یکشنبه 27 شهریور 1401 - 12:40:36

معرفی ابزارهای طراحی ناخن

 

 

ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

نحوه صحیح مانیکور ناخن

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

 

 

لیست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

آماده سازی ناخن ها و مراقبت از طراحی ناخن

کوتاه کردن و فرم دادن به ناخن ها

بیس کت و تاپ کت

ابزارها و تکنیک های طراحی ناخن

 

 

ایجاد طرح های شگفت انگیز ناخن نه تنها سرگرم کننده و آسان است، بلکه فقط با چند ابزار ساده میسر می شود. طراحی ناخن حرفه ای واقعاً به هیچ تجربه ای احتیاج ندارد و کافیست چند ابزار اساسی برای طراحی ناخن را بشناسید تا خودتان در منزل بهترین طراحی ها را انجام دهید. شما فقط باید چند ابزار و روش اساسی را بیاموزید، مانند اینکه کدام ابزار برای ایجاد نقطه بهتر است. برای این که بهترین تجربه را از طراحی ناخن ها کسب نمایید، باید نحوه ایجاد اشکال مختلف و آنچه برای ناخن های خود باید انجام دهید را بدانید. مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است: تمرین باعث می شود که فرد در زمینه کاشت و طراحی ناخن ها عالی باشد. اگر اولین طرح شما دقیقاً مانند تصویر مورد نظرتان نشود، نباید ناامید شوید. در حالی که بسیاری از طرح های طراحی ناخن در نگاه اول ساده و ابتدایی به نظر می رسند، اما بعضی دیگر به طراحی زیادی احتیاج دارند و در ابتدا طراحی آنها دشوارتر است. اما نگران نباشید ، پس از چند بار تلاش و استفاده از ابزارهای مناسب ، بر این طرح های پیچیده مسلط خواهید شد و حتی می توانید طرح های نقش بسته در ذهن خود را نیز ایجاد کنید. پس از مطالعه این مطلب با سالن های کاشت و طراحی ناخن خداحافظی خواهید کرد و خودتان در منزل دست به کار می شوید و زیباترین و حرفه ای ترین طراحی های ناخن را پیاده سازی می کنید.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 


ممکن است فکر کنید که مانیکوریست یا تکنسین ناخن تنها کسی است که می تواند طرح های زیبایی از ناخن را ایجاد کند. به هر حال، آن ها کلاسهایی را گذرانده و از ارائه مانیکور بی نظیر به هزاران مشتری شغل و مهارت خود را کسب کرده اند. اما طراحی ناخن هایتان تقریباً آنقدر که فکر می کنید ترسناک و دشوار نیست. در حقیقت پس از شروع کار، تعجب خواهید کرد که چرا در وهله اول به سالن ناخن رفته اید. از همه بهتر ، شما این رضایت را خواهید داشت که بدانید نه تنها خودتان این ظاهر زیبا و حرفه ای را برای ناخن هایتان به وجود آورده اید، بلکه مجبور نبودید هزینه زیادی برای این کار صرف کنید. فقط چند مورد وجود دارد که باید قبل از شروع کار بدانید.

 

آماده سازی ناخن ها و مراقبت از طراحی ناخن


ایجاد مانیکور بی نقص و طراحی ناخن فقط مربوط به رنگ یا الگو ناخن نیست. برای ماندگاری طرح باید اجازه دهید که هر لایه آن لاک ناخن خشک شود. همچنین باید مطمئن شوید که ناخن های شما فرم خوبی دارند. ممکن است وسوسه شوید که از این چند مرحله اول صرف نظر کنید ، اما کار آماده سازی به همان اندازه خود هنر ناخن ضروری است. این نه تنها ناخن های شما را سالم و تمیز نگه می دارد ، بلکه جلوه طراحی شده شما را گسترش می دهد.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

کوتاه کردن و فرم دادن به ناخن ها


قبل از شروع هر طرحی ، باید ناخن های خود را با یک پنبه آغشته به پاک کننده ناخن پاک کنید. حتی اگر ناخن های شما طراحی نشده باشد ، همیشه باید این مرحله را اولین قدم خود قرار دهید زیرا به شما کمک می کند چربی اضافی را از بین برده و به لاک ناخن اجازه می دهد تا بهتر به ناخن شما بچسبد. سپس یک ناخن گیر یا سوهان ناخن برداشته و ناخن های خود را به یکی از پنج شکل رایج ناخن: بیضی ، مربع ، نوک تیز ، اسکووال یا گرد تبدیل کنید. اگر قبلاً به سالن کاشت و طراحی ناخن رفته باشید ، ممکن است از قبل بدانید که چه شکلی برای انگشتان شما مناسب است ، اما در غیر این صورت ، با یک جستجوی ساده در گوگل تصاویر و توصیفاتی از این شکل ناخن به شما ارائه می شود.
کاری که می توانید برای بلندتر به نظر رسیدن ناخن های خود انجام دهید فشار دادن کوتیکول به عقب است. برای کمک به نرم شدن کوتیکول ، باید دستان خود را در آب گرم بخیسانید ، سپس آن را با یک چوب مخصوص کوتیکول که در کیت مانیکور وجود دارد، به عقب فشار دهید. در آخر ، گوشت اضافه اطراف ناخن خود را با یک جفت ناخن گیر کوتاه کنید. همچنین باید پس از اتمام طراحی خود از مرطوب کننده استفاده کنید تا ناخن های شما باطراوت و شفاف جلوه کند. این مراحل ساده بلافاصله ناخن های شما را تمیز می کند و پایه کار را برای ایجاد طراحی ناخن بهتر به شما می دهد.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

بیس کت و تاپ کت


بیس کت و تاپ کت نیز می تواند جلوه ای حرفه ای به ناخن های شما ببخشد. بیس کت پوشش پایه ناخن طبیعی شما را حفظ کرده و یک بوم صاف برای کار ایجاد می کند ، در حالی که استفاده از تاپ کت طراحی ناخن شما را مهر و موم می کند. آنها با مارک های مختلف به فروش می رسند و از انواع تقویت کننده تا انواع غیرلکه ای را شامل می شوند. استفاده از بیس کت و تاپ کت خوب بسیار عالی است؛ زیرا آنها هم به ناخن طبیعی و هم به کاشت و طراحی ناخن شما بهترین محافظت را در برابر لکه ها و تراشه ها ایجاد می کنند.
بعد از اینکه ناخن های خود را آماده کردید ، اولین لاک ناخن که باید روی آنها بکشید لایه زیرین است. لاک پایه خطوط و شکاف های ناخن های شما را پر می کند ، بنابراین رنگ ناخن شما یک سطح یکنواخت دارد تا به آن بچسبد. این کار علاوه بر اینکه ماندگاری مانیکور شما بیشتر می کند ، مانعی را نیز ایجاد می کند که از رنگ آمیزی ناخن طبیعی شما جلوگیری کند. اگرچه هر لاک پایه شفافی این کار را انجام خواهد داد ، ممکن است بخواهید یک فرمول غنی شده با پروتئین ، ویتامین E و / یا کلسیم سرمایه گذاری کنید ، زیرا این عناصر مواد مغذی و رطوبت ناخن های شما را دوباره پر می کنند و از آسیب دیدن مانند شکافتن یا پوسته پوسته شدن ناخن ها جلوگیری می کنند. مانند بیس کت ، لاک تاپ کت نیز یک نوع لاک محافظ شفاف است. بعد از اینکه کار طراحی ناخن شما تمام شد ، پوشش بالایی ناخن شما را می بندد.
تاپ کت از کمرنگ شدن رنگ لاک شما جلوگیری می کند. همچنین به طراحی ناخن تان جلوه می بخشد و هنگامی که در طول هفته دوباره استفاده شود از پریدن لاک ناخن جلوگیری می کند. هنگام استفاده از لاک مطمئن شوید که نوک ناخن های خود را نیز نقاشی می کنید ، زیرا این کار باعث می شود مانیکور ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

ابزارها و تکنیک های طراحی ناخن


در حالی که هر تکنیک طراحی ناخن متفاوت است ، اما در هنگام ایجاد یک طرح باید مواردی را رعایت کنید. کیت ناخن مخصوص شما باید شامل یک ابزار نقطه گذاری ، یک براش طراحی ناخن ، برگردان ناخن ، یک پالت ، یک بیس کت، تاپ کت و رنگ ناخن مورد استفاده شما باشد. این ابزارها بسیار ارزان قیمت هستند و در فروشگاه های لوازم آرایشی یافت می شوند. برای رنگ ناخن ، هر مارکی به شرطی که مات باشد و به خوبی ناخن شما را بپوشاند ، مورد استفاده قرار می گیرد. ابزارهای تخصصی ناخن ، مانند براش طراحی ناخن ، هنگام ایجاد طرح های پیچیده ، کار شما را آسان می کنند. با این اوصاف ، اگر ابزار خاصی در دست ندارید ، خلاق بودن و بداهه گویی آسان است. برای هر ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرد ، وسایل خانگی را می توان به کار برد که جایگزین های خوبی برای ایجاد همان اثر ایجاد می کنند. مهم نیست که از چه ابزاری استفاده می کنید ، مطمئن شوید که پس از اتمام طراحی آن را با تاپ کت پوشش دهید تا عمر آن افزایش یابد و هر بار ظاهر طراحی ناخن تمیز داشته باشید.

ابزار نقطه گذاری ناخن

اولین ابزار عالی برای کسانی که می خواهند وارد هنر طراحی ناخن شوند ، ابزار نقطه گذاری است. استفاده از این ابزار فوق العاده آسان است. این یک دسته بلند با یک توپ گرد کوچک در هر نوک دارد (برخی از ابزارهای نقطه گذاری فقط یک نوک دارند). همانطور که احتمالاً با نامی که ابزار دارد حدس می زنید ، از ابزارهای نقطه زنی در درجه اول برای ایجاد نقاط استفاده می شود ، اما این بدان معنا نیست که طراحی ناخن شما با استفاده از این ابزار باید ساده یا خسته کننده باشد. شما می توانید از ابزار نقطه گذاری برای ایجاد گل ، آسمانی پرستاره و حتی بهبود طرح ها با چند نقطه استراتژیک استفاده کنید. برای استفاده از ابزار نقطه گذاری ، کافی است مقداری لاک ناخن را روی یک سطح صاف مانند یک پالت یا یک تکه کاغذ بریزید ، ابزار را در آن فرو برده و ناخن خود را نقطه بزنید. نکته اصلی این است که توپ را در بالای ابزار با رنگ ناخن کافی برای ایجاد اندازه مناسب نقطه قرار دهید - هرچه بیشتر اضافه کنید ، نقطه شما بزرگتر خواهد بود. اگر شما نیاز به ایجاد نقاط کوچک اما نمی توانید یک ابزار نقطه گذاری پیدا کنید ، می توانید از یک خلال دندان ، انتهای یک سوزن خیاطی یا حتی انتهای سنجاق استفاده کنید. برای نقاط بزرگتر ، انتهای دسته برس یا برس آرایش به خوبی عمل می کند.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

انواع براش طراحی ناخن

براش طراحی ناخن ابزار دیگری است که اگر می خواهید طرح های پیچیده تری انجام دهید می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید. سبک ها و اندازه های متنوعی در بازار وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از خرید چه نوع طرحی را می خواهید ایجاد کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که به چه نوع براش نیاز دارید ، بسیاری از فروشگاه ها یک کیف قلم موی ناخن ارائه می دهند که همراه با انتخاب براش ها در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می شود. با این حال ، برای طراحی ناخن، شما باید از یک براش نازک با موهای ظریف استفاده کنید. این براش امکان طراحی های پیچیده تری مانند برگ یا گل سرخ را فراهم می کند. همچنین ترسیم خطوط مستقیم راحت تر است ، اما اگر دست شما دارای لرزش است، مدت زمانی طول می کشد تا به استفاده از آن عادت کنید. اگر در نگه داشتن برس مشکل دارید ، سعی کنید دستی را که روی آن تمرکز بیشتری دارید به کار ببرید.
برای استفاده از یک براش نازک ، قطره هایی از لاک ناخن را روی یک سطح صاف قرار دهید ، نوک برس را به لاک ناخن آغشته کنید و یک طرح را روی ناخن های خود بکشید. مراقب باشید هرگز براش طراحی ناخن را در بطری لاک ناخن فرو نکنید ، زیرا این امر می تواند منجر به قطره قطره شدن ناخواسته و طراحی های نامرتب شود. اگر به دنبال یک گزینه عالی برای استفاده از براش طراحی ناخن هستید ، می توانید به جای آن از یک براش خط چشم ، یا یک براش کوچک استفاده کنید. شما همیشه باید اطمینان حاصل کنید که براش های خود را بین مراحل تمیز کنید تا عمر آنها بیشتر شود و یک طرح تمیز ایجاد شود. برای این کار می توانید قلم موها را در پاک کننده لاک ناخن استون خالص آغشته کرده و با یک حوله کاغذی خشک نوک آن را پاک کنید. اگر برای طراحی ناخن خود از رنگ اکریلیک استفاده می کنید ، می توانید با شستشوی ساده در آب ولرم ، برس ها را تمیز کنید.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

انواع سنگ و اکسسوری های ناخن

سنگ و اکسسوری های ناخن، برچسب های ریزی هستند که می توانید با استفاده از یک موچین به راحتی روی ناخن های خود بزنید. آنها در انواع طرح ها مانند گل ، ستاره ، قلب و موادی مانند بدلیجات وجود دارند. معمولا چندین طرح در یک بسته وجود دارد. اگر از انواع این ابزارها استفاده می کنید ، قبل از خشک شدن لاک، طرح مورد نظر خود را به آرامی بر روی ناخن خود فشار دهید و بعد از خشک شدن لاک ، همه آن را با تاپ کت پوشش دهید.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

 

لاک آکریلیک ناخن

لاک اکریلیک سالهاست که توسط مانیکوریست ها و تکنسین های ناخن استفاده می شود. از آنجا که رنگ اکریلیک می تواند مخلوط شود و انواع مختلفی از رنگها را ایجاد کند ، جایگزین ارزان تری برای استفاده از لاک ناخن است و می تواند بدون نیاز به داشتن مجموعه گسترده ای از لاک ناخن ، به شما در افزودن جزئیات کمک کند. همچنین این یک ابزار عالی برای مبتدیان است زیرا اگر اشتباهی قبل از خشک شدن مرتکب شود به راحتی از بین می رود. هنگام استفاده از رنگ اکریلیک ، همیشه باید ابتدا یک لایه پایه و رنگ ناخن بزنید زیرا رنگ فقط برای افزودن جزئیات استفاده می شود و رنگ براق لاک را فراهم نمی کند.

 

معرفی ابزارهای کاشت و طراحی ناخن

 

اگر به دنبال یکی از بهترین مدرسان و متخصصان کاشت و طراحی ناخن در شمال تهران هستید، سایت رژلب به شما سرکار خانم خوش نیا را پیشنهاد می کند. خانم خوش نیا دارای سابقه کاری مفید در حوزه ناخن هستند و خدمات فوق تخصصی کاشت، ترمیم و طراحی ناخن انجام می دهند. همینطور مدرس مانیکور و پدیکور تخصصی و درمانی مدرس کاشت ناخن و انجام کلیه خدمات ناخن در امور زیبایی و درمانی می باشند.

 

 

انجام کلی خدمات کاشت و طراحی به سبک اصولی با بهترین متریال وتنوع انواع طراحی

آموزش کلیه موارد فوق به صورت تخصصی

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

پنجشنبه 15 آبان 1399 - 20:42:50
سلام کسی هست تواردکان برام ناخن بکاره
khoob bood
مرسی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: