دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:47:04

هر آنچه که باید در مورد میکروشیدینگ بدانید

 

میکروشیدینگ

همین طور که از اسم میکروشیدینگ مشخص است، این روش یعنی ایجاد سایه بسیار ظریف در پوست که حالت طبیعی ابروها رو به همراه داشته باشه. به همین خاطر به میکروشیدینگ، سایه پودری نیز گفته می شود. روش های زیادی برای آرایش کردن ابروها وجود دارد که بعضی از آن ها موقتی و بعضی از آن ها هم به نوعی آرایش دائمی هستند. که از خیلی وقت پیش، مورد توجه خانم ها بوده و اصلا شاید همین توجه و استقبال خانم ها باعث شده تا روش های جدیدتر و جدیدتر ابداع بشود. و جایگزین روش های تتوی قدیمی شود. در ادامه از سایت رژلب به مزایای انجام میکرو شیدینگ بیشتر اشاره می کنیم.

 

فهرست مطالب:

میکروشیدینگ چیست؟
مزایا و معایب میکروشیدینگ
انواع میکروشیدینگ
سوالات متداول در مورد میکروشیدینگ

 

 

میکروشیدینگ

 

میکروشیدینگ چیست؟

شیدینگ به معنی ایجاد سایه است. میکروشیدینگ ابرو نیز یکی از انواع روش های تاتو موقت است. که در آن از تکنیک سایه زدن استفاده می شود. در واقع تکنیک میکرو شیدینگ جهت حفظ حالت طبیعی ابرو، از متد سایه ابرو به کار می گیرد که به آن سایه پودری نیز گفته می شود. انجام این عمل به افرادی که دارای ابروهای کمرنگ یا تو خالی هستند، بسیار توصیه می شود. سایه ابرو نیز مانند میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی آرایش است. اما اغلب آرایشگر با دستگاه سوزنی رنگدانه ها را به صورت شیب دار اجرا می کنند. و جلوه ای نیمه پودری دارد؛ که ابروهای نازک یا کم پشت را اصلاح می کند.

این روش زیرمجموعه ای از تکنینک میکروبلیدینگ می باشد.  اما برش های کمتری ایجاد می کند و به همین خاطر برای افراد با پوست چرب و حساس مناسب تر است. از آنجایی که جنبه زیبایی هم وجود دارد میکروشیدینگ یا سایه ابرو بیشتر برای افرادی که صرفا اصلاح بخشی از ابروهایشان را می خواهند توصیه می شود. اما میکروبلیدینگ برای اصلاح کامل ابرو اجرا می شود.میکرو شیدینگ، نوعی هاشور تلفیقی است که معمولا جهت هر چه زیباتر شدن نتیجه کار همراه با تکنیک میکروبلیدینگ به کار می رود.

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: