یکشنبه 25 آبان 1399 - 19:26:06

فیلم آموزش 5 مدل کوتاهی مو

 

 

فیلم آموزش کوتاهی مو مرحله به مرحله

آموزش انواع کوپ مو باب - لیر

 

آموزش انواع کوتاهی مو

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

1. فیلم آموزش کوتاهی مو مدل میکس رپ

2. فیلم آموزش کوتاهی مو مدل باب

3. فیلم آموزش کوتاهی مو ترکیبی یا کوپ میکس

4. فیلم آموزش کوتاهی مو زنانه مدل نعل اسب

5. فیلم آموزش کوتاهی مو فانتزی مدل لیرکوتاه

نکاتی در رابطه با کوتاهی مو

 

 

موها تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارند. مدل موهای بسیاری وجود دارند که متناسب با یک فرم صورت خاص هستند. اگر می خواهید تغییرات مثبتی را در چهره خود ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم حتما مدل موهای جدید و متناسب با صورت خود را امتحان نمایید. در ادامه این مطلب از سایت رژلب، فیلم آموزش 5 مدل کوتاهی مو را گردآوری کرده ایم که کمک بسیاری در کوتاه کردن مو به شما می کنند. با ما همراه باشید.


1. فیلم آموزش کوتاهی مو مدل میکس رپ


مدل مو رپ به این شکل است که یک طرف موها کوتاه و طرف دیگر آن بلندتر می باشد. کوتاهی این مدل مو را باید از قسمت پشت سر آغاز کنیم و با توجه به راهنما، آن را تا صدفی سر ادامه دهیم. از طرف دیگر، کوتاهی این مدل مو را از ابتدا باید به نحوی انجام دهیم که موها در یک سمت کوتاه و به تدریج در سمت دیگر بلند دیده شود. فیلم آموزش کامل کوتاهی مو مدل میکس رپ را می توانید در آیتم زیر مشاهده نمایید.

 

فیلم آموزش کوتاهی مو مدل میکس رپ

 


2. فیلم آموزش کوتاهی مو مدل باب


یک مدل موی باب زیبا هیچ گاه از مد نمی افتد. مدل موهای باب در دهه 60 میلادی محبوبیت بسیاری پیدا کردند و تاکنون افراد مشهور بسیاری از این مدل مو استفاده کرده اند. سال 2020 میلادی، سال خوبی برای ظاهر کلاسیک است. شستشو و نگهداری مدل موی باب بسیار آسان بوده و همین موضوع در جذابیت مدل فوق تاثیر شگرفی خواهد داشت.
شما می توانید از انواع مدل های باب مانند باب نامتقارن یا لایه ای ایده بگیرید. البته قبل از انتخاب آن حتما تناسب آن با مشخصات چهره خود را نیز در نظر داشته باشید. بهتر است ابتدا از مدل موی باب معمولی شروع کنید و در صورت تمایل سایر مدل ها را نیز امتحان نمایید.
آموزش کوتاهی مو مدل باب به این صورت است که ابتدا تقسیم بندی موها را انجام می دهیم. کوتاهی این مدل مو را باید از پشت سر و از قسمت وسط درست روی گردن انجام دهیم. زاویه قرارگیری دست نیز باید صفر درجه باشد. توصیه می کنیم ابتدا یک بخش از موها را کوتاه کنید و سپس از آن به عنوان راهنما در سایر نقاط مو به کار ببرید. پس از این که قسمت وسط سر را کوتاه کردیم، موهای اطراف را به اندازه 2 سانت به سمت قسمت وسط متمایل می کنیم و کوتاهی را انجام می دهیم.
پس از این که موهای پشت سر را کوتاه کردیم، موهای اطراف جلوی سر را نیز به همان روش بالا کوتاه می کنیم. به این معنی که 2 سانت از مو را جدا کرده و به سمت وسط سر متمایل می کنیم. سپس کوتاهی مو را انجام می دهیم. پس از این که موهای اطراف جلوی سر را نیز کوتاه کردیم، به سراغ صدفی سر می رویم. لایه زیرین را باید الگوی راهنما قرار دهید و سپس لایه صدفی سر و جلوی موها را نیز به همین ترتیب کوتاه کنید.

 

فیلم آموزش کوتاهی مو مدل باب

 


3. فیلم آموزش کوتاهی مو ترکیبی یا کوپ میکس


کوتاهی مو ترکیبی یکی از انواع کوپ مو است. در این مدل کوتاهی مو باید از ترکیب چند مدل کوپ استفاده شود. کوتاهی مو میکس یا ترکیبی در دسته کوپ مو فانتزی قرار می گیرد. برای این مدل مو نیز ابتدا باید تقسیم بندی ها را انجام دهیم. در مرحله بعد، کوتاهی مو را از قسمت پشت سر آغاز می کنیم. در کوتاهی مو مدل میکس بهتر است که قسمت جلوی موها بلند تر کوپ شود. آموزش کامل کوپ مو مدل میکس را می توانید در آیتم زیر مشاهده نمایید.

 

فیلم آموزش کوتاهی مو ترکیبی

 


4. فیلم آموزش کوتاهی مو زنانه مدل نعل اسب


تقسیم بندی این مدل کوتاهی مو به این صورت است که از قسمت تاج سر تا گوش را جدا کنید. موهای پشت سر را نیز یک لایه به صورت افقی جدا می کنیم. کوتاهی مو را باید از پشت سر آغاز کنیم. ابتدا مو را تا اندازه دلخواه با زاویه صفر درجه کوتاه می کنیم. سپس با زاویه 90 درجه به آن حالت می دهیم تا حالت پوش بگیرد. لایه دیگری از قسمت پشت سر جدا می کنیم و به حالت شیب دار می زنیم. یعنی موها را لابلای انگشتان نگه می داریم و کوتاهی مو را به صورت اوریب انجام می دهیم. دو طرف مو را باید به حالت شیب دار کوتاه کنید. قسمت پشت سر را که کوتاه کردید، قیچی را در زاویه 45 درجه قرار دهید تا موها حالت دار به نظر برسند.
برای کوتاهی مو قسمت جلو باید کمی موها را به طرف عقب برگردانید و موها را با راهنمای پشت سر کوتاه کنید. همین کار را برای طرف دیگر سر نیز انجام می دهیم. در نهایت موها را چک و پیتاژ می کنیم.

 

فیلم آموزش کوتاهی مو مدل نعل اسب

 


5. فیلم آموزش کوتاهی مو فانتزی مدل لیرکوتاه


داشتن موهای بلندی که به صورت خردکوتاه شده و لایه های بلندی روی آن وجود دارد باعث می شود که موها زیباتر به نظر برسند. به خصوص خانم هایی که صورت های گردی دارند می توانند موهای خودرا به صورت لیر کوتاه کرده و با قرار گرفتن لایه های مو روی گونه به گونه ای به نظر برسند که گویی صورت خود را گریم کرده اند. اندازه ایده آل موها برای خانم ها حداقل زیر چانه است.
اغلب خانم ها هر چند وقت یکبار برای  تنوع و حفظ سلامتی موها، مدل موهای خودشان را تغییرمیدهد. مدل کوتاهی مو لیر در حال حاضر در بین خانم ها و دختران جوان بسیار باب شده است. مدل کوتاهی مو لیر روی موهای کوتاه و بلند انجام میشود.
با یک شانه دم باریک، مو را قسمت کنید. یک قسمت فوقانی را به مانند مستطیل از گوش ها تا تاج سر جدا کنید و شانه بزنید. تمام سر را به چهار قسمت تقسیم کنید از گوش تا گوش به پشت سر و از قسمت صدفی سر به پایین.
موهای بخش فوقانی را رها کرده و از سمت چپ، مقدار کمی مو بردارید و به خوبی شانه بزنید. از چپ به راست و از پشت به جلو حدود 0.5 سانت کوتاه کنید. به خط جلویی مو که رسیدید 1.5 سانت کوتاه کنید.
در موهای کوتاه، گرچه شما کل مو را 0.5 سانت کوتاه می کنید؛ امّا قسمت هایی از آن بعد از اتمام کار بلندتر به نظر می رسند و این مسئله به دلیل شکل کروی سر است.
فیلم آموزش کامل کوتاهی مو مدل لیر را می توانید در آیتم زیر مشاهده نمایید.

 

فیلم آموزش کوتاهی مو مدل لیر


نکاتی در رابطه با کوتاهی مو


- بسیاری از خانم ها که موی بلندی دارند، گاهاً از مشکلاتی که موی بلند دارد، خسته می شوند و تصمیم می گیرند موی خود را خیلی کوتاه کنند. امّا بعد از این کار پشیمان می شوند، چون همواره موی بلند زیبایی و جذابیت خاصی به ظاهر فرد می دهد. بنابراین اگر صد در صد مطمئن نیستید که می خواهید موهایتان را بیش از حد کوتاه کنید، قسمت کوچکی از موهایتان را که کمتر از مقداریست که در نظر دارید ، کوتاه کنید. همیشه فرصت این را دارید که موهایتان را کوتاه کنید بنابراین از مقدار کوتاه تر شروع کنید تا ببینید ابتدا چه احساسی به آن دارید
- گاهی فواصل زمانی بین کوتاهی موهای خود را تغییر دهید، مثلاً به جای مرتب سازی معمول 6 یا 8 هفته ای، وقفه ای 3 یا 4 ماهه، بین پیرایش موها ایجاد نمایید. زیرا حدوداً هر سه یا چهار ماه، انتهای موها شروع به دو شاخه شدن می کند. اصطلاحاً موهای شما موخوره می گیرد و این زمانی است که موهای شما واقعاً نیاز به کوتاهی دارد.
- برای کوتاهی مو باید، جنس موهایتان را در نظر بگیرید. اگر موهای شما مجعد و ضخیم، است با تکه هایی که کاملاً متقارن و یکدست نیستند، زیباتر می شوند. در صورتی که موهای شما صاف است، هر چقدر این تقارن و تناسب حفظ شود، بهتر است.
- اگر به صورت مرتب موهای خود را کوتاه نکنید، موخوره های پایین مو بیشتر شده و به تدریج به سمت بالای مو می آیند و باعث شکنندگی و ضعیف شدن موهای شما می‎ شوند. اگر در پایین موهای خود، تعدادی موی دو شاخه شده مشاهده نمودید، یعنی زمان آن است که به برای کوتاهی مو اقدام کنید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

مدل کوتاهی با موزر بزارید لطفا
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: