جمعه 22 مرداد 1395 - 19:44:37

اکستنشن چسبی

قرار دادن اکستنشن های چسبی بر روی موها

اکستنشن چسبی

اکستنشن مو

اکستنشن چسبی


امروزه استفاده از اکستنشن روی موها یک امر عادی تلقی شده و خانم های بسیاری برای بلندتر یا پرپشت نشان دادن موهای خود از اکستنشن استفاده می کنند. اما اکستنشن موها انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین انواع آن اکستنشن چسبی است. در ابتدا شاید اکستنشن های گیره ای محبوبیت پیدا کرده بودند ولی با معرفی این نوع اکستنشن و سادگی استفاده از آن محبوبیت آن هر روز افزایش یافته و در حال حاضر اکستنشن های چسبی محبوب ترین نوع اکستنشن در دنیا هستند.به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب قرار دادن اکستنشن چسبی به صورت کاملا تصویری آموزش داده شده است.

لازم به ذکر است که برای قرار دادن این نوع اکستنشن بر روی موها می بایست کمی ژل چسبنده روی موهای فرد زده شده و در عرض چند دقیقه اکستنشن ها را روی سر قرار داد.

 

نحوه قرار دادن اکستنشن چسبی بر روی موها :


مرحله اول قرار دادن اکستنشن چسبی 

اکستنشن چسبی


ابتدا یک قسمت از موهای پشت سر و روی گردن را به صورت افقی از بقیه موهای بالای سر جدا کرده و موهای بالایی را با گیره جمع کنید.

 

مرحله دوم قرار دادن اکستنشن چسبی 

اکستنشن مو


اولین دسته موی مصنوعی را روی موها قرار داده و فشار دهید تا خوب روی موها بچسبد.
نکته مهم: اکستنشن موها را خیلی نزدیک به ریشه موها قرار نداده و حداقل فاصله 1 سانتی با ریشه موها را حفظ کنید تا این موهای مصنوعی بدون فشار آوردن به جمجمه و بقیه موها آزادانه حرکت کنند.
اگر فاصله اکستنشن ها به ریشه موها خیلی نزدیک باشد نمی توان موها را شینیون کرده و یا به صورت دم اسبی بست. به علاوه کف سر نیز ملتهب شده و موهای اصلی فرد هم آسیب می بینند.

 

مرحله سوم قرار دادن اکستنشن چسبی 

اکستنشن مو



برای قرار دادن اکستنشن روی موها دسته موی انتخابی را به کمک یک گیره بالا برده و با استفاده از ژل چسبنده ای که از قبل روی موها زده بودید، موهای مصنوعی را به موهای طبیعی مدل خود بچسبانید.

 

مرحله چهارم قرار دادن اکستنشن چسبی 

اکستنشن زیبا



برای محکم تر کردن اکستنشن هم می توانید از یک چسب اضافه کمک گرفته و آن را در زیر اکستنشن محکم بچسبانید. دقت داشته باشید که اکستنشن باید محکم بین موها قرار گرفته باشد.

 

مرحله پنجم قرار دادن اکستنشن چسبی 

اکستنشن طبیعی


مرحله 1 تا 4 را در امتداد ردیف افقی موها که از قبل جدا کرده بودید، ادامه داده و دقت کنید که فاصله هر دسته موی مصنوعی با دیگری باید حداقل 1 سانتی متر باشد. پس از تمام کردن ردیف افقی اول هم 1 سانتی متر بالاتر رفته و ردیف دیگری از موها را جدا کنید. دقت داشته باشید که اکستنشن ها را خیلی نزدیک به هم و یا خیلی دور از هم قرار ندهید تا دیده نشوند.اکستنشن های چسبی بین 6 تا 8 هفته دوام دارند و برای استفاده طولانی تر هم می توان بار دیگر روی آن ها چسب زد.
 

 

مزایا اکستنشن چسبی
• روشی ساده و سریع
• بدون نیاز به تبحر خاص
• برداشتن آسان از روی موها

 

معایباکستنشن چسبی
• ماندگاری 6 تا 8 هفته
• تحرک کم

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام اگر بخواهیم اکستنشن چسبی بخریم باید از کجا تهیه کنیم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: