یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 23:21:54

پوست زیبا

پوست زیبا و بی نقص

دستیابی به پوست ستارگان سینمایی

پوست زیبا



آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که در آرزوی داشتن پوست زیبا  به جذابیت ستارگان سینمایی بوده و همیشه جوان ماندن آن ها و پوست زیبایشان حتی بدون آرایش هم برای شما جذاب است؟ این افراد حتی هنگامی که از آرایش هم استفاده نمی کنند زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده و موجب حسرت بسیاری می شوند.
برای دستیابی به چنین ظاهری در این مقاله نکات مختلفی معرفی شده است که خواندن و رعایت آن ها خالی از لطف نیست.

• استفاده از مرطوب کننده

مرطوب کننده نه تنها رطوبت پوست را حفظ می کند بلکه لطافت و نرمی بیشتری به پوست بخشیده و پوست را بدون هرگونه نقصی نشان میدهد. علاوه بر آن استفاده مستمر از مرطوب کننده به شما پوست درخشانی داده و با چنین پوستی حتی بدون آرایش و یا داشتن مقدار کمی آرایش هم زیبا به نظر خواهید رسید.

• لایه برداری

یکی دیگر از مسائل مهم در دستیابی به داشتن پوست  زیبا ، لایه برداری پوست های مرده است. این کار سلول های مرده پوست را از روی بدن جدا کرده و به پوست کمک می کند تا لایه جدیدی ساخته و درخشش بیشتری داشته باشد. لایه برداری نیز مشابه استفاده از مرطوب کننده سلامت و درخشش پوست شما را تضمین می کند.

• استفاده از ضد آفتاب

ممکن است ضد آفتاب یک محصول آرایشی نباشد ولی اگر به دنبال داشتن پوست جوان، بی نقص و بدون لک هستید در هر فصلی از سال و در هر زمانی از روز باید از ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا مراقبت از پوست در مقابل آفتاب به آن ظاهر زیبایی بخشیده و به شما کمک می کند تا پوستی درخشان داشته و جذابیت تان موجب حسرت همگان گردد.

• میکاپ سبک

 

پوست زیبا



برای این که پوست زیبایی داشته و به زیبایی ستارگان سینمایی به نظر برسید از میکاپ و زیرسازی سبکی روی پوست خود کمک بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا چهره طبیعی خود را حفظ کرده و در کنار آن نیز سلامت پوست خود را بیشتر حفظ کنید. فراموش نکنید که آرایش و زیرسازی های غلیظ چهره شما را مصنوعی نشان داده و از جذابیت طبیعی آن می کاهد. برای داشتن یک زیرسازی سبک می توانید از مرطوب کننده های رنگی کمک گرفته و با استفاده از آن ها زیر سازی لازم روی پوست خود را انجام دهید.

• لکه گیری با کانسیلر

در صورتی که می خواهید پوست تان هیچ لکه ای نداشته باشد، می توانید از یک کانسیلر مناسب کمک بگیرید که همرنگ پوست بوده و با استفاده از آن هرگونه لکه و یا کک و مکی را از بین ببرید. همچنین می توانید اثرات جوش و یا هرگونه قرمزی دیگر را با استفاده از کانسیلر از بین ببرید.

• مرتب کردن ابروها

برخلاف چیزی که به نظر می رسد ابروها می توانند چهره یک فرد را کاملا تغییر دهند و آن را کاملا زیبا و یا کاملا از بین ببرند. پس برای زیباسازی ابروهای خود کافیست به طور مرتب آن ها را اصلاح و مرتب کنید. دقت داشت باشید که این کار ممکن است تنها چند دقیقه از وقت شما را بگیرد ولی می تواند چهره شما را کاملا تغییر دهد.

• رژ لب زیبا

اگر دقت کنید بسیاری از ستارگان حتی هنگامی که هیچ آرایشی ندارند از رژ لب های زیبایی استفاده می کنند. پس شما هم یک رنگ مناسب پوست خود را پیدا کرده و هنگامی که نمی خواهید از آرایش غلیظی استفاده کنید، آن رنگ را روی لب های خود داشته باشید. رژلب قرمز معمولا  به همه نوع پوستی می آید که می توانید برای این کار از این رنگ کمک بگیرید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 22:15:25
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: