چهارشنبه 09 خرداد 1397 - 10:18:27

مراقبت از پوست به روش کره ای ها


مراقبت 10 مرحله ای از پوست به سبک کره ای ها
راز پوست  درخشان کره ای ها


مراقبت از پوست کره ای یکی از مشهور ترین رژیم های پوستی در سرتاسر جهان از است که با الهام از پوست شفاف و زیبای زنان کره ای اکنون در جای جای جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کره ای ها به علت توجه خاصی که به زیبایی پوست دارند سالهای زیادی را صرف توسعه این روش و رساندن آن به بهترین نتیجه ممکن کرده اند. این روش بیش از اینکه یک مراقبت ساده باشد یک نوع سبک زندگی است. اگر شما هم به دنبال کشف رموز زیبایی پوست کره ای ها هستید این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.

 

 مرحله اول

استفاده از روغن پاک کننده پوست و پاک کننده آرایش


با  استفاده از یک پد پنبه ای و روغن پاک کننده آرایش آرایش چشمتان را کامل پاک کنید. سپس با روغن کل صورت و گردنتان را ماساژ دهید تا به درون آرایشتان نفوذ کند. سپس مقداری آب گرم روی پوستتان بپاشید و روغن ها را به خوبی بشویید سپس دو مرتبه همین کار را تکرار کنید.

 مرحله دوم

پاک کننده آرایش با پایه آب


بعد از پاک کردن عمیق پوست با روغن و آب گرم اینبار پوستتان رابا یک شوینده بر پایه آب کاملا تمیز کنید تا هیچ ردی از مواد آرایشی یا آلودگی درمنافذ پوستتان باقی نماند.

 

 مرحله سوم

لایه برداری


این مرحله کاری نیست که آن را هر روز انجام دهید و انجام هر چند وقت یکبار آن کافیست. اما به خاطر داشته ابشید اگر از مواد آرایشی زیادی استفاده میکنید یا پوست چربی دارید دو بار درهفته لایه برداری کنید. برداشتن پوست های مرده به پوست اجازه تنفس و تولید سلول های جدید میدهد. به آرامی یک لایه بردار به پوستتان ماساژ دهید.

 

 مرحله چهارم 

تونر پوست

اگر به پوست را مثل یک اسفنج در نظر بگیرید متوجه میشوید که مرطوب کردن آن  وقتی بسیار خشک است کار سختی است اما اگر مقداری مرطوب شده باشد ادامه کار آسان تر خواهد بود. تونر محصولی است که  PH پوست شما را بعد از شستشو و تغییر پی اچ  پوست مجددا تنظیم میکند. مقدرای تونر کف دستتان بریزید و به آرامی به صورتتان بزنید. همچینی میتواند از پد پنبه این برای این کاراستفاده کنید.

 

 مرحله پنجم

اسانس


اسانس ها مهمترین بخش مراقبت از پوست کره ای هستند. اسانس چیزی بین تونر و سرم پوست است که برای مرطوب کرن پوست به کار میرود. اسانس ها پوست را ترمیم میکند. اسانس رابه پوستتان اسپری کند و به آرامی ماساژ دهید.

 مرحله ششم
درمان

در این مرحله میتواند از انواع کرم های مراقبتی پوست و سرم های پوستی استفاده کنید اگر از کرم یا پماد خاصی برای بخش خاصی از پوستتان استفاده میکنید. این مرحله مخصوص استفاده از آنهاست.

 

مراقبت از پوست صورت به روش کره ای 

 

 مرحله هفتم

ماسک کاغذی


ماسک کاغذی  پایه اصلی مراقبت از پوست کره ای هاست. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که این ماسک را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوستتان بگذارید و صبر کنید. این ماسک ها حاوی مواد مختلف درمانی و تغذیه کننده پوست  هستند و میتوانید حداقل هفته ای یکبار از این ماسک استفاده کنید.

 

 مرحله هشتم

کرم دورچشم


پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است بنابراین باید از آن به دقت مراقبت کنید. کرم دور چشم به آب رسانی و محافظت پوست دور چشم کمک میکند. با استفاده از انگشت اشاره کرم دور چشم را با ضربات نرم به دور چشمتان بزنید.

 

 مرحله نهم

آبرسان و مرطوب کننده


برای داشتن پوستی درخشان و شفاف استفاده از مرطوب کننده و آبرسان پوست امری گریز ناپذیر است. مارک مرطوب کننده ای را پیدا کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشد. آبرسان ها در مدل های و فرم های مختلفی در بازار عرضه میشود که میتواناید با توجه به نیازتان و نوع پوستتان مناسب ترین آن را پیدا کنید.  هر صبح و هر شب حتما به پوست صورت و گردن مرطوب کننده بزنید.

 

 مرحله دهم

ضد آفتاب


حتی اگر برای چند دقیقه قرار است از خانه بیرون بروید حتما از ضد آفتاب استفاده کیند. استفاده از ضد آفتاب آسانترین راه برای جلوگیری از روند پیری پوست است. هر روز صبح حتما از ضد آفتاب استفاده کنید و در طول روز هربار که نیاز بود ضد آفتاب خود را تمدید کنید. بهتر است که روی ضد آفتاب از محصول دیگری استفاده نکنید تا بتواند به خوبی جلوی اشعه یو وی خورشید را بگیرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: