دوشنبه 28 شهریور 1401 - 14:29:06

کاشت مژه سعادت آباد

کاشت مژه سعادت آباد

 

کاشت مژه سعادت آباد

کاشت مژه و اکستنشن مژه آرایشی است که این روز ها بسیار ترند شده. این روش باعث افزایش زیبایی صورت میشود و بسیار میان مردم جا افتاده است. اگر شما هم میخواهید مژه هایی زیبا و خاص داشته باشید، حتما با مراجعه به بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد از انجام این خدمات بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مژه هم میتوانید با ما همراه شوید..

 

 

فهرست مطالب:

  کاشت مژه و دلیل آن

  انواع کاشت مژه

  تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه موقت در چه چیزی است؟

  عوارض اکستنشن مژه

  نکات مهمی که قبل از انجام اکستنشن مژه باید بدانیم

  نکات مهمی که بعد از انجام اکستنشن مژه باید انجام دهیم

  سوالات متداول

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران

 

کاشت مژه و دلیل آن

ریزش مژه ها دلیل اصلی کاشت مژه  ها میباشد. برای کاشت مژه روش ها متعددی وجود دارد و هر کدام از این روش ها شکل و ظاهر متفاوتی به صورت میدهد. و باعث زیبایی و پر پشت شدن مژه ها میشود. کاشت مژه  یک نوع هنر به حساب می آید که توسط افراد متخصص انجام می شود. در فرآیند کاشت، تار مژه های مصنوعی با توجه به نوع کاشت به مژه ها چسبانده می شود که روش های متفاوتی دارد.

 

 

بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد

 

 

انواع کاشت مژه

کاشت مژه  در بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد به دو گونه انجام می شود. کاشت مژه موقت و اکستنشن مژه که روشی دائمی می باشد. در ادامه به این دو مورد خواهیم پرداخت:

 

مژه موقت در مرکز کاشت مژه سعادت آباد

در روش کاشت مژه  موقت، از تار های مصنوعی ای استفاده می شود که با استفاده از نوعی چسب گیاهی به مژه ها چسبیده می شود و به صورت مخفی زیر پلک قرار میگیرد. این نوع چسب کاملا طبیعی و بی ضرر می باشد. فقط همانطور که از اسم آن معلوم است، کاملا موقت است و مدت زمان محدودی بر روی مژه ها قرار میگیرد. برای این نوع کاشت مژه  میتوانید به مرکز کاشت ناخن سعادت آباد مراجعه کنید.

 

اکستنشن مژه در مرکز کاشت مژه سعادت آباد

در این نوع کاشت روش های متفاوتی وجود دارد و تفاوتی که با کاشت موقت دارد در مدت زمان ماندگاری آن بر روی مژه است که نسبت به آن بسیار بیشتر است. و به جای استفاده از چسب های طبیعی، از چسب های دائمی استفاده میکنند که البته این روش نیاز به ترمیم دارد. در ادامه انواع اکستنشن مژه که در مرکز کاشت مژه سعادت آباد انجام میشود را توضیح داده ایم:

 

اکستنشن مژه کلاسیک

در روش اکستنشن مژه کلاسیک، برای  هر مژه یک تار یا مژه مصنوعی قرار داده می شود. این روش باعث بیشتر جلوه دادن حالت طبیعی مژه می شود و مژه های شما پر تر و بلند تر نشان داده می شود.

 

اکستنشن مژه والیوم

در روش اکستنشن مژه والیوم، بر روی هر مژه 2 تا 5 تار قرا میگیرد و باعث پر پشت نشان دادن مژه می شود.

 

اکستنشن مژه مگاوالیوم

در روش اکستنشن مژه مگاوالیوم، بر روی هر مژه 5 تا 15 تار قرار میگیرد و بسیار باعث پرپشت شدن مژه های شما می شود.

 

 

مرکز کاشت مژه سعادت آباد

 


تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه موقت در چه چیزی است؟

کاشت مژه موقت زمان ماندگاری کمتری نسبت به اکستنشن دارد. برای مثال زمان ماندگاری در کاشت موقت 2 تا 4 هفته می باشد ولی زمان ماندگاری اکستنشن مژه بین 21 تا 30 روز می باشد. البته تفاوت دیگری که میان این دو روش وجود دارد، احتیاج به ترمیم مجدد است. کاشت موقت نیازی به ترمیم ندارد ولی اکستنشن مژه باید بعد از 30 روز ترمیم شود و اگر این اتفاق نیافتد، مژه ها کاملا خراب میشود.
در بهترین مرکز کاشت ناخن سعادت آباد میتوانید از این دو خدمات استفاده کنید.

 

 

عوارض اکستنشن مژه

  1. اکستنشن مژه هم مانند چیز های دیگه عوارض به خصوص خود را دارد، در ادامه عوارض آن را توضیح می دهیم:
  2. استفاده مکرر و بیش از حد اکستنشن مژه سبب ریزش مژه های طبیعی می شود.
  3. استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت، خطر آسیب به مژه ها را بسیار زیاد می کند.
  4. سوختگی و تغییرات هورمونی به دلیل افزایش سن باعث ریزش مژه ها می شود.
  5. اگر ریشه مژه شما به دلیل اکستنشن آسیب ببیند، باعث اختلال در رشد طبیعی مژه می شود.
  6. کنده شدن مژه های طبیعی به دلیل افزایش طول مژه ها، از دیگر آسیب های اکستنشن مژه می باشد
  7. اگر در هنگام کاشت مژه از مواد و تجهیزات عفونی نشده استفاده شود. باعث عفونت و آسیب به چشم ها می شود

 

 

اکستنشن مژه

 


نکات مهمی که قبل از انجام اکستنشن مژه باید بدانیم

برای انجام اکستنشن مژه نکات مهمی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این نکات بسیار مهم، به صورت تخصصی در مرکز کاشت مژه سعادت آباد بررسی می شود و سپس برای مشتری خدمات صورت می گیرد. پس حتما به شما پیشنهاد میکنیم که به مرکز کاشت مژه سعادت آباد برای اکستنشن و یا کاشت مژه مراجعه کنید.

 

 

1) اکستنشن مژه انواع متفاوتی دارد که باید با توجه مناسب بودن برای خودمان، آن را انجام دهیم.

برای اینکه به نتیجه دلخواه و مورد نظرتان برسید، حتما پیشنهاد میکنیم که برای کاشت مژه  به مراکز معتبر کاشت مژه سعادت آباد مراجعه کنید. در عین حال موارد دیگری هم برای افزایش کیفیت و ست کردن مژه ها روی صورت بسیار مهم است که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

 

جنس مژه: برند هایی وجود دارد که جنسی لطیف، طبیعی و با کیفیت دارند. این محصولات معمولا گران تر هستند ولی بهتر میباشد که برای طبیعی تر جلوه دادن مژه از این موارد استفاده شود.

 

تراکم مژه: هر چقدر که تراکم مژه هایی که کاشتیم بیشتر باشد، مژه ها پر حجم تر به نظر می رسد و باعث زیبایی بیشتر صورت میشود.

 

فر مژه: فر مژه باعث افزودن جلوه های بهتر به صورت میشود، بدین صورت پیشنهاد میشود که میتوانید برای افزایش زیبایی این مورد را استفاده کنید. برای فر کردن مژه ها میتوانید به مرکز کاشت مژه سعادت آباد مراجعه کنید.

 

بلندی مژه: بلند بودن مژه کاملا سلیقه ای شخصی می باشد. و میتوانید برای جذاب تر شدن مژه هاتون، آن ها را بلند کنید. برای انجام این خدمات هم میتوانید به مرکز کاشت مژه سعادت آباد مراجعه کنید.

 

 

2) زمان مراقبت مژه کاشته شده

بعد از اینکه در بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد، مژه خود را کاشتید، تا 12 ساعت نباید هیچگونه آبی به صورتتان بزنید. زیرا این کار باعث میشه که چسب های به کار برده شده در کاشت مژه ، خشک نشود و یا مژه کاشته شده جدا شود. همینطور این مورد برای عرق کردن، شنا و اشک ریختن هم صدق می کند و حتما باید رعایت کنیم. نکته دیگری که قابل اهمیت است، این می باشد که با کاشت مژه  نمیتوانیم از ریمل استفاده کنیم. برای همین از هرینه های مواد آرایشی مان کاسته میشود.

 

هشدار: اگر چسب مژه به خوبی خشک نشود، امکان دارد وارد چشم بشود و یا در صورت بالا بودن دمای بدن تبخیر شود و سوزش چشم را به همراه داشته باشد.

 

 

3) ترمیم کاشت مژه در مدت طولانی

مژه هایی که در مرکز کاشت مژه سعادت آباد و یا هر مرکز دیگری کاشته می شود؛ نیاز به ترمیم هفتگی و یا بیشتر (بستگی به جنس مژه) دارد. دلیل آن هم این می باشد که اکستنشن ها روی مژه های طبیعی کاشته میشود و با بلند شدن مژه های طبیعی، نیاز است که مرکز کاست مژه مراجعه کنید و آن را ترمیم کنید. البته اگر در انجام ترمیم سهل انگاری شود، به مژه های بیشتری نیاز خواهید داشت که اینکار باعث افزایش هزینه ترمیم میشود.

 

نکته: اگر تعداد مژه ها خیلی کم شود، ممکن است برخی از ترمیم کار ها، دیگر مژه را ترمیم نکنند و به شما پیشنهاد برداشت و کاشت مژه جدید را می دهند. پس نتیجه میگیریم مراقبت بعد از ترمیم نیز خیلی مهم است.

 

 

4) اکستنشن مژه و کشیدن خط چشم

بعد از کاشت در مرکز کاشت مژه سعادت آباد، به دلیل تراکم و فر های زیاد مژه ممکن است دید کمتری برای خط چشم کشیدن داشته باشید. به همین دلیل ممکن است پشت پلکتان را نتوانید به درستی ببینید و کشیدم خط چشم برای شما سخت میشود. و برای پاک کردن خط چشمی که کشیدید هم ممکن است به مشکل بخورید. اگر نتوانید به صورت صحیح خط چشمتان را پاک کنید، ممکن است که مژه کاشته شده کنده شود و تمام وقت هزینه ای که کردین به هدر برود.

پس سعی کنید برای پاک کردن آن از پد های ارایش پاک کن فاقد چربی به آرومی استفاده کنید که مشکلی نخورید.

 

 

5) مراقبت روزانه بعد از کاشت مژه

مژه های کاشته شده در بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد، بعد از خوابیدن و یا شستن ممکن است به هم بریزد. و یا ممکن است لا به لای آن ها خورده جنسی گیر کند. برای همین موضوع باید به صورت روزانه به مژه ها برسیم و آن ها را تمیز کاری کنیم. پیشنهاد می شود از برس های مخصوص برای انجام اینکار استفاده کنید تا آسیبی به مژه ها در اثر تمیزکازی وارد نشود.

 

 

6) اکستنشن مژه و مشکلات چشمی

در بعضی از موارد ممکن است که با کاشت مژه چشم ها قرمز و یا دچار خارش شود که باید حتما برای معاینه به پزشک مراجعه کنید. عفونت و آلودگی هنگام انجام کاشت مژه معمولا از مژه کار نشعت گرفته می شود. برای کاهش این خطر مژه کار باید این موارد را انجام دهد:
 

  1. شستشو کامل دست ها قبل از انجام کار
  2. استفاده از ماسک
  3. استفاده از رو بالشتی های یکبار مصرف و بهداشتی
  4. استریل کردن وسایل کار
  5. استفاده از قطعات بهداشتی و یکبار مصرف

 

در بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد این موارد به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته است و باعث کاهش این مشکلات خواهد شد. البته مراقبت های بعد از کاشت مژه هم تاثیر بسیاری دارد و باید به آن ها هم توجه شود

 

 

کاشت مژه

 

 

نکات مهمی که بعد از انجام اکستنشن مژه باید انجام دهیم

  1. از فرمژه استفاده نکنیم! زیرا باعث شکسته شدن و کنده شدن مژه های چسبیده شده می شود.
  2. از حوله نباید برای خشک کردن صورتمان استفاه کنیم زیرا ممکن است به مژه های کشیده شود و به آن ها آسیب یزند
  3. به هنگام استحمام می توانید از نقاب های مخصوص جهت کمتر خیس شدن مژه ها استفاده کنید.
  4. به هیچ عنوان چشمان خود را نمالید! به هنگام خارش حتما با ضربه روی پلک خارش چشم را برطرف کنید.
  5. برای جداسازی مژه، بهتر است که پیش افراد متخصص بروید و هرگز آن را نکشید
  6. به هنگام پاک کردن آرایش، حتما از مواد غیر روغنی مثل شیر پاک کن استفاده کنید
  7. بعد از کاشت مژه در بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد، 12 الی 24 ساعت به صورت خود آب نزنید تا چسب ها به صورت کامل خشک شود.

 

 

کاشت مژه سعادت آباد

 


سوالات متداول

آیا کاشت مژه برای افرادی که شیمی درمانی کردند مناسب است؟

  - این امکان هست که برای این افراد در بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد، مژه کاشته شود. ولی بهتر است قبل آن با پزشک معالج خود مشورت کنند.

 

آیا میتوانم با مژه های کاشته شده به حمام یا استخر بروم؟
  - بله میتوانید. ولی باید از زمان کاشت 12 الی 24 ساعت بگذرد تا به صورت کامل چسب مژه ها خشک شود.

 

آیا برای ترمیم باید مژه های قبلی را برداریم و مجدد مژه بکاریم؟
  - خیر. ولی اگر زمان بسیار زیادی از ترمیم بگذرد و بیشتر مژه ها ریخته باشد، بهتر است که مژه های قبلی را بردارید و مجدد 
کاشت مژه را تکرار کنید.

 

چه سایزی از مژه ها برای من مناسب است؟
  - این مورد بستگی به سلیقه شما و فرم صورتتان دارد. معمولا در بهترین مرکز کاشت مژه سعادت آباد بهترین پیشنهاد ها به شما ارائه می شود.

 

آیا در دوران بارداری هم میشه کاشت مژه را انجام داد؟
  - خیر. توصیه میشود در دوران بارداری از انجام کاشت پرهیز کنید.

 

 

مطالب مرتبط

نکاتی که قبل از کاشت و اکستنشن مژه باید بدانید

آموزش کامل نحوه چسباندن مژه مصنوعی!

مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه

 

 

فیلم های مرتبط

 

 

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه سعادت آباد آموزش اکستنشن مژه مدل آمبره

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (9)

سه شنبه 09 آذر 1400 - 12:10:59
با مراجعه به بهترین مرکز کاشت ناخن سعادت آباد، از بهترین مواد برای کاشت مژه استفاده می شود که باعث ریزش نمی شود
سه شنبه 09 آذر 1400 - 12:09:19
دوام اکستنشن مژه تقریبا 21 تا 30 روز. و دوام کاشت موقت حدود 2 هفته
سه شنبه 09 آذر 1400 - 12:02:19
بله دوست عزیز، همان اکستنشن مژه می باشد
باعث ریزش نمیشه؟
چقدر دوام دارن؟
کاشت مژه همون اکستننشن مژه ست؟
دوشنبه 08 آذر 1400 - 15:58:56
بله دوست عزیز، از تمام روش ها استفاده میشود.
توی سالن از روش اکستنشن مژه والیوم هم استفاده می کنند؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: