یکشنبه 28 مرداد 1397 - 10:37:47

21 مدل ترکیب رنگ مو 2018

 21 فرمول ترکیب رنگ مو جدید

21 مدل فرمول رنگ مو 2018

 

پیدا کردن رنگ موی دلخواه که با چهره و رنگ پوست هماهنگی داشته باشد کار آسانی نیست. به این مرحله باید سختی ترکیب رنگ مو و فرمول رنگ مو را نیز اضافه کرد در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب جدید ترین مدل رنگ موه ای سال 2018 همراه با ترکیب و فرمول دقیق آن ها را قرار داده ایم.

 

فرمول رنگ مو دودی طلایی


1. ترکیب رنگ مو دودی طلایی


برای به دست آوردن رنگ مو ....ابتدا باید پایه مو را به 8 برسانیم و سپس با استفاده از ترکیب رنگ مو های زیر می توانید موهای خود را رنگ کنید
رنگ مو دودی 7 را به اندازه 40 میل با رنگ مو  طلایی 7 به مقدار 30 میل ترکیب کنید و سپس واریاسیون طاایی را به اندازه 5 میل و واریاسیون نقره ای 3 میل و واریاسیون دودی سه میل را به ترکیبات رنگ مو اضافه کنید و با اکسیدان 6 مخلوط کنید. توجه کنیدکه مقدار اکسیدان مصرفی شما به مارک رنگ مو مورد استفا ده بستگی دارد بهتر از قبل از ریختن اکسیدان در ترکیب رنگ مو حتما بروشور داخل رنگ مو را مطالعه کنید زیرا بعضی از مارک های رنگ مو نسبت 1 به یک را برای اکسیدان در نظر می گیرند یعنی به هر مقداری رنگ میریزیم به همان مقدار هم باید اکسیدان بریزیم اما در بعضی دیگر از برند های رنگ مو نسبت 1 به دو یا حتی یک به یک و نیم هم برای نسبت رنگ و اکسیدان در نظر گرفته شده.

 

فرمول رنگ مو بلوند شکلاتی



2. ترکیب رنگ موی بلوند شکلاتی


 رنگ مو باید به پایه هشت برسد.رنگ موی بلوند شکلاتی از ترکیب رنگ موی بلوند شکلاتی متوسط به اندازه 2/3 ، رنگ موی کاراملی هم به اندازه1/3 همراه با اکسیدان شماره یک و واریاسیون 000 به اندازه دو میل را با هم ترکیب کنید.دقت کنید مارک رنگ موها با هم یکی باشد تا موقع ترکیب رنگ برای بدست آمدن رنگ مورد نظر مشکلی پیش نیایید.
 

 

فرمول رنگ مو عسلی
 



3. ترکیب رنگ موی عسلی


برای بدست آمدن رنگ مورد نظر پایه موها باید به 6 برسد و برای ترکیب رنگ موی عسلی  شماره7 مسی شماره 7 و کمی رنگ طبیعی شماره 7را باهم ترکیب کنید.توجه داشته باشید رنگ مو باید در ظرف های پلاستیکی ترکیب بشود رنگ مو در ظرف های فلزی واکنش نشان می دهد.برای زیبا تر نشان دادن رنگ مو داشتن هایلایت دو درجه روشن تر به جلا بخشیدن رنگ مو کمک میکند.برای هایلات رنگ مو باید پایه به 9 برسد رنگ موی بژشماره 9  طبیعی شماره 9 را با هم ترکیب کنید.

 

 

فرمول رنگ مو مسی آتشی


 
4. ترکیب رنگ موی مسی آتیشی


رنگ موی مسی یک رنگ زنده و شاد است،باعث سر زنده نشان دادن چهره می شود.این رنگ مو برای کسانیکه پوست روشن و توناژ هلویی دارند مناسب بوده و مخصوص کسانی با چشمانی سبز ،عسلی قهوه ای دارند می باشد.
برای ترکیب این رنگ مو شماره 44/9 به اندازه 2/4 و رنگ شماره 46/7به اندازه 4/1ر و رنگ موی شماره23/6به اندازه 4/1 با اکسیدان 6% ترکیب کنید. به میزان نسبت اکسیدان به رنگ توجه داشته باشید.


 

 

فرمول رنگ مو دارچینی

 


5. ترکیب رنگ موی دارچینی


رنگ موی بلوند طلایی ماهگونی  متوسط به اندازه 50 میل به همراه رنگ موی بلوند شکلاتی متوسط 30 میل ورنگ موی بلوند دودی متوسط 30 میل با هم ترکیب شوند و به اندازه 10 میل بلوند پلاتینه صدفی هم همراهش ترکیب کنید و اکسیدان 6 % درصد را170 میل بهش اضافه کنید. توجه داشته باشید میزان اکسیدان به رنگ مو ها هم بستگی دارد قبل از اضافه کردن اکسیدان به رنگ مو نسبت اکسیدان را از رو کاتالوگ جعبه چک کنید و لازم به ذکر است بهتر است مارک رنگ مو ها با هم یکی باشد.

 

فرمول رنگ مو کنفی


6. ترکیب رنگ موی کنفی


پایه موها باید به 10 برسد .رنگ موی بلوند خاکستری روشن به میزان 70 میل همراه با رنگ موی پلاتینه به اندازه 20 میل و کمی واریاسیون نقره ای به اندازه 15 میل و به اندازه 5 میل واریاسیون دودی و اکسیدان شماره 1 ، ترکیب شود.

 

 


فرمول رنگ مو کنفی همراه با هایلایت استخوانی 


7. ترکیب رنگ موی کنفی کاراملی همراه با هایلایت استخوانی

 


توجه داشته باشید پایه موها باید به 10 رسیده باشد.رنگ موی 31/8 همراه با رنگ های n10 و رنگ c10ترکیب شوند و واریاسیون نقره به میزان 5 میل اضافه شود اکسیدان شماره 1 به نسبت رنگ مو اضافه شود.این رنگ مو اگر با کمی هایلایت ها استخونی همراه باشد بسیار زیبا تر به نظر میرسد ترکیب رنگ ها برای هایلایت استخونی به این ترتیب میباشد.رنگ موی هایلایت طبیعی بسیار روشن شماره 12 همراه با وارسیون 000با اکسیدان شماره 1 سه برابر رنگ مو باید باهم مخلوط بشوند .

 

فرمول رنگ مو شنی ماسه ای


 
8. ترکیب رنگ مو شنی ماسه ای


رنگ مو شنی ماسه ای برای کسانی که پوست های متوسطی دارند بسیار مناسب تر هست .پایه دکلره برای این رنگ باید 9 باشد. رنگ مو شنی ماسه ای از ترکیب رنگ  مو های شماره 10 و رنگ موی شماره 0 و به علاوه رنگ موc8 بدست می آیید.اکسیدان باید 6 درصد با شد.
 

فرمول رنگ مو ماسه ای

 


9. ترکیب رنگ موی ماسه ای


پایه این رنگ مو باید باید9 باشد.از ترکیب رنگ موبلوند خاکستری روشن با رنگ موی بلوند نقره ای پلاتینه همراه با اکسیدان شماره 1می باشد. و این.ترکیب رنگ مو ماسه ای با دو فرمول انجام میگیرد دومین فرمول رنگ مو باید روی مو با پایه شماره 7 گذاشته شود. ترکیبات رنگ موهای شماره 6 و 32 همراه با اکسیدان 6% میزان اکسیدان با هم نسبت به میزان رنگ مو میباشد .

 

فرمول رنگ مو بلوند عسلی

 


10. ترکیب رنگ موی بلوند عسلی


رنگ موی بلوند عسلی برای کسانی که پوستی تیره تر دارند زیبا تر به نظر میرسد ولی از آنجایی که رنگ موی عسلی یک رنگ موی پر طرف دار می باشد بهتر است توسط یک متخصص انجام گیرد. ترکیب این رنگ مو از رنگ بلوند شکلاتی همراه با رنگ مو بلوند طلایی و رنگ مو بلوند متوسط انجام گیرد و اکسیدان مورد استفاده 6% میباشد

 

فرمول رنگ مو دودی زیتونی

 


11. ترکیب رنگ موی دودی زیتونی


بعضی از رنگ ها متناسب با هر سنی و پوستی نیست و خیلی زیبا نمی شود مثل بلوند های روشن،دودی، دودی زیتونی و دودی خاکستری که بسیار جذاب و خاص هستند این رنگ مو ها با دکلره بدست می آید و بهتر است برای آسیب ندیدن مو به متخصص مراجعه  شود .اما اگر می خواهید خودتان این رنگ مو را بدست آورید بهتر است پایه موها به 9 رسیده باشد. ترکیب این مو شامل انجام میگیرد   c8 , m7 رنگ مو
اکسیدان شماره یک و لازم است دو برابر رنگ مو اکسیدان بریزید.

 

فرمول رنگ مو بژ دودی روشن

 


12. ترکیب رنگ مو بژ دودی روشن


این رنگ مو یک رنگ مو بیسیار خاص است بیشتر مناسب سن جوان تر هاست بیشتر یک رنگ فانتزی به حساب می آید. ترکیب این رنگ مو شامل بژمتوسط به میزان 40میل و رنگ موی بژ روشن به میزان 30میل ورنگ موی زیتونی 30 میل ورنگ موی دودی 20 میل و به همراه واریاسیون نقره ای 4میل و اکسیدان 6% می باشد


 فرمول رنگ مو شرابی



13. ترکیب رنگ موی شرابی


رنگ موی شرابی یک رنگ فانتزی هست که این رنگ مو رو بیشتر به چشم می آورد و شیک و زنانه است.اگر به دنبال رنگ مویی شاداب و با طراوت هستید.که به اندازه موی بازیگران هالیوود زیبا به نظر برسد رنگ موی شرابی انتخاب کنید ترکیبات رنگ مو شرابی شامل ترکیب رنگ: پایه رنگ مو باید به 6 رسیده باشد شرابی بنفش روشن 50 میل وشکلاتی متوسط 50 میل و.
 

 

فرمول رنگ مو نسکافه ای


14. ترکیب رنگ موی نسکافه ای


رنگ موی نسکافه ای یک رنگ بسیار پسندیده توسط خانم هاست اکثر خانم ها از این رنگ مو استفاده میکنند بهتر است این کار توسط یک متخصص انجام گیرد چون برای بدست آمدن این رنگ نیاز به دکلره میباشد.ترکیب رنگ مو به این صورت میباشد. پایه دکلره باید به 8 رسیده باشد.رنگ مو بلوند شکلاتی متوسط به اندازه 3/2 ، رنگ موی کاراملی شماره 47/7به اندازه 3/1 و واریاسیون نقره ای 2 سانت همراه با اکسیدان شماره یک. توجه کنید میزان رنگ مو به اکسیدان را باید چک کنید.

 

فرمول رنگ مو کاراملی

 


15. ترکیب رنگ موی کاراملی


برای ترکیب رنگ موی کاراملی باید حتما پایه مو با دکلره به 8 رسیده باشد رنگ موی کرم کاراملی روشن 50 میل باید باشد رنگ موی بلوند روشن 25میل و همراه با واریاسیون 5 سانت با اکسیدان شماره یک 180 میل و.توجه داشته باشید رنگ مو ها مارک ها بایدبا هم یکی باشد.
 

فرمول رنگ مو نقره ای یخی


16. ترکیب رنگ موی نقره ای یخی


رنگ موی یخی مانند هر رنگ موی دیگری باید مناسب با پوست شما باشد یکی از رنگ موهایی که چهره شما رو  خاص می کند رنگ موی یخی است که به چهره شما جوانی و شادابی و طراوت می بخشد. برای ترکیب این رنگ مو باید از رنگ بلوند نقره ای c9 به اندازه 10 سانت و واریاسیون خاکستری به مقدار 3 سانت و واریاسیون نقره ای 22/0 به اندازه 10 سانت اکسیدان شماره 1 30 سانت مقدار اکسیدان به رنگ مو نسبت به اندازه رنگ است.این رنگ مو ترکیب رنگ مو دو فرمول دارد یکی دیگر از فرمول ها شامل رنگ مو c10همراه با روشن کننده 000 به میزان3/1 می باشد و واریاسیون نقره ای e13 همراه با اکسیدان شماره 2می باشد.

فرمول رنگ مو عسلی شکلاتی


 
17. ترکیب رنگ مو عسلی شکلاتی


یکی از رنگ مو با متد های جدید هست توجه بسیاری از خانم ها رو به خودش جمع کرده برای انجام این کار بهتره است توسط یک متخصص این کار انجام بشود ترکیب رنگ موی عسلی شکلاتی شامل:موها باید به پایه 9 برسد و ترکیب رنگ ها عسلی خیلی روشن 34.9 به همراه شکلاتی طلایی 8.33 و رنگ موی طبیعی 8.0 می باشد. تکنیک این رنگ مو آمبره می باشد.
 

فرمول رنگ مو مسی صورتی

 


18. ترکیب ر نگ موی مسی صورتی


این رنگ جزو رنگ های فانتزی بوده و توجه بیشتر دختر خانم های جوان را به خودش جذب کرده برای بدست آوردن این رنگ مو از ترکیب رنگ مو مسی صورتی به همرا برنز برزیلی عسلی شماره 7 و پودر صورتی به اندازه یک قاشق استفاده کنیم.لازم به ذکر است که هر چقدر مقدار پودر صورتی بیشتر باشد رنگ مو ما بیشتر به سمت  توناژ صورتی  می رود.
 

فرمول رنگ موی بلوند عسلی

 


19. ترکیب رنگ موی بلوند عسلی


توجه داشته باشید پایه موها باید به 9_10برسد.برای ترکیب این رنگ مو ابتدا رنگ مو عسلی شماره 8 را به  همراه رنگ کاپوچینو شماره8 و تنباکویی شماره 9  مخلوط می کنیم و در ادامه به اندازه یک نخود رنگ مو قرمز و به همان اندازه بنفش میریزیم..دقت کنید بهتر است مارک رنگ موها باهم یکی باشد تا در ترکیب رنگ موو بدست آمده مشکلی نباشد.
 

فرمول رنگ موی بیسکوبیتی


 
20. ترکیب رنگ موی بیسکوبیتی


مدل رنگ موی عکس بیسکوبیتی  آمبره _بالیاژ هست یک متد جدید می باشد که بهتر است زیر نظر متخصص انجام گیرد. پایه رنگ مو باید به 10 برسد ترکیب رنگ مو باید شامل بژSLBهمراه با رنگ موی بیسکوبیتی 6.65به همراه کاراملی شمارهCA8کمی هم واریاسیون بنفش و نقره ایاضافه کنید.

 

 

فرمول رنگ موی مسی  روشن


21. ترکیب رنگ موی مسی  روشن


برای ترکیب این رنگ مو باید موها به پایه9_8 برسد و برای مخلوط کردن از رنگ موی بیسکوبیتی شماره 7و با رنگ موی مسی شماره7

و همراه با عسلی شماره 7 و پودر هلویی به اندازه یک قاشق باید باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: