پنجشنبه 23 بهمن 1393 - 19:29:51

راهنمای خرید بیگودی مناسب

فر کردن، حالت دادن موها، یکی از زیباترین روش های آراستن موها می باشد. اگر خواهان فر کردن و حالت داده به موها هستید، استفاده از بیگودی، یکی از بهترین و کارآمدترین  این روش ها می باشد. بسته به نوع فری که مایلید موهای شما داشته باشد، انواع مختلفی از بیگودی ها در بازار موجود می باشد. علاوه براین، هر نوع مو، نیاز به نوع خاصی فر و بیگودی دارد. قبل از خرید بیگودی ، به نوع مو و نوع فر و اندازه موهای خود توجه نمایید.

انواع بیگودیها

بیگودیها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. بیگودیهای حرارتی و بیگودیهایی غیرحرارتی. برخی بیگودیها فقط مناسب موهای بلند هستند و برخی دیگر مناسب موهای کوتاه، پس به اندازه موهای خود توجه داشته باشید.

 
بیگودی های حرارتی

 

بیگودی های حرارتی و بخاری معمولا با قطرهای مختلفی وجود دارند.این بیگودی های دارای پایه ی الکتریکی می باشند که آن ها را گرم کرده و گرما را در آنها ذخیره می نماید. بیگودی های حرارتی بر خلاف بیگودی های بخاری آماده مصرف می باشند. هنگام استفاده از بیگودی های گرمایی ، ابتدا موها را خشک کنید و مطمئن شوید که انتهای هر بخش از مو ها کاملا پیچیده شود.

بیگودی های پلاستیکی

بیگودی های پلاستیکی با موهای خیس مورد استفاده قرار می گیرند.

بیگودی های اسفنجی

بیگودی های اسفنجی روی موهای شما بسیار نرم بوده و برای استفاده با موهای خشک ساخته شده اند. با این بیگودی ها به راحتی می توانید بخوابید .

بیگودی های غلطکی

اگر موهای سنگین، پرپشت و بلندی دارید، این بیگودی ها بهترین انتخاب برای شما می باشند. این بیگودی ها هم برای موهای خشک و هم موهای مرطوب قابل استفاده می باشند. این بیگودی ها به طرز باور نکردنی حجم موها را افزایش می دهند.

بیگودی های مغناطیسی

بیگودی های مغناطیسی با موهای خیس مورد استفاده قرار می گیرند.پس از دوش گرفتن ، موها را با این بیگودی ها بپیچید و اجازه دهید تا خشک شوند.

بیگودی های میله ای قابل انعطاف

این بیگودی ها دارای قابلیت انعطاف بالایی بوده و برای فر کردن موهای بلند به کار می روند. فرهایی که با این بیگودی ها ایجاد می شود بسیار ریز بوده و از بلندی موها به طرز چشمگیری می کاهد.

انتخاب بهترین بیگودی با توجه به نوع موی شما:

موی صاف

اگر ذاتا دارای موهای صاف و نرمی هستید ، بهترین گزینه برای فر کردن موها استفاده از بیگودی غلطکی می باشد.

موهای ضخیم

اگر موهای ضخیمی دارید، بهتر است از بیگودی های سایز بزرگ استفاده کنید.

موهای نازک

برای موهای نازک از بیگودی های کوچک استفاده کنید. بیگودی های بخاری بهترین گزینه برای این نوع موها می باشند.

موهای بلند

برای موهای بلند نیز از بیگودی های بزرگ استفاده نمایید و مطمئن شوید تمامی موها را دور بیگودی پیچیده اید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: