سه شنبه 06 مرداد 1394 - 09:38:03

آرایش چشم مخصوص چشم های بادامی

آرایش چشم

 

اگر شما جز کسانی هستید که چشم های بادامی دارید، لازم است بدانید که هر نوع آرایشی مناسب حالت و اندازه چشم های شما نیست. به همین دلیل در این مقاله آرایش چشمی معرفی شده است که برای چشمان بادامی شما مناسب بوده و بسیار زیباست. برای رسیدن به این آرایش چشم، مطابق مراحل زیر عمل کنید:
1. مانند انجام هر آرایش دیگری، ابتدا باید با کمک سایه و مداد به ابروها حالت دهید. بدین منظور، ابتدا با موچین و قیچی به ابروها حالت داده و سپس آن ها را با سایه پررنگ کنید. البته اگر می خواهید ابروهایتان بیشتر خود را نشان دهند، باید سایه هایی که از ابرو کمرنگ تر باشند را در بالا و پایین ابرو زده و مانند گریم آن را محو کنید. به این کار گریم ابرو می گویند. فراموش نکنید که در گریم ابرو باید استخوان ابرو را را با سایه سفید محو برجسته کرده و در بالای ابرو از کانسیلر استفاده کنید. این روش ساده در برجسته کردن ابرو موثر بوده و در نشان دادن جذابیت هر چه بیشتر آن موثر است. پس از پایان گریم و سایه زدن و با کمک ریمل، رنگ های اضافی روی ابرو را از بین برده و در ابروها حالتی طبیعی به وجود آورید.
2. سپس روی پلک کرم پودر بزنید. فراموش نکنید که برای داشتن هر آرایش چشم ماندگاری از این ترفند می توانید استفاده کنید. به خصوص در آرایش چشم هایی که جزیئات زیادی داشته و نیازمند استفاده از لوازم آرایشی زیادی هستند.
3. در قسمت خارجی پلک یک V   بکشید. برای این کار می توان از مداد مشکی و یا سایه استفاده کرد. سپس مداد مشکی را به سمت داخل چشم پخش کرده و این کار را روی سرتاسر خط مژه های بالایی انجام دهید.
4. در مرحله بعد، قسمت داخلی پلک چشم را با سایه  چشم روشن پر کنید.
5. یک خط سفید زیر خط مشکی اولیه که در مرحله 3 و در گوشه خارجی چشم کشیده بودید، بزنید.
6. روی خط مژه پایینی مناسب با رنگ چشمان و لباس و مطابق با سلیقه خود  سایه بکشید.
7. آرایش چشم خود را با ریمل و مداد چشم تکمیل کنید.

چند نکته که در آرایش چشم باید رعایت کرد

*وقتی آرایش شما زیبا به نظر می رسد که رنگ های مختلف سایه چشم را به درستی در کنار هم بکار ببرید و به خوبی سایه ها را فید کنید.

*خط چشم مخصوص چشم های بادامی خط چشمی کشیده و باریک است همانطور که در تصویر می بینید بهتر است خط چشم را در گوشه داخلی چشم کاملا شبیه یک هفت تیز و نازک بکشید و در نهایت خط چشم داخلی را با خط چشم پلک پایین به یکدیگر متصل کنید.

*وقتی آرایش چشم پلک بالا را انجام می دهید همیشه مقداری از سایه چشم به زیر چشم ها ریخته می شود پس بهتر است بعد از اتمام آرایش چشم پلک بالا اقدام به زدن کانسیلر زیر چشم کنید زیرا اگر زیر چشم چرب باشد پاک کردن سایه ها و پودرهایی که از آرایش پلک بالا ریخته شده بسیار سخت می شود.

 

 

آرایش چشم



جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئو آموزش  آرایش چشم  اینجا کلیک کنید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 10:36:04
عالییییییییییییییییییییییههههه
سه شنبه 06 مرداد 1394 - 18:45:41
کانسیلر چه مارکی خوبه؟
سه شنبه 06 مرداد 1394 - 18:02:19
ممنون از آریش چشم بادامی لطفأ ارایش چشم ریز یا خیلی درشت را هم بزارید .
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: