پنجشنبه 06 آذر 1399 - 10:15:18

لوازم آرایشی مورد نظر خود را بخرید و مبلغ آن را بعدا پرداخت کنید

 

 

سفورا سنگاپور

 

 

در حال حاضر کشور سنگاپور طرحی را به تصویب رسانده است که طی آن مردم می توانند لوازم آرایشی مورد نظر خود را از سفورا خریداری کنند و مبلغ آن را بعدا پرداخت نمایند. Sephora سنگاپور برای این طرح با سرویس BNPL Atome وارد همکاری شده است تا مردم بتوانند پرداخت خود را بعداً انجام دهند.

این شرایط پرداخت انعطاف پذیر از طریق وب سایت، برنامه تلفن همراه و اپ فروشگاه های سفورا در سنگاپور میسر است. ظاهرا با همه گیر شدن ویروس کرونا و شیوع آن، تغییراتی در عادات خرید مصرف کننده به وجود آمده است. تا جایی که مشتری می تواند خرید خود را انجام دهد و مبلغ آن را بعدا پرداخت نماید. این طرح به سرعت در سراسر مغازه های خرده فروشی در حال  تصویب می باشد.

آلیا گوگی، رئیس Sephora Asia گفت: "رفتار و مشخصات خرید مشتریان فروشگاه سفورا در چند سال گذشته به ویژه در سال جاری و در پی شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است. مشتریان اکنون نه تنها انتظار پرداخت امن، بی دردسر و آسان را دارند بلکه در نحوه خرید و پرداخت هزینه محصولات آرایشی و زیبایی خود به صورت آنلاین، تلفن همراه و اپ فروشگاهی نیز انعطاف پذیری و انتخاب دارند. ما خوشحالیم که با همکاری Atome گزینه "اکنون خرید کنید و بعدا بپردازید" را برای اولین بار در اختیار مشتریان سنگاپور قرار دادیم. این طرح بعداً در مالزی اجرایی خواهد شد. "

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: