سه شنبه 02 خرداد 1396 - 08:38:56

کرم موبر

نحوه استفاده از کرم های موبر

کرم موبر مخصوص پوست

کرم موبر صورت

 

کرم موبر پوست

 

پوست صورت نسبت به سایر جاهای بدن حساس تر است.  استفاده از موم برای پوست صورت دردناک است و ممکن است همه افراد از موم استفاده نکنند. کرم موبر برای همه شناخته شده است. کرم موبر بدون درد و در کمترین زمان به بهترین شکل می تواند موهای زائد صورت و بدن را از بین ببرد و رویش مجدد موها را کم کند. کرم موبر حاوی ترکیباتی است که می تواند موها را به نوعی ناپدید و ریشه کن کند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، مراحل استفاده از کرم موبر توضیح داده شده است. 
 

مراحل استفاده از کرم موبر

 

مرحله اول:


قبل از استفاده از کرم موبر حتما دستورالعمل آن را مطالعه کنید. بعضی از کرم های موبر فقط مخصوص صورت و بعضی ها فقط مخصوص بدن هستند. در حالی که اغلب کرم های موبر اثر مشابهی دارند، اما ممکن است محصولات با هم فرق داشته باشند. دستور العمل را با دقت مطالعه کنید تا متوجه نحوه ی عملکردش شوید و مواظب عوارض جانبی آن ها هم باشید.

 

کرم موبر مخصوص صورت

روش استفاده از کرم موبر

 

 مرحله دوم:


قبل از استفاده کلی، ابتدا مقداری از کرم موبر را روی بخش کوچکی از پوستتان بمالید و ببینید که در صورت حساسیت نداشتن و مشاهده هیچ گونه عوارض جانبی، آن کرم موبر با پوست شما سازگار است یا خیر. کرم موبر را همیشه به مدت 4 الی 5 دقیقه بسته به مقاومت موها روی پوست بمالید ولی هیچ گاه نگذارید تا 10 دقیقه روی پوست بماند، زیرا ترکیبات شیمیایی کرم موبر بسیار قوی هستند و پوست را می سوزانند.

 

 مرحله سوم:


قسمتی از پوستتان را که برای تست کردن کرم موبر زدید بشویید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه پوست استراحت کند. در این مدت زمان اگر پوستتان حساسیت داشته باشد بروز می دهد. از نشانه هایش قرمزی، خارش و جوش های ملتهب قرمز رنگ است. در صورت مشاهده نکردن هیچ گونه حساسیتی می توانید کرم موبر را استفاده کنید.

 

 مرحله چهارم:


بعد از استفاده از کرم موبر، با آب داغ آن مکان ها را شستشو دهید و یا حوله ای داغ روی پوستتان بگذارید. این کار موجب نرم شدن فولیکول های مو می شود و بعد از گذشت دو تا 3 هفته که موها مجددا رشد می کنند، شاهد رویش موهای نرم خواهید بود.

 

 مرحله پنجم:


دقت کنید که باید به هنگام استفاده از کرم موبر، کرم را روی نوک انگشتتان بزنید و روی پوست بمالید.ب اید در نظر بگیرید که لایه ی از کرم موبر را که روی پوست می گذارید باید قطور باشد تا بتواند موها را کاملا از بین ببرد.

 

 مرحله ششم:


به مدت زمان نوشته شده روی بسته کرم موبر دقت کنید. زمان استفاده از کرم موبر با برندهای مختلف متفاوت هستند. مدت زمان ماکزیمم شان 10 دقیقه است. هیچ وقت بیشتر از 10 دقیقه کرم موبر را روی پوستتان نگذارید. کرم موبرهایی که با گذشت 10 دقیقه هنوز هم موها را ریشه کن نکرده اند، فاسد هستند. در صورت بروز هر گونه حساسیت جدی به کرم موبر، به دکتر مراجعه کنید و خود درمانی نکنید. در ضمن از زدن کرم موبر اطراف چشم و دهان و بینی خودداری کنید.

 

 مرحله هقتم:


برای پاک کردن کرم موبر از کاردک آن استفاده نکنید. کاردک بسیار سفت و زبر است و ممکن است موجب زخم شدن پوست شود. برای پاک کردن کرم موبر از دستمال یا حوله ای گرم استفاده کنید.

 

 مرحله هشتم:


حوله دیگری بردارید و هنگام شستن پوستتان با آب گرم، آن را خشک کنید. دقت کنید که حوله استفاده شده در مرحله هفت با حوله این مرحله متفاوت باشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: