یکشنبه 22 آذر 1394 - 22:58:53

انتخاب رنگ مو

امتحان کردن رنگ موهای جدید و زیبا

انتخاب مناسب رنگ مو



انتخاب رنگ مویی که مناسب سال و چهره هر فرد باشد، یکی از بزرگ ترین چالش های خانم ها برای رنگ کردن موهایشان است. به همین دلیل در این مقاله به چند رنگ موی زیبا که امتحان کردن آن برای هر خانمی ممکن است پرداخته شده است.

رنگ موی آمبره

 



رنگ موی آمبره رنگ مویی است که در آن ریشه موها از قسمت انتهایی آن ها تیره تر بوده و از ریشه تا پایین موها از پر رنگ به کمرنگ تغییر می یابند. این رنگ مو با استفاده از تکنیک بلیاژ به دست آمده و مخصوص خانم هایی است که وقت زیادی برای تجدید رنگ مویشان نمی خواهند بگذارند، مناسب است.

رنگ موی دیپ دای

 



در این رنگ مو که بیشتر بین خانم های جوان طرفدار دارد تنها نوک موها رنگ می شوند به گونه ای که گویی انتهای موها در یک ظرف رنگ فرو برده شده و بقیه موها رنگ طبیعی خود را حفظ می کنند.

رنگ موی بروند یا بلوند تیره

 



این رنگ همان طور که از اسمش پیداست رنگ مویی است که بین رنگ بلوند و قهوه ای است و با استفاده از هایلایت هایی از آن روی موهای قهوه ای بسیار زیبا دیده می شود.

بلیاژ مو

 



بلیاژ مو تکنیکی است که در آن مانند رنگ موی آمبره انتهای موها روشن تر از ریشه بوده ولی کاملا طبیعی است. در این رنگ مو موها در نقاطی که سایه روشن می شوند، به همان رنگ تاریک یا روشن در آمده و به زیبایی رنگ می شوند.

رنگ مو بلوند پلاتونیوم

 



این رنگ مو احتیاج به جسارت خاصی دارد و هر خانمی نمی تواند آن را امتحان کند ولی اگر پوست روشنی دارید می توانید از این مدل رنگ مو کمک گرفته چهره زیبایی به دست آورید.

چند نکته مهم

 



موهای خیلی تیره می تواند سن شما را بیشتر نشان دهد، پس سعی کنید از رنگ های روشن تری به همرا مدل های بلیاژ و آمبره در رنگ کردن موهای خود کمک بگیرید.
اگر می خواهید رنگ مویی را انتخب کنید که بیش از 2 درجه با موهای واقعی شما اختلاف دارد حتما به یک فرد متخصص مراجعه کنید.
ابتدا رنگ مو را در قسمت هایی از موها که دیده نمی شوند مانند موهای روی گردن امتحان کنید، اگر از نتیجه راضی بودید می توانید کل موها را رنگ کنید.
اگر موهای خود را زیاد رنگ کرده و از لوازم حرارتی زیادی روی آن ها استفاده می کنید بهتر است بدانید که این موضوع روی رنگی که روی موها می گذارید نیز تاثیر گذار است و ممکن است رنگ موی متفاوتی به دست آورید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 23 آذر 1394 - 20:06:26
وای
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: