاده کرد. در این مدل مو از چتری های کوتاهی استفاده شده و موها به زیبایی آرایش داده می شوند. به علاوه می توان چتری های این موها را در کنار سر و یا روی پیشانی قرار داده و به زیبایی بیشتر آن ها کمک کرد. برای زیبایی بیشتر این مدل مو نیز کافیست از گیره، تل و یا هدبند های زیبایی کمک گرفت.

 

مدل مو باب و لیر

مدل مو بچگونه



این مدل مو مخصوص کودکانی است که موهای صاف و یا مجعدی داشته و از آن جایی که یک مدل موی لیر است می توان اندازه موها در قسمت های مختلف سر را متفاوت در نظر گرفت. به طور مثال می توان موهای روی گوش ها را بلندتر کوتاه کرده و موهای روی گردن را کوتاه تر کرد. البته این مدل مو برای دخترانی که موهای فر ریزی دارند مناسب نیست و موی آن ها را به هم ریخته نشان می دهد.

 

مدل مو پیکسی چند لایه

مدل مو پیکسی

 

همه کودکان موهای پرپشتی نداشته و برخی از آن ها موهای نازک و کم پشتی دارند. مدل مویی که مناسب این کودکان باشد . باید به صورت لایه لایه بوده و این کم پشتی موها را بپوشاند. این مدل مو نیز برای این کار مناسب بوده و رسیدگی به آن نیز بسیار ساده است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: