دوشنبه 06 شهریور 1402 - 16:47:21

درمان جای جوش

از بین بردن سریع جوش صورت

درمان خانگی جای جوش


درمان جای جوش صورت

یکی از نکات مهم درمان جای جوش این است که بیمار از معالجه انتظارات معقول داشته باشد و بداند که درمان اسکار، اکنه و جوش یکی از سخت ترین درمانهاست و به سختی به درمان پاسخ می دهد. معمولا برای بیشتر افراد بیش از یک درمان نیاز است و دوره آن نیز طولانی می باشد و لذا برای دریافت بهترین نتیجه باید صبور باشید. درمانهای یک شبه تنها جنبه تبلیغات دارد و اگر عارضه ای نداشته باشند، موثر نیز نخواهند بود.


درمان جای جوش زمانی آغاز می گردد که جوشهای فعال کاملا بهبود یافته باشند. پس از معاینه دقیق و تعیین نوع اسکار و ترکیبی بودن انها، توسط پزشک متخصص روش درمان تعیین می گردد.


در مورد اسکارهای چرخشی (Rolling) یکی از بهترین درمانها ساب سیژن و برطرف کردن چسبندگی زیر اسکار می باشد.


اسکار های واگنی و چکشی با روشهایی نظیر انواع  پیلینگ های شیمیایی، عملی به نام  پانچ که بصورت سرپایی در کلینیک ها انجام می شود، درمان می گردند.


در نهایت پس از درمان اسکار نیاز به روشهای بازسازی سطح پوست می باشد.

اصطلاح بازسازی پوست به معنای تخریب و لایه برداری کنترل شده لایه های رویی پوست با روشهای مختلف مانند دستگاههای مکانیکی یا  لیزری و  رادیوفرکوئنسی  می باشد که هدف آن ترمیم و بازسازی سطح آسیب دیده است. با استفاده از این روشها پوست در محل آسیب روشن تر، صاف تر و بدون فرورفتگی می گردد.


مجددا به این نکته توجه کنید که انتخاب این روشها تنها باید با نظر پزشک باشد تا بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید. مطمئن باشید با آگاهی و شناخت کامل و کمک متخصص مربوطه به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

 

آموزش دوره های پوست و مو و زیبایی ویژه بیوتی تراپیستها توسط" آقای دکتر جورقانیان"برای بهره مندی ازخدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: