چهارشنبه 15 آذر 1396 - 17:18:26

کرم ضد آفتاب الارو

7 نوع کرم ضد آفتاب الارو را بیشتر بشناسید

کدام کرم ضدآفتاب مناسب پوست شماست؟

 

انواع کرم ضد آفتاب الارو

 


با ضدآفتاب های الارو بیشتر آشنا شویم


مراقبت از پوست یکی از مهمترین دغدغه افراد محسوب میشود. نور خورشید اگرچه برای پوست مفید است و بخشی از ویتامین های بدن را تامین می کند اما تابش شدید آن می تواند در طولانی مدت مضراتی هم داشته باشد. استفاده از ضد آفتاب مخصوصا در روزهای گرم تابستان بسیار ضروری است. ضد آفتاب ها علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه های مضر خورشید میتوانند روند پیری پوست را به تعویق بیندازند. این که افراد چه نوع ضدآفتابی را انتخاب میکنند بستگی به این دارد که چه مدت در روز در معرض آفتاب قرار دارند. این موضوع هم به مدت زمان هم به شدت تابش نور خورشید بستگی دارد. کرمهای ضد آفتاب الارو  سالهاست که سهم زیادی از بازار را در بر گرفته است و همینطور تلاش کرده است ضدآفتاب هایی متنوع مطابق با سلیقه اقشار مختلف جامعه به بازار عرضه کند.
اگر شما دارای پوست خشک و حساس و مستعد جوش یا لک هستید یا در دوران بارداری  به سر میبرید به راحتی می توانید از سبد متنوع ضد آفتاب های الارو ضدآفتاب مناسب پوست خود را انتخاب کرده و مصرف کنید.


کرم ضد آفتاب الارو به سه گروه تقسیم میشوند:

  1. ضدآفتاب SPF 50+
  2. ضدآفتاب  کرم پودری
  3. ضدآفتاب تخصصی:
  • ضدآفتاب ضدلک اسپات سولوشن
  • ضدآفتاب مینرال 
  • ضدآفتاب کودک 

 

 

ضد آفتاب الارو

 

 


ضدآفتاب SPF50+ Sunscreen cream

طبق نظر متخصصین پوست SPF50+ بیشترین میزان محافظت در برابر نورخورشید محسوب میشود و تا 98% از پوست صورت در برابر اشعه های مضر محافظت می کند. این دسته از ضدآفتاب ها حاوی رنگدانه هستند و پوست را همسان سازی میکنند. کرم ضد آفتاب رنگی الارو شامل رنگ بژ روشن و بژ طبیعی می باشد.

 

ضدآفتاب  انواع پوستSPF50+

این ضد آفتاب ها مناسب انواع پوست به ویژه پوست خشک و نرمال هستند. این ضدآفتاب ها علاوه بر محافظت کامل از پوست ضد برافروختگی و قرمزی نیز هستند. در این ضدآفتاب ها ماده ای بنام  Dermaxil وجود دارد که مرطوب کننده و ضدچروک است و در نتیجه یک گزینه مناسب برای پوستهای خشک میباشد.


ضدآفتاب فاقد چربی SPF50+

این ضد آفتاب ها مناسب پوست چرب هستند و می توانند از ایجاد جوش و براقیت آن که از مشکلات پوست چرب محسوب می شوند جلوگیری کنند. به خاطر وجود sebomine SB12 چربی پوست تنظیم میشود و پوست های چرب بدون دغدغه جوش زدن می توانند از این ضدآفتاب ها استفاده کنند. این نوع ضد آفتاب ها مات کننده پوست و کوچک کننده منافذ نیز هستند.

 

 ضد آفتاب  کرم پودری Foundation sunscreen cream 

این گروه از ضدآفتاب ها یک محصول با دو عملکرد هستند. ضدآفتاب وکرم پودر و در سه رنگ ارائه میشوند:

  • بژ روشن
  • بژ طبیعی
  • کاراملی

یکی از ویژگی های ضدآفتاب کرم پودری ضدتعریق و مقاوم بودن در برابر آب است.

 

 

 ضد آفتاب کرم پودری

 

 ضد آفتاب کرم پودری مناسب انواع پوست SPF 25

این ضد آفتاب ها با پوشش خیلی خوبی که دارند می توانند راه حل خوبی برای پوشاند معایب پوست باشند. به دلیل وجود کرم پودر در این ضدآفتاب ها ماندگاری این کرم ها بر روی پوست بالا می رود و مدت زمان تمدید آن می تواند بین 3 تا 4 ساعت باشد. این ضدآفتاب ها به خاطر دارا بودن  ماده Hyaluronic acid آبرسان قوی و ضدچروک هستند و پوست های خشک احساس خوبی با این ضد آفتاب ها دارند.


ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی spf 30

ضد آفتاب  کرم پودری فاقد چربی برای کسانی که مستعد آکنه هستند مورد استفاده قرار میگیرد. این ضد آفتاب ها علاوه بر پوشش مناسب به دلیل داشتن salicylic acid ترشح چربی پوست را کنترل کرده و براقی ناخوشایند پوست های چرب را کاهش می دهند.

 

 ضدآفتاب های تخصصی:

 ضدآفتاب ضدلک اسپات سولوشن
ضدآفتاب مینرال
ضدآفتاب کودک  

 

ضدآفتاب ضدلک اسپات سولوشن الاروSpot solution sunscreen cream:

این ضد آفتاب می تواند  لک های ناشی از آفتاب را کم رنگ تر کند و  در برابر ایجاد لک از پوست محافظت کند. Belides  ماده ضدلک موثر و قوی است و Neutrazen  یک ماده ضدالتهاب و نرم کننده پوست است. وجود این دو ماده موثر در ضد آفتاب اسپات سولوشن الارو اثرات  ضدلک و ضدالتهاب این محصول را قوی تر کرده و همین امر باعث شده است متخصصین پوست  این ضدآفتاب را جهت استفاده بعد از میکرودرم یا لیزر و پیلینگ های شیمیایی توصیه کنند. این ضدآفتاب فاقد رنگ و اسانس بوده و برای کسانی که پوست های حساسی دارند نیز مناسب می باشد.

 

ضد آفتاب مناسب پوست


 ضدآفتاب مینرال الاروMineral sunscreen cream

کسانی که پوست حساسی دارند و خانم های باردار و همچنین کودکان 6 ماه به بالا میتوانند  به راحتی از این ضد آفتاب استفاده کنند. این ضد آفتاب از نوع ضدآفتاب فیزیکال می باشد و کاملا عاری از فیلتر های شیمیایی است. وجود فیلتر های فیزیکی مثل تیتانیوم دی اکساید و زینک اکساید باعث شده کسانی که به فیلتر های شیمیایی حساسند بتوانند به راحتی از این محصول  استفاده کنند. مزیت این ضد آفتاب نسبت به بقیه ضد آفتاب های مینرال موجود در بازار رنگ صورتی ملایم این ضدآفتاب است.

 

 

ضد آفتاب مینرال الارو

 

 

ضدآفتاب کودک الاروKid sunscreen cream

برای پوست لطیف و حساس کودکان باید از ضد آفتاب هایی استفاده شود که فاقد فیلترهای شیمیایی باشند. ضد آفتاب کودک الارو علاوه بر محافظت کاملی که در برابر اشعه های مضر آفتاب اعمال می کند حاوی Bisabolol  است که التیام بخش و ضد التهاب برای پوست کودکان شما  می باشد و همینطور vitamin E  و Jojoba oil  هم رطوبت پوست کودک را تامین کرده و منجر به لطافت و نرمی پوست آنها می شود. این ضد آفتاب برای کودکان 2 سال به بالا مناسب است.

 

 

ضدآفتاب مخصوص پوست کودکان

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 17 آذر 1396 - 12:38:53
ممنون بابت اطلاع رسانی????????
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: