جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 23:32:26

ماسک برنج

ماسک لایه بردار برنج

ماسک طبیعی صورت

ماسک صورت

ماسک برنج

ماسک برنج

 

بسیاری از خانم ها از فواید لایه برداری پوست بی اطلاع بوده و نمی دانند که لایه برداری صورت می تواند چروک های روی پوست را از بین برده و ظاهری جوان تر به آن ببخشد. از طرفی مواد مورد نیاز برای این ماسک ساده بوده و روی پوست های ترکیبی، معمولی و چرب هم قابل استفاده است. البته اگر روی صورت خود آکنه و یا جوش تازه ای دارید بهتر است از این ماسک استفاده نکنید تا پوست شما تحریک نشود. در غیر این صورت ماسک برنج یک ماسک بی نظیر برای تمام کسانی است که به دنبال داشتن پوستی شفاف و جوان هستند.

مواد مورد نیاز
• برنج خام
• لیمو ترش
• عسل
• چای سبز

نحوه آماده سازی و طرز استفاده از ماسک برنج


مرحله اول تهیه ماسک برنج

ماسک صورت


مشابه وقتی که می خواهید آرد برنج درست کنید، به اندازه 2 قاشق برنج خام را داخل مخلوط کن بریزید تا پودر شود. دقت داشته باشید که پودر به دست آمده می بایست دانه های درشت تری داشته باشد تا خاصیت لایه برداری آن حفظ شود. لازم به ذکر است که آرد برنج خاصیت سفید کنندگی هم دارد و خانم های آسیایی از این ماده در روتین زیبایی خود استفاده می کنند.

 

مرحله دوم تهیه ماسک برنج

ماسک برنج

 

1 قاشق چایخوری آب لیمو به آرد برنج به دست آمده اضافه کرده و به خاطر داشته باشید که لیمو سرشار از ویتامین ث بوده و از آن جایی که یک آنتی اکسیدان قوی است در روشن کردن و یکسان کردن توناژ پوست موثر است. علاوه بر این آنتی اکسیدان موجود در لیمو باعث می شود که آلودگی های روی پوست از بین رفته و تولید کلاژن بر روی پوست بالا برود.

 

مرحله سوم تهیه ماسک برنج

ماسک صورت برنج

در مرحله بعد 1 قاشق چایخوری عسل به مخلوط خود اضافه کنید. مزایای عسل برای همه مشخص بوده و همه می دانند که عسل باکتری های روی پوست را از بین برده و هر گونه مشکل عفونی روی پوست را رفع می کند.

 

مرحله چهارم تهیه ماسک برنج

ماسک طبیعی

حال 1 و نیم قاشق چایخوری چای سبز را به مخلوط خود اضافه کرده و تمام مواد را به خوبی هم بزنید. دقت داشته باشید که ماسک شما نباید شل بوده و باید به اندازه ای که روی صورت قابل مصرف باشد، غلیظ باشد.

 

مرحله پنجم تهیه ماسک برنج

ماسک برنج

پس از این که تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کردید، آن را روی صورت خود مالیده و صبر کنید تا خشک شود. دقت داشته باشید که پوست را از قبل باید شسته و کاملا خشک کنید.

چند نکته
برای خشک شدن ماسک حداقل 10 دقیقه صبر کنید. در صورتی که احساس کردید ماسک برنج روی پوست سفت شده انگشتان خود را کمی خیس کرده و به صورت حرکات دایره وار روی صورت حرکت دهید تا شسته شود. پس از شستن صورت نیز آن را به آرامی خشک کنید. این ماسک را می توان هر هفته استفاده کرد و با مصرف دائمی آن پوستی نرم و زیبا به وجود خواهد آمد. علاوه بر آن ماسک برنج  پوست را روشن تر کرده و از آن جایی که خاصیت لایه برداری دارد به جوان ماند ن پوست کمک می کند.

آموزش پاکسازی پوست

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 25 اردیبهشت 1395 - 22:01:54
واووووووووووووو
فوق العاده بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: