چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 01:42:21

همه چیز در مورد فیلر صورت

تزریق فیلر زیر چشم
فیلر صورت

 

تزریق فیلر مناسب کسانی است که از مشکلات پوستی جزئی احساس ناراحتی میکنند و درعین حال نمیخواهد زیر خطر تیغ جراحی بروند. با فیلر صورت میتوانند طی یک جلسه تزریق تغییر چشگیری در پوست خود ایجاد کنند. اکنون از فیلر در نقاط مختلف صورت و بدن استفاده میشود. اگر چه تمامی نتایج رضایت بخش نیست اما ویژگی های خاص فیلر آن را تبدیل به گزینه ای عالی برای تغییرات نیمه پایدار پوستی کرده است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب در رابطه با فیلر صورت، شیوه عملکرد، بهترین روش تزریق، خطرات احتمالی و تمام کارهایی که میبایست پیش از تزریق فیلر انجام دهید صحبت شده است. 

 

 


 فیلر چیست؟

برای اینکه بخواهیم عملکرد فیلر را توضیح بدهیم لازم است که ابتدا در مورد روند پیری صورت حرف بزنیم. باید بدانید که چین و چروک ظاهر صورت را پیر نمیکند بلکه کاهش چربی صورت منجر به ایجاد خطوط عمیق، هاله ی تیره ی دور چشم و افتادگی پوست میشود. بنابر این تمام روند پیری عمقی پوست با کم شدن چربی زیر پوست آغاز میشود.
کاری که فیلر میکند این است که به جای چربی از بین رفته در قسمت استخوان گونه جایگزین میشود و پوست صورت را به حالت قبلیش بالا میبرد همین کشش باعث از بین رفتن چین و چروک و افتادگی پوست میشود. اما این اتفاق فقط در صورتی رخ میدهد که فیلر به صورت صحیح و در محل درست تزریق شود. به خاطر داشته باشید تنظیم مجدد جای فیلر غیر ممکن است و این کار باید توسط پزشک و در مطب به درستی انجام شود.
پزشک و بیمار باید این نکته را مد نظر داشته باشند که صورت را به شکل یک مجموعه کلی در نظر بگیرند. تزریق فیلر در نقاط بالاتر صورت موجب کشیده شدن پوست نقاط پایینتر میشود. اگر پزشک یا تکنسینی که این کار را انجام میدهد متوجه این اتفاقات در پوست نباشد ممکن است فقط با نظر بیمار که خطوط کدام نقطه از صورتش را دوست ندارد مستقیما فیلر را در همان جا تزریق کرده و ظاهری برجسته و مصنوعی به وجود آورد.

 

 متوقف کردن روند پیری پوست با تزریق فیلر 

اگر شما تزریق فیلر صورت را در سنین پایینتر انجام دهید با یک تیر دو نشان زده اید. چراکه تزریق فیلر علاوه بر پرکردن خطوط صورت به علت برخورد سوزن نازک به درون پوست موجب جراحت های میکروسکوپی میشود که پوست را وادار به انجام فرایند کلاژن سازی و در نهایت جوانسازی میکند. در حقیقت جراحت های میکروسکوپی ایجاد شده در بافت صورت نیاز به ترمیم دارند و پوست در روند ترمیم خودش کلاژن تولید میکند و کلاژن عامل جوانسازی پوست صورت است. 
زخامت نهایی فیلر بستگی به عمقی که سوزن در پوست فرو شده است
 دارد. نسل جدید فیلرها توسط سوزن های فوق باریک تزریق میشوند که کمترین میزان درد، سوزش و التهاب را ایجاد میکند. هر چند تمامی متخصصان پوست  پیش از زدن فیلر به صورت از بی حس کننده موضعی استفاده میکنند و شما عملا دردی حس نخواهید کرد.

 

 

 تصویر قبل و بعد از تزریق فیلر 

 

 

 

 

 دانستنهای پیش از تزریق فیلر به صورت

  • برخلاف عمل های جراحی که عموما تحت نظارت قانون هستند و در بیمارستان انجام میشوند، تزریق فیلر تقریبا درهر مطبی میتواند انجام شود. بنابراین از مشاوره و تغییر پزشکتان خجالت نکشید و قبل از انجام این کار به خوبی تحقیق کنید.
  • متاسفانه به دلیل مایع بودن و تزریق فیلر این امکان وجود دارد که تزریق در جای اشتباهی انجام شود به همین علت اصلا سراغ مواد دائمی نروید. بهترین مواد برای این کار هیالورونیک اسید است که فیلری موقتی است. هیالورونیک اسید از موادی تشکیل شده که به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به مرور زمان از بین میرود. اگر شما از نتیجه تزریق راضی نباشید، در صورتی که ژل هلیارونیک اسید را انتخاب کرده باشید میتوانید ژل را تخلیه کنید و امکان بازگشت به حالت اولیه صورت وجود دارد. 
  • تکنولوژی فیلر هیالورونیک اسید در سالهای اخیر پیشرفت زیادی کرده است. ژل ها نرم تر، ارتجاعی تر و شکل پذیرتر شده اند بنابراین رسیدن به نتیجه طبیعی تر امکان پذیر شده است.
  • فقط به اندازه خاصی میتوانید به صورتتان فیلر تزریق کنی و تزریق بیش از آن ظاهر صورت را ورم دار و مصنوعی میکند. همیشه به دنبال کاری باشید که چهره شما را طبیعی تر نشان میدهد. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: