سه شنبه 29 فروردین 1396 - 08:51:26

پاکسازی پوست صورت

 پاکسازی پوست
ابزارهای مورد نیاز پاکسازی پوست صورت

وسائل پاکسازی پوست
 

بهترین ابزارهای پاکسازی پوست صورت چیست

 

در گذشته پاکسازی پوست صورت تنها با وسایل پاک کننده و شستشوی معمولی مانند صابون صورت می گرفت، اما امروزه با معرفی انواع روش های پاکسازی پوست، پاکسازی پوست صورت مفهوم کامل جدید و پیشرفته تری به خود گرفته است. برای پاکسازی پوست صورت از روش ها و ابزارهای نوینی استفاده شده و با کمک این ابزارها پوست لایه برداری شده و هرگونه آلودگی زیر پوستی و سلول های مرده روی آن از بین می رود. البته لازم به ذکر است که پاکسازی پوست صورت  مانند استفاده از اسکراب ها بوده و صرف نظر از هرگونه وسیله ای که برای انجام این کار استفاده شود، احتمال درد و سوزش وجود خواهد داشت. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نکاتی در مورد  پاکسازی پوست صورت بیان شده است.

 

وسایل مورد نیاز پاکسازی پوست


اسفنج بوف- پوف برای پاکسازی پوست


اسفنج های بوف-پوف برای پاکسازی از الیاف تنیده ی نرم تری درست شده اند. آن ها بسته به درجه ی نرمی و سفتی الیاف در 4 رده مختلف قرار گرفته اند.

 

پدهای مخصوص پاکسازی پوست


یکی از معروف ترین وسایل برای پاکسازی پوست پارچه (پد) است. بعضی از پدها داخلشان صابون است و مرطوب اند و هنگامی که از آن ها استفاده می کنید، توسط کف صابون خیس می شوند. سایر پدها صابونی نیستند و بیشتر یک حوله ی کوچک مرطوب هستند. به دلیل اینکه این پدها برای انواع پوست ها انتخابی مناسب هستند، اثرات بیشتری برای شستن صورت با پد خواهند داشت.

 

کیسه پاکسازی پوست ویژه


کیسه ی پاکسازی پوست یک نوع پارچه متنوع است که از 2 پارچه ی بافته نشده درست شده و در ضخامت های مختلف سوراخ هایی دارد. یک غشای پلاستیکی که داخلش پارچه های پاک کننده است  و اندازه ی حفره ها میزان پاکسازی پوست را تعیین می کنند. در حالی که میزان پاک کننده رها شده کنترل می شود، کیسه به اندازه ی پارچه بافته پوسته پوسته نمی شود.

 

قلم مو پاکسازی پوست صورت


آخرین ابزار پاکسازی  پوست صورت،  قلم موی  Clarisonic  است که توسط شرکتی که قبلا خمیردندان sonicare را توسعه داد، درست شده است. این قلم مو مانند یک مسواک برقی برای پاکسازی پوست صورت کار می کند.
قلم مو پاکسازی پوست صورت یک وسیله ی دست ساز است که  قلم مویی با سری پیچ خورده و موهای نرمی دارد. قلم مو آن را کفی کرده و پوست صورت  را تمیز کنید. سطح پوسته شدن یا خراش به نوع موهایی که در قلم مو استفاده شده، به نوع پاک کننده ی استفاده شده و میزان فشار وارد شده بر پوست بستگی دارد.

 

آیا ابزارهای پاکسازی پوست مفید هستند؟


سازندگان ابزارهای پاکسازی پوست صورت همگی مدعی هستند که محصولاتشان برای استفاده در همه نوع پوست صورت (حتی صورت های خشک و حساس)  مناسب هستند. مطالعات نشان داده اند که  استفاده از ابزارهای پاکسازی پوست صورت مناسب احتمال خشکی و آسیب دیدگی پوست صورت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: