دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:45:38

روش فی اینجکشن Phinjection چیست؟

 

دستگاه قلم فی اینجکشن

نحوه شرکت در کلاس های آموزشی اینجکشن

 

همه چیز درباره فی اینجکشن

 

 

فی اینجکشن، روشی است که با استفاده از ابزار مخصوص، اسید هیالورونیک را به پوست تزریق می کند. دستگاه قلم فی اینجکشن، به گونه ای طراحی شده است که مایعات را از طریق مخزن و سوراخ های مخصوص به زیر پوست وارد کند. این قلم غیرتهاجمی محسوب می شود؛ چرا که حاوی سوزن نیست. در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل همه چیز درباره Phinjection بپردازیم.


کاربرد فی اینجکشن


فی اینجکشن به منظور صاف کردن چین و چروک ها و افزایش حجم لب انجام می شود. در این متد از روش جدیدی برای تزریق پر کننده های هیالورونیک استفاده شده و به هیچ وجه از سوزن استفاده نمی شود. سیستم های تزریق بدون سوزن در درجه اول در زمینه پزشکی و داروسازی مورد آزمایش قرار گرفته و سپس در اخیار عموم قرار می گیرد. برای شرکت در کلاس های آموزشی فی اینجکشن، نیازی به دانش پزشکی یا تجربه قبلی نیست.


مزایای فی اینجکشن چیست؟


این تکنیک باعث می شود درد ناشی از سوزن به کلی از بین برود. همچنین استرس کمتری برای بیماران دارای فوبیای سوزن به دنبال دارد و از همه مهم تر، هیچ گونه آسیب بافتی را به دنبال ندارد. با روش اینجکشن می توانید از خطرات و عوارض ناشی از مصرف سوزن در امان باشید. یکی دیگر از مزایای روش فی اینجکشن Phinjection این است که برای تزریق داروهای هیالورونیک، نیازی به پرسنل پزشکی نیست.

به طور خلاصه، از جمله مزایای فی اینجکشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- از بین بردن چین و چروک پوست
- پر کردن و افزایش حجم لب
- بدون نیاز به تزریق سوزن
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و به حداقل رساندن عوارض

 

کاربرد فی اینجکشن


مشخصات قلم فی اینجکشن


همان طور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، قلم Phinjection حاوی سوزن نیست و اسید هیالورونیک را با فشار به زیر پوست وارد می کند. طی این عمل، اسید به طور مساوی در سطح اپیدرم پوست توزیع می شود و مولکول های آب را جذب می کند که منجر به تسکین بسیار سریع خطوط و چین و چروک های پوستی می شود.
توزیع یکنواخت اسید، مزیت دیگری نسبت به روش های قبلی دارد؛ اثر آن بلافاصله قابل مشاهده است. با مشاهده دستگاه متوجه خواهید شد که برخلاف سایر دستگاه ها، دارای اهرمی نیست. به دلیل کاربرد فناورانه و نوآورانه قلم فی اینجکشن، آماده سازی آن سریع تر، آسان تر، کارآمدتر و دقیق تر خواهد بود.
کیت فی اینجکشن Phinjection حاوی موارد زیر است:

- یک عدد قلم فی اینجکشن
- یک عدد موچین
- دو عدد آمپول و آداپتور

قیمت این محصول 595 یورو است.

 

قلم فی اینجکشن


آموزش فی اینجکشن Phinjection


فی اینجکشن به روشی کاملا خاص و بدون سوزن، پر کننده های هیالورونیک را از طریق ایجاد فشار کافی به زیر پوست انسان می رساند. این قلم برای این که مایعات را به سطح اپیدرم پوست برساند، از طریق آمپول های مخصوص خود با میکروسوراخ ها عمل می کند.
آموزش متد فینجکشن از طریق کارگاه یک روزه و به دنبال آن کلاس های آنلاین برگزار می شود. این کارگاه شامل مباحث تئوری، عملی و کار روی مدل زنده است. برای شرکت در این دوره، داشتن تجربه قبلی یا دانش پزشکی ضروری نیست.

گزینه های آموزش فینجکشن

- کارگاه یک روزه همراه با پذیرایی
- کیت فی اینجکشن
- 3 ماه کلاس های آنلاین و رفع اشکال
- پشتیبانی مستقیم توسط مربی

همچنین، اگر تعداد هنرجویانی که تمایل به فراگیری مبحث فی اینجکشن دارند بالا باشد، این امکان وجود دارد که استادان به محل مورد نظر شما مراجعه و آموزش گروهی را ارائه کنند. با این کار در هزینه و زمان شما صرفه جویی بسیاری به عمل خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به سایت مستر آکادمی مراجعه کنید.


یکی از بهترین و معتبرترین گزینه ها برای آموزش فی اینجکشن، آکادمی فی می باشد که در ادامه شرح آن را خواهیم داد.

تکنسین فی اینجکشن Phinjection Technician

تکنسین به هنرجویی گفته می شود که دوره آموزشی فی اینجکشن را که تحت نظر کرفت مستر برگزار شده، به خوبی پشت سر گذاشته و موفق به کسب مدرک شده است. پس از این دوره، هر تکنسین موفق به کسب کد، شماره گواهی و لوگو در سایت می شود. اگر تکنسین بخواهد در کار خود پیشرفت کند و به مدارج بالاتر دست یابد، باید سخت تلاش کند و نمونه کارهای باکیفیت بسیاری از خود منتشر نماید. همچنین باید خود را در همه تکنیک های جدید بروزرسانی کند. برای این که تکنسین بتواند به سطح بعد ارتقا پیدا کند، حداقل 6 ماه باید صبر و تلاش کند. پس از این زمان اگر همه استادان تایید کنند، می تواند عناوین بالاتر را کسب نماید.

کارشناس ارشد فی اینجکشن Senior Phinjection

هر تکنسینی که حداقل به مدت 6 ماه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد و نمونه کارهای خود را منتشر کند، در صورت تایید استادان بالارتبه می تواند به این عنوان دست یابد. پیگمنت آرتیست هایی که معتقدند آثار و نمونه کارهای آن ها به قدر کافی خوب است، می توانند 5 مورد از برترین اثرهای خود را به آدرس ایمیل فی آکادمی ارسال کنند. سپس کارشناسان تایید می کنند که آیا شخص استحقاق کسب رتبه بالاتر را دارد یا خیر. با تبدیل شدن به یک سنیور فی اینجکشن، شما یک لوگو جدید دریافت می کنید و همراه با اطلاعات جدید روی سایت قرار می گیرید. کارشناس ارشد فی اینجکشن با ساخت ویدئوهای آموزشی و اقدام به برگزاری ورکشاپ ها می تواند شانس خود را برای دستیار استاد شدن محک بزند. همچنین، می تواند در صورت داشتن هنرجویان زیاد، به عنوان دستیار در کنار استادان به فعالیت بپردازد.

دستیار مستر Master Assistant

دستیار مستر یک آرتیست فعال و به عنوان همراه استادان بالارتبه شناخته می شود. دستیار به هنرجویان هنگام کار عملی کمک می کند. همچنین در صورت صلاح دید استادان بالارتبه، می تواند آموزش دوره های تئوری را نیز به عهده بگیرد. وی می تواند سخنرانی هایی را در رابطه با آموزش و همچنین توصیه هایی را جهت پیشرفت دانشجویان ارائه دهد. دستیار مستر بسته به کشور زندگی خود و اینکه آیا تعداد کافی از هم رده های وی در آنجا وجود دارد، توسط آکادمی به عنوان کرفت مستر انتخاب می شود.

کرفت مستر Craft Master

وظیفه کرفت مستر نیز این است که به هنرجویان کمک کند تا از تمام سطوح عبور کرده و موفق به دریافت گواهینامه شوند. ایشان می تواند علاوه بر انتقال دانش خود به هنرجویان، نظراتی در مورد رنگدانه ها، انواع پوست، ابزار، بهداشت و غیره نیز ارائه کنند. کرفت مستر موظف است نوآوری ها و سخنرانی هایی را که لازم می داند را به دستیار مستر ارائه کند و یک فیلم روی مدل زنده در آکادمی ضبط کند. کرفت مستر در صورت تایید برانکو بابیچ می تواند به سطح بالاتر صعود کند.

گرند مستر Grand Master

کرفت مستری که بیش از 100 هنرجو در یک سال داشته باشد و بیش از یک سال در منصب خود مانده باشد، می تواند به آخرین رده فی آکادمی یعنی استاد بزرگ دست یابد. استاد بزرگ باید یک سبک منحصر بفرد و جدیدی از خود ارائه دهد که توسط داوران پذیرفته شود. هر کرفت مستری که تکنیک منحصربفرد خود را ایجاد کند یا به پیشرفت تکنیک های موجود کمک کند،‌ شایسته دستیابی به عنوان گرند مستر را خواهد داشت.

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: