سه شنبه 04 آبان 1400 - 14:38:24

انتخاب و خرید بهترین رنگ مو ایتالیایی

انتخاب و خرید بهترین رنگ مو ایتالیایی

 

انتخاب و خرید بهترین رنگ مو ایتالیایی برای طرفداران این محصول، همواره با چالش همراه بوده؛ چرا که انتخاب رنگ مویی که با کیفیت باشد و آسیب کمتری به مو وارد کرده و باعث زیبایی مو، درخشندگی و جذابیت هرچه  بیشتر آن شود امری بسیار مهم است. بنابراین با بالا بردن اطلاعات خود در زمینه ی محصولات رنگ مو، می توان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

 

فهرست عناوین گفته شده در این مطلب:

 

 

 

 

بهترین رنگ موایتالیایی

امروزه به دلیل استفاده و استقبال فراوانی که از محصولات رنگ مو می شود، شناخت بهترین رنگ مو ایتالیایی و با کیفیت که زیبایی مو را دو چندان کرده و به موها آسیب نرساند، موضوع بسیار با اهمیتی است.برای انتخاب و خرید بهترین رنگ مو ایتالیایی، لازم است اطلاعاتی کافی در زمینه ی رنگ مو داشته باشیم تا بتوانیم بر پایه ی این اطلاعات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنیم.

ویژگی های بهترین رنگ مو ایتالیایی

در انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی ، باید با توجه به این نکات باشد:

  • پایداری بر روی مو
  • ایجاد نرمی در مو
  • سازگاری با پوست سر
  • درخشان کردن مو
  • پوشش کامل مو
  • ایجاد رنگ طبیعی بر روی مو

 

انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی با توجه به رنگ پوست

یکی از مسائل مهم در انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی ، توجه به رنگ پوست خودمان است. قرار گرفتن موها در کنار صورت، دلیل مهمی است برای اینکه رنگ مویی متناسب با رنگ پوستمان انتخاب کنیم. تا علاوه بر داشتن موهایی زیباتر، چهره ای جذاب تر و درخشان تر داشته باشیم.

حال این سوال پیش می آید که تشخیص تناژ پوستمان چگونه است؟

 

 

 

 

تشخیص تن پوست صورت برای انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی

در ابتدا برای تشخیص تن پوست خود، به رگ های بالای مچ دست خود نگاه کنید. اگر رنگ این رگ ها آبی یا بنفش بود، تن پوست شما سرد بوده و اگر رنگ رگها متمایل به سبز بود، پوست شما تن گرمی دارد. و اگر رنگ رگ های دست شما بین سبز و آبی و بنفش بود، تن پوست شما خنثی یا طبیعی است. یکی دیگر از راه های تشخیص تن رنگ پوست، استفاده از جواهرات طلایی رنگ یا سفید است. جواهرات طلایی رنگ بر روی پوست تن گرم درخشان تر بوده و در مقابل جواهرات سفید رنگ یا نقره ای بر روی پوست با تن سرد زیباتر و جذاب تر خواهد بود. و اگر رنگ پوست نسبت به دو رنگ جواهرات واکنش خاصی نشان ندهد، تن رنگ پوست خنثی است.


انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی

حالا که با رنگ تن پوست خود را آشنا شدید، وقت آن است تا رنگی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ صورتتان بوده و زیبایی چهره شما را دو چندان کند. انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی برای موهایتان، باید به گونه ای باشد که در تضاد با رنگ پوست صورت شما باشد.

 

بهترین رنگ مو ایتالیایی برای تن پوست گرم

بلوند عسلی و طلایی و همچنین  قهوه ای از رنگ های بسیار مناسب برای پوست های با تن گرم می باشد. پوست های تیره تر می توانند از قهوه ای تیره مثل قهوه ای شکلاتی استفاده کنند.

 

بهترین رنگ مو ایتالیایی برای تن پوست سرد

پلاتینی، بلوند دودی، بلوند سفید و قهوه ای از جمله رنگ هایی هستند. که برای پوست سرد گزینه ی مناسبی به حساب می آیند؛ اما در کنار این رنگ ها می توان از رنگ هایی با تن گرم، مانند بلوند طلایی و قهوه ای بلوطی روشن استفاده کرد.

 

بهترین رنگ مو ایتالیایی با ترکیبات ارگانیک

امروزه به دلیل استقبال زیاد از انواع رنگ مو ایتالیایی ، توجه به کیفیت رنگ موها نیز بیشتر شده است. و افراد معمولا به دنبال محصولاتی با مواد شیمیایی کمتر و به عبارت دیگر محصولات ارگانیک هستند. تا آسیب کمتری به مو زده و رنگ زیباتری را به ارمغان آورد. هیچکدام از محصولات رنگ مو ایتالیایی به طور کامل ارگانیک نیستند. زیرا وجود مواد شیمیایی در رنگ ضروری است تا ph مو را فعال کند و رنگ مو به اصطلاح باز شود. رنگ مویی که انتخاب می کنیم باید فاقد آمونیاک باشد. آمونیاک آسیب زیادی به مو می رساند. البته امکان دارد ترکیبات دیگری نیز در رنگ مو وجود داشته باشد که در ظاهر موادی طبیعی به نظر برسند. اما در واقع آسیب های زیادی به مو زده و باعث شکنندگی و خشکی مو شده و در طولانی مدت  آسیب های جبران ناپذیری به مو وارد کنند.

 

بهترین رنگ مو ایتالیایی بدون آمونیاک

چهار ماده اصلی در رنگ های بدون آمونیاک وجود دارد :

مونو اتانول آمین (MEA)
اتانول آمین
کوکامید MEA
پروپانول(AMP)

به کمک این مواد کوتیکولهای موی مورد نظر باز شده و با افزایش PH، رنگ سریعتر جذب مو می شود. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است. که بالا رفتن بیش از حد سطح  PHباعث صدمه دیدن به مو می شود. با توجه به این مسائل، انتخاب رنگ موهای ایتالیایی با عنوان ارگانیک صدمات کمتری به مو وارد کرده و ماندگاری و جذابیت بیشتری برای مو به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 

دیگر اصول خرید بهترین رنگ مو ایتالیایی

1) تست حساسیت به رنگ مو ایتالیایی

از نکات دیگری که در خرید رنگ مو ایتالیایی باید به آن توجه کنیم، انتخاب رنگ مویی است که به آن حساسیت نداشته باشیم. برای تست رنگ، مقداری از آن را با اکسیدان ترکیب کرده و در قسمتی از بازو و یا پشت گوش می مالیم. بعد از 48 تا 72 ساعت اگر علائم حساسیتی از قبیل سوزش پوست و یا خارش و یا قرمز شدن پوست. بوجود نیامد به این معناست که نسبت به آن رنگ مو حساسیتی نداریم و می توانیم از آن استفاده کنیم.

اما اگر یکی از این علائم را داشته باشیم نشان دهنده ی حساسیت پوستی به آن رنگ مو می باشد. و از استفاده ی آن باید اجتناب کنیم.

 

2) انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی با رنگ مایه ی طبیعی

یکی دیگر از نکات مهم انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی و متناسب، گزینش محصولی است. که به رنگ موی طبیعی نزدیک باشد؛ در گروه های رنگ های سرد و گرم و خنثی، رنگ هایی جای گرفته اند. که رنگ مایه طبیعی داشته و استفاده از آنها مو را به رنگ طبیعی نزدیکتر می کند.

 

3) انتخاب بهترین رنگ مو ایتالیایی براساس تجربه و نظر متخصص مو

در هنگام خرید رنگ مو ایتالیایی ، باید به این نکته ی مهم توجه داشته باشیم که همیشه رنگ خریداری شده با آنچه در بروشور و کاتالوگ نشان داده شده، متفاوت است. بعضی از رنگ ها با رنگ درج شده در کاتالوگ متفاوت بوده و امکان دارد که تیره تر یا روشن تر باشند؛ و این مورد در رنگ موهای مختلف و برندهای گوناگون شدت و ضعف دارد. بنابراین قبل انتخاب رنگ مو ایتالیایی ، با افرادی که از رنگ مو ایتالیایی مورد نظر ما استفاده کرده اند مشورت کنیم. و یا از فردی که در این زمینه تخصص دارد مانند آرایشگر یا فروشنده، کمک بگیریم. تا بهترین رنگ مو ایتالیایی را که متناسب با چهره و رنگ پوستمان است خریداری کنیم.

 

4) انتخاب بهترین رنگ موی ایتالیایی متناسب با چهره

یک رنگ موی خوب علاوه بر اینکه باید مناسب رنگ پوست باشد، باید با چهره نیز تناسب داشته باشد. یک رنگ ناهمگون  می تواند چهره ما را پیر یا پریده رنگ نشان دهد. اما انتخاب یک رنگ مناسب، علاوه بر زیبا کردن موی ما، می تواند صورت ما را نیز جوانتر و شادابتر و جذاب تر نشان دهد.

استفاده از رنگ موهایی که در آنها خاکستری، بسیار زیاد است. و یا رنگ های طلایی برای هر چهره ای مناسب نیستند.

 

5) خرید رنگ موهایی با ترکیبات روغن های طبیعی و انواع ویتامین ها

در هنگام خرید رنگ مو ایتالیایی ، ابتدا بروشور راهنمای آن را با دقت بخوانید. در این بروشورها در مورد ترکیبات رنگ مورد نظر توضیحاتی داده شده است. رنگ موهایی با ترکیبات روغن های طبیعی مانند روغن آرگان، روغن زیتون، ویتامین سی و کراتین و … همیشه گزینه های خوبی برای انتخاب و خرید هستند.

زیرا که این ترکیبات باعث خوش رنگ شدن مو و همچنین خوش حالت تر شدن آن می شود. رنگ موهایی که ترکیبات مناسب برای مو را ندارند و بی کیفیت هستند، پس از استفاده باعث خشکی و زبری مو شده و ریزش مو را در پی خواهند داشت.

 

6) توجه به پایه ی رنگ مو ایتالیایی

اگر شما در بین موهای خود موهایی سفید رنگ دارید و مایل هستید که با رنگ مو ایتالیایی ، موهای سفیدتان را بپوشانید؛ از رنگ هایی باید استفاده کنید که پوشانندگی خوبی برای موهای سفید داشته باشند. مثلا رنگ قهوه ای روشن، گزینه ی مناسبی برای پوشاندن موهای سفید رنگ نیست و و موی سفید را بدون رنگ باقی خواهد گذاشت. بنابراین زمانی که قصد خرید رنگ مو ایتالیایی را دارید باید رنگی را انتخاب کنید که پوشانندگی موهای سفید را  به طور کامل داشته باشد.

 

 

 


دسته بندی رنگ مو ایتالیایی

به طور کلی رنگ مو ایتالیایی به دو دسته تقسیم می شوند:

موقت:

این رنگ های مو ایتالیایی که به صورت اسپری در بازار یافت می شوند. و پس از چند بار شستشو از روی مو شسته می شوند؛ به اکسیدان نیازی ندارند، زیرا دانه های رنگی موجود در آنها به قدری کوچک است که به راحتی وارد کوتیکول موها شده و زیر پولک مو قرار می گیرد.

اکسیداسیون:

این نوع رنگ، خود شامل دو دسته می شوند:

دائمی

رنگ موهای ایتالیایی موجود در بازار که به صورت خمیری یا کرم هستند، رنگ موی دائمی هستند. این نوع رنگ مو که با اکسیدان ترکیب می شوند. وارد ساختمان موها شده و دانه های مصنوعی آنها با پیگمنت های مو در هم آمیخته شده. رنگدانه های بزرگتری را بوجود می آورند که به صورت همیشگی بر روی مو می ماند.

نیمه دائمی

رنگ های ژله ای  موجود در بازار، در واقع همان رنگ های نیمه دائمی هستند که با 15 بار شستشو رنگ آنها تغییر می کند.

 

نکاتی که قبل از رنگ کردن مو باید به آن توجه کنیم

استفاده از مقداری نرم کننده بر روی مو قبل از رنگ کردن؛ این کار باعث درخشان تر شدن مو بعد از رنگ کردن آن می شود.
هرگز ریشه مو را رنگ نکنید؛ این کار باعث صدمه دیدن مو می شود.
قبل از شروع کار، مقداری کرم به پیشانی و گوش ها زده شود تا در صورت تماس رنگ با این نواحی، رنگ نگیرند.
هنگام رنگ کردن موها، توجه به این نکته بسیار مهم است که استفاده از ترکیب رنگ های متعدد، برای مو مضر است.

 

 

 

اصول ابتدایی رنگ کردن مو

رنگ کردن مو اصولی دارد که رعایت این اصول سبب می شود. تا موهای شما به خوبی رنگ شوند و در کنار آن ریشه و ساقه ی مو کمترین آسیب را ببیند. رنگ مو نباید مدت زیادی بر روی سر بماند؛ زیرا علاوه بر آسیب به مو، پوست سر هم صدمه می بیند.

  • شستشوی کامل مو پس از رنگ کردن آن
  • استفاده از دستکش در هنگام رنگ کردن مو
  • رعایت دستورات مندرج در برگه راهنمای داخل بسته بندی رنگ مو
  • عدم استفاده از رنگ مو برای رنگ کردن ابرو و مژه

تمامی محصولات رنگ مو ایتالیایی ، همواره عوارضی برای مو دارند؛ بنابراین رعایت این موارد قبل از رنگ کردن مو و همچنین مراقبت بعد از رنگ کردن مو مسئله ی بسیار مهمی است.

خرید رنگ مو ایتالیایی با کیفیت و مرغوب از فروشگاهها و سایت های معتبر

استفاده از ماسک مو؛ این را یه خاطر داشته باشید که استفاده از ماسک مو قبل و بعد از رنگ کردن مو، باعث نرمی و محافظت از مو می شود.
استفاده کمتر از سشوار و اتوی مو بعد از رنگ کردن مو

 

 

معرفی بهترین برند برای خرید رنگ مو ایتالیایی

برند معتبر و شناخته شده با بیش از 75 سال تجربه در صنعت تولید رنگ مو و برخی محصولات جانبی؛ از قدیمی ترین های دنیا در این صنعت هستند. تاسیس این شرکت با قدمت در سال 1945 توسط فردی به اسم روبرتو فرانکینا در شهر میلان ایتالیا صورت گرفت. که در این سال ها با تلاش، دانش روز جهان، تحیقات آکادمیک و کوله باری از تجربه، موفق به تولید محصولاتی با کیفیت گردیده است. کیفیت این محصولات به گونه ای چشمگیر است که بیشتر سالن دارها برای جذب رضایت مشتری و تبلیغ کار خود از این رنگ مو ایتالیایی استفاده میکنند. رنگ مو ایتالیا تقریبا در 70 کشور از جهان توزیع میشوند. و همچنان جزو بهترین رنگ موهای جهان به حساب می آیند. در طول این سال ها هدف برند جذب و رضایت مشتریان بوده و با شعار (زیبایی و سلامت مو ارمغان است) در حال تولید محصولات خود می باشد.

 

نتیجه نهایی برای خرید بهترین رنگ مو ایتالیایی
  • رنگ مو ایتالیایی دارای انواع ویتامین برای تقویت موهای شما می باشد
  • رنگ مو ایتالیایی بهترین کیفیت را در بین دیگر رنگ مو ها در بازار ایران دارد.
  • قیمت و طیف رنگ مو بسیار زیاد و مناسب انواع سلیقه ها می باشد.
  • رنگ موهای ، موهای سفید شما را به طور کامل میپوشاند.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 09 آبان 1400 - 16:58:26
رنگ مویی عالی ❤️
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: