سه شنبه 09 خرداد 1396 - 09:00:34

رنگ مو پاستلی

آموزش رنگ موی پاستلی

رنگ مو فانتزی


مراحل انجام  رنگ مو

 

رنگ مو پاستلی چیست؟

امروزه بسیاری از خانم ها و به خصوص خانم های جوان به رنگ مو پاستلی و فانتزی علاقه نشان داده و ترجیح می دهند که موهای خود را به این رنگ ها در آورند. رنگ مو پاستلی، رنگ موهای آبرنگی و روشنی هستند که بیشتربه صورت رنگ های نیمه دائم دیده می شوند. این رنگ مو ها می توانند ظاهر یک خانم را به صورت کاملا متمایزی نشان دهند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، مراحل انجام رنگ مو پاستلی آموزش شده است. 

 

وسایل مورد نیاز انجام رنگ مو پاستلی

 فرچه رنگ مو

 دستکش های لاتکس و یا لاستیکی
حوله
یک ظرف بزرگ

رنگ موهای نیمه دائم و فانتزی
 کاندیشنر سفید رنگ

 

آموزش مرحله به مرحله رنگ مو پاستلی

قبل از رنگ کردن موها به رنگ مو پاستلی باید آن ها را به رنگ بلوند در آورد و سپس مراحل زیر را انجام داد:

 

مرحله اول

در این مرحله ابتدا کاندیشنر سفید رنگ را درون یک ظرف بزرگ بریزید. دقت داشته باشید که سفید رنگ بودن کاندیشنر اهمیت زیادی دارد. زیرا کاندیشنر به عنوان بیس رنگ مو بوده و درصورتی که رنگ دیگری داشته باشد، روی رنگ بیس تاثیر می گذارد. پس از ریختن کاندیشنر در ظرف، رنگ مو را به آن اضافه کرده و به خوبی ترکیب کنید.
بهترین رنگ موهای که برای این کار در نظر گرفته می شوند، رنگ مو Manic Panic، Pravana Crazy Color و رنگ مو Special Effects است.

 

مرحله دوم
برای ریختن رنگ مو در کاندیشنر، ابتدا مقدار کمی از رنگ مو را درظرف ریخته و سپس آن ها را به خوبی با هم مخلوط کنید تا به خوبی در هم حل شوند. دقت داشته باشید که در این مرحله رنگ مویی که درظرف دیده می شود، رنگی است که روی موها به وجود خواهد آمد. بنابراین به اندازه ای رنگ مو در ظرف اضافه کنید که به رنگ دلخواه خود دست یابید.
در صورتی که نگران شسته شدن و کمرنگ بودن رنگ موی خود هستید نیز می توانید از مقدار به دست آمده رنگ بیشتری اضافه کنید.

مرحله سوم
در این مرحله ترکیب رنگ موی به دست آمده را روی موها قرار دهید. برای این کار نیز ابتدا از ریشه ها شروع کرده و از ریشه تا پایین موها را به رنگ مورد نظر در آورید. در این روش می توان از دست، فرچه رنگ مو و یا هر وسیله دلخواه دیگری استفاده کرد

 

رنگ مو کهکشانی

جدیدترین رنگ مو

 

مرحله چهارم

موهای رنگ شده را روی سر جمع کرده و آن را به وسیله کلاه حمام بپوشانید. دقت داشته باشید که قرار دادن موها در این کلاه حمام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کلاه حمام رطوبت موها را حفظ کرده و از خشک شدن رنگ مو جلوگیری می کند. زمان رنگ گرفتن موها در این روش باید بر طبق زمان مشخص شده بر روی بسته رنگ مو باشد که این زمان اغلب بین 30 تا 45 دقیقه است. البته در حین این زمان باید به موها و رنگ آن ها دقت کرد.

 

مرحله پنجم

پس از گذشت زمان دلخواه، موها را بررسی کرده و از رنگ گرفتن همه آن ها اطمینان حاصل کنید. در صورتی که موها خیلی روشن هستند، کمی بیشتر صبر کنید ولی هر 5 دقیقه یک بار چک کنید تا موها بیش از اندازه تیره نشوند.

 

مرحله ششم

پس از آن که موها به رنگ مورد نظر دست پیدا کردند، باید آن ها را با آب سرد شست. در این مرحله نیازی به استفاده از شامپو و یا کاندیشنر نیست. دقت داشته باشید که هنگام شستشو رنگ زیادی از موها خارج می شود که این کاملا طبیعی است و بر روی رنگ مو تاثیر ندارد.

 

مرحله هفتم

از آن جایی که موهای تیره کمی تیره تر از موهای روشن به نظر می رسند، در این قسمت باید موها را خشک کرده و همه قسمت های آن را بررسی کرد تا همه جا به یک اندازه یکسان رنگ شده باشد.

 

مرحله هشتم

در صورتی که هر قسمت از موها رنگ نشده بود و یا قسمت هایی از آن تیره و یا روشن تر از بقیه قسمت ها بود، می توان بار دیگر آن ها را رنگ کرده و باز هم صبر کرد تا این قسمت ها نیز رنگ بگیرند. البته باید در حین رنگ گرفتن این قسمت ها را به خوبی چک کرد که تیره و یا روشن تر از بقیه جاهای سر نشوند.

 

مرحله نهم

یکی از مهم ترین نکات در مراحل انجام رنگ مو پاستلی این است که برای هر شستشو باید کمی از این رنگ ها را در کاندیشنر حل کرد و سپس موها را شست. این کار رنگ مو پاستلی را حفظ کرده و زیبایی و درخشش آن را بهتر نشان می دهد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 05 تیر 1396 - 10:05:48
R...Mعزیز سلام
رنگ مو های فانتزی یا واریاسیون ها از گروه رنگ های موقت هستند
یکشنبه 04 تیر 1396 - 17:24:17
ببخشید این رنگ موهای فانتزی همون واریاسیون ها هستند یا مثل این رنگای دایمی اند؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: