سه شنبه 13 مهر 1395 - 14:03:10

پارافین درمانی

پارافین درمانی

نحوه انجام پارافین درمانی

تاثیر پارافین بر پوست

 پارافین درمانی

 

کسانی که پوست دست های خشک و چین و چروک داری پیدا کرده اند و از این موضوع ناراحت هستند می توانند با کمک پارافین درمانی این مشکل را حل کرده و پوست دست های خود را نرم تر کنند. پارافین درمانی یک روش طبیعی و موثر است و با کمک آن می توان دست های زیبایی به دست آورد. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی این روش پرداخته شده و نحوه انجام پارافین درمانی آموزش داده شده است.

نحوه انجام پارافین درمانی
مراحلی که طی آن ها باید از پارافین استفاده کرد بسیار ساده است و شامل موارد زیر می باشد.
1. ابتدا باید وکس و موم را در یک ماکروفر بزرگ به مدت 10 ثانیه و یا هر مقدار زمانی که مورد نیاز است داغ کرد. دقت شود که موم باید کاملا به صورت مایع در آید.
2. پس از این که موم کمی خنک شد، باید آن را روی پوست دست ها ماساژ داد تا لایه ای غلیظ روی پوست به وجود آید. سپس باید دست ها را ماساژ داد تا مو به خوبی جذب پوست شده و به آبرسانی بیشتر آن کمک کند.
3. در این مرحله باید بررسی شود که آیا موم سرد شده است یا خیر. سپس دست را داخل آن فرو برده و خارج کنید. سپس 5 ثانیه بعد این کار را تکرار کرده و برای 5 تا 7 بار این کار را تکرار کنید تا 5 تا 7 لایه از موم روی پوست قرار گیرد.
4. پس از این که روی دست ها با وکس کاملا پوشانده شد، باید کمی ریلکس کرده و صبر کرد تا موم تاثیر خود را به جا بگذارد. برای این کار می توان فیلم تماشا کرده و یا هر سرگرمی دیگری که نیاز به استفاده از دست ها ندارد، انجام داد.
5. حداقل زمانی که موم باید روی دست ها بماند، 30 دقیقه است و اگر زمان کمتری وکس روی پوست بماند تاثیر چندانی نخواهد داشت. پس از زمان مقرر شده نیز کافی است تا وکس را از روی پوست مانند یک لایه خارجی کنده و روی دست ها را با کرم مرطوب کننده و لوسیون پوشاند. سپس آن ها را با دستکش و یا یک جوراب بسته تا رطوبت به خوبی جذب پوست شده و پوست آبرسانی شود.

در این جا پارافین درمانی پوست تمام شده و دست ها نرم و با طراوت دیده خواهند شد. لازم به ذکر است که پارافین درمانی به استحکام ناخن ها هم کمک کرده و یک روش مناسب برای محکم کرن پوست دست هم هست.

 

 

مزایای پارافین درمانی

 

مزایای پارافین درمانی
علاوه بر مزایای زیبایی و نرم کردن پوست، پارافین درمانی مزایای دیگر درمانی هم داشته و  می توان از آن روی قسمت های دیگری از بدن مانند پاها هم استفاده کرد تا خستگی آن ها را از بین برد. برخی از مزایای دیگر 
پارافین درمانی هم از قرار زیر است:
 

1. کاهش درد
 پارافین درمانی دردهای مفصلی، آرتروز، گرفتگی عضلات، آماس و بیماری های از این دست را درمان می کند.

2. نرم کردن پوست

 پارافین درمانی پوست های زبر و خشک را نرم و مرطوب کرده و  با تولید کلاژن در پوست به جوانسازی ظاهری پوست هم کمک می کند.

3. افزایش انعطاف پذیری پوست
 پارافین درمانی انعطاف پذیری پوست را هم افزایش داده و از گرفتگی عضله و تاندون های دست جلوگیری می کند.

4. پاک کردن بدن
 پارافین درمانی بدن را سم زدایی کرده و منافذ بسته آن را باز و آلودگی های موجود در آن ها را از بین می برد. وقتی آلودگی های زیر پوست از بین بروند بقیه ارگان های بدن هم سم زدایی شده و از بسیاری از بیماری های جلوگیری می شود.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 22 دی 1395 - 22:01:10
عالی بود ممنونم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: