یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 11:19:33

آرایش چشم اکلیلی

5 مدل آرایش چشم اکلیلی 

آرایش 2016

 میکاپ چشم

آرایش چشم طلایی



مناسبت های شادی  یکی از مواقعی است که می توان آرایش کرده و به زیبایی هر چه تمام تر خود را آراست.  امید به دستیابی به بهترین ها در بین همه افراد وجود داشته و به همین دلیل آرایش چشم ها در این مواقع  می تواند بسیار خوشایند باشد.
در این مقاله از سایت رژلب نیز به بررسی چند مدل آرایش چشم اکلیلی که برای مناسبت های مختلف و به خصوص مهمانی های سال نو مناسب است، پرداخته می شود.

 

1. آرایش چشم اکلیلی طلایی

آرایش طلایی



رنگ طلایی یکی از رنگ هایی است که روی هر نوع رنگ پوست و هر نوع رنگ چشمی زیبا به نظر می رسد. خوشبختانه یکی از رنگ هایی که در سایه های چشم بسیار دیده می شود رنگ طلایی و اکلیلی آن هاست. لازم به ذکر است که نکته کلیدی در استفاده از این رنگ ترکیب مناسب آن با رنگ قهوه ای است.
برای این آرایش چشم  ابتدا روی چشم پرایمر مناسبی زده و سپس کمی سایه کرم رنگ روی سرتاسر پلک بمالید. سپس کمی رنگ برنز در قسمت داخلی و خارجی پلک مالیده و با استفاده از یک فرچه آرایشی آن را با رنگ کرمی که از قبل زده بودید، به خوبی ترکیب کنید. سپس زیر ابروها را با استفاده از فرچه مناسبی هایلایت کرده و با این کار زیبایی ابروها را بهتر نشان دهید. در مرحله بعد یک خط چشم گربه روی چشم ها به کار برده و در صورت تمایل در بالای آن از یک خط چشم اکلیلی طلایی استفاده کنید.
برای جذابیت بیشتر چشم ها می توانید از یک سایه اکلیلی طلایی کمرنگ تر روی کل پلک کمک گرفته و با استفاده از انگشتان خود این سایه را در سرتاسر پلک خود پخش کنید. ریمل را هم فراموش نکنید.

 

2. آرایش چشم اکلیلی دودی

میکاپ دودی



آرایش دودی در همه جای جهان طرفداران بسیاری داشته و به همین دلیل در رنگ ها و مدل های مختلفی امتحان می شود. یکی از زیباترین مدل های آرایش چشم دودی نیز آرایش دودی اکلیلی است.

 

3. آرایش چشم اکلیلی براق

 

سایه چشم اکلیلی

 

 

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از تک بودن و دیده شدن لذت برده و جسارت آرایش های خاص تر را دارید می توانید از این مدل آرایش چشم اکلیلی زیبا استفاده کرده و به زیبایی آن ها بیفزایید. در این آرایش قسمت بالایی پلک ها تا زیر ابرو طلایی شده و برق چشم ها زیبایی خاصی به آن ها می بخشد.

 

4. آرایش چشم اکلیلی رنگارنگ

سایه چشم رنگی


برای این که آرایش اکلیلی شما بیشتر دیده شود، کافیست روی آن از رنگ های مختلف و هماهنگی استفاده کرده و به زیبایی چشم های خود بیفزایید. به خصوص در سال نو که چنین آرایشی به طور قطع همه توجهات را به سمت شما جلب خواهد کرد.

 

5.آرایش چشم اکلیلی گربه ای 

خط چشم گربه ای

 


در صورتی که از کشیدن خط چشم گربه ای لذت می برید، می توانید چشم های خود را به این صورت آرایش کرده و علاوه بر استفاده از اکلیل در آرایش خود، چشم ها را جذاب تر و زیباتر نشان دهید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 15 تیر 1395 - 12:05:24
سلام vov-etud
دوشنبه 14 تیر 1395 - 12:41:11
چه مارک سایه ای خوبه؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: