یکشنبه 11 مرداد 1394 - 19:09:49

آموزش آرایش چشم

آموزش آرایش چشم

 

این گریم چشم فقط مخصوص اشخاصی است که ، می خواهیم افتادگی پیله چشم را از روی پلک چشم هایشان برطرف کنیم.

برای شروع کار از آرایش و گریم ناحیه چشم شروع می شود، با توجه به آناتومی چشم مدل که مقداری افتادگی پیله روی پلک مدل وجود داشته باشد ، روی قسمت پیله را کاملا سایه تیره را که سایه زیر ساز که از جنس چرب ترجیحا مارک سوپرا باشد را ، به قلم شماره 10 آغشته کرده و به ناحیه پیله ها زده شود.

این خط تیرگی را دقیقا تا خط سوم ادامه دهید.

آموزش آرایش چشم

سایه تیره را محو کرده و سپس اضافه و چربی های روی مواد را با پد بردارید.

آموزش آرایش چشم

با قلمی روشن (سایه ای با رنگ روشن)محدوه را ابرو را مشخص کنید.

آموزش آرایش چشم

باید این نکته را در نظر داشته باشید که ، خط های بین فاصله ابرو تا رستنگاه مژه در چشم ها ، 5 خط متفاوت هستند که هر کدام گریم و آرایش مجزای مخصوص به خود را دارند.اولین خط قسمت زیر ابروها هستند ، خط دوم (ناحیه دوم ) در واقع پیله چشم می باشد،خط سوم منطقه سوم چشم ها هستند که پایین پیله قرار دارند،خط چهارم پلک ها و خط  پنجم جایگاهی است که خط چشم را میکشیم.

آموزش آرایش چشم

رنگ روشن را مجددا روی قسمت پلک ها اجرا کنید و فاصله ای بین این خط (سایه روشن روی پلک ) با ناحیه سوم چشم ایجاد کنید که آن قسمت ، منطقه تیره تری از ناحیه سایه چشم است .

آموزش آرایش چشم

مجددا روی قسمت روشن را با پد آرایشی تمیز خوب محو کنید.

آموزش آرایش چشم

دقت داشته باشید که تمام این مراحل جزء زیر ساخت آرایش چشم می باشد.منطقه تیره تری را مشخص کنید و با لبه قلم روشن ، محدوده بین خط روشن و تیره را کاملا مشخص کنیدو سپس با پد آرایشی تمیز عمل محو کردن (فید کردن) را انجام دهید.

آموزش آرایش چشم

آموزش آرایش چشم

زیر ساخت چشم ها باهم مقایسه می شوند که هردو چشم به یک حالت باشند و در طول انجان زیرساز آرایش چشم به هیچ عنوان مدل یا مشتری نباید چشم هایشان را باز کنند.به دلیل اینکه جنس سایه ها چرب هستند و روی هم انعکاس رنگ خواهند داشت.از سایه روشن و تیره برای محو کرن آرایش چشم و کار گریم و میکاپ چشم استفاده کنید.بهتراست که هر کاری را روی چشم اول لنجام می دهید را روی چشم متقابل پیاده کنید تا اینکه کار آرایش چشم آسان تر شود.با سایه روشن منطقه زیر ابرو را محو کنید.

آموزش آرایش چشم

پس از این مرحله ، کار فید کردن ( محو کردن ) سایه را آغاز کنید تا مرزها از بین بروند.سایه روشن را نیز تمدید کنید

آموزش آرایش چشم

با یک سایه هلویی گوشه پلک ها را سایه بزنید.و با سایه ابرو و یا مداد ابرو ، ابرو ها را فرم و حالت دهید و  به این نکته دقت کنید که جنس مواد آرایش ابرو نباید چرب باشد و فاصله بین دو ابرو و زوایای ابرو ها خوب دقت شود.

آموزش آرایش چشم

آموزش آرایش چشم

با لاک ابرو و یک قلم ، ابرو ها را هاشور بزنید تا  ابروها پرپشت به نظر بیایند.و هنگامی که قلو را آغشته به لاک ابرو کردید به هیج عنوان از ابتدا(تاج) ابرو یا دم ابرو شروع نکنیدو از وسط ابرو شروع به قلم زنی کنید تا حجم زیاد مواد داخل موهای ابرو قرار گیرد.برای چشم هایی که در منطقه بین جشم ها و ابروها ، فضای وسیعی از صورت را در بر میگیرند، می تواننید قسمت زیر ابروها را با حالت مویی هاشور بزنید تا ابرو حالت طبیعی تر داشته باشد.

آموزش آرایش چشم

در این قسمت خط چشم را بکشید،حتما باید یک خط نازکی از خط چشم را ایجاد کنید و به اندازه طول چشم ها خط چشم را ادامه دهید.و دم(انتهای)خط شم زمانی باید کشیده شود که شم ها باز هستند. و سپس مژه ها چسبانده می شوند . مژه ها هرچه طبیعی تر باشند کار قشنگ تر می شود.مژه ها را خیلی از شروع چشم نچسبانبدو همچنین جنس چسیب که استفاده می شوند خیلی اهمیت دارد.

آموزش آرایش چشم

کانسیلر (سفید کننده زیر چشم) بزنید. رنگ کانسیلر، بهتر است مقداری تناژ طلایی داشته باشد زیرا تیرگی ها و لکه های اطراف چشم را پوشش دهد.

آموزش آرایش چشم

از یک سایه روشن برای شروع آرایش چشم استفاده کنید،از قسمت داخلی چشم با قلمو سر کج شروع کنید>سایه روشن ترجیحا مقداری شاین یا براق باشد.. از سایه ای به رنگ دیگر برای امتداد زیرین چشم ها استفاده کنید.

آموزش آرایش چشم

با آکوای قهوه ای خط چشم زیرین چشم را ایجاد کنید.

آموزش آرایش چشم

پس از زدن سایه زیر چشم،شروع به فوم زدن صورت کنید و حتما باید از زیر ساز هر نوع فومی مخصوص خودش استفاده کنید.رنگ فوم باید با مشکلات پوست،رنگ پوست و رنگ آرایش تناسب داشته باشد

آموزش آرایش چشم

فیکساتور زیر چشم را از رنگ هلویی استفاده کنید و برای چند دقیقه مکس کنید تا جذب فوم زیر چشم شود.از سایه تیره برای گریم بینی استفاده کنید  طول دو خط موازی بستگی به طول بینی دارد و فید کردن سایه های تیره بینی متناسب با مدل بینی می باشد که در مقالات قبل توضیح داده شده است.شروع به ایجاد کرده گونه کنید و مقداری حالت خنده به صورت دهید به گونه ای که استخوان ها و برجستگی روی گونه ها نمایان شوند.و مقداری سایه روشن روی قسمت فک بزنید از سایه سفید یرای قسمت شقیقه ها و روی استخوان بینی استفاده کنید.

آموزش آرایش چشم

 حالا شروع به محو کردن سایه های روشن و تیره صورت و ازبین بردن مرزها کنید. . فیکساتور را به پوست بزنید.

آموزش آرایش چشم

یعد از این که آرایش فیکس شد شروع به زدن رژلب میرسد.با مواد گریم زیر ساز بزنید .حتی برای ماندگاری بیش تر مواد می توان از مواد آرایشی و گریم ضد آب استفاده کنید.برای گریم لب ها محدودیت بزرگ کردن را با درنظر گرفتن لب با بینی و لب با چانه حتما دقت کنید. پر رنگ ترین رنگ آرایش لب را در کناره های لب و روشن ترین را در قسمت داخلی لب ها استفاده کنید.

آموزش آرایش چشم

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 

 

 

برای مشاهده ویدئو این آموزش آرایش چشم اینجا کلیک نمایید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: