یکشنبه 03 مرداد 1395 - 09:35:35

رنگ مو کاراملی

هایلایت کاراملی

پنج مدل رنگ مو کاراملی

رنگ مو کاراملی

 

یکی از زیباترین رنگ موهایی که امروزه در بین خانم ها محبوبیت پیدا کرده است، رنگ مو کاراملی است. این رنگ مو روی موهای تیره و موهای بلوند به یک میزان زیبا بوده و خانم ها با هر توناژ پوست و یا هر رنگ مویی می توانند از آن استفاده کنند.در این مقاله نیز 5 رنگ موی کاراملی زیبا برای خانم هایی ارائه شده است که می خواهند یک تغییر زیبا در ظاهر خود به وجود آورند.


 

1. قهوه ای کمرنگ و هایلایت کاراملی

رنگ مو قهوه ای با هایلایت کاراملی


خانم هایی که پوست تیره و گرمی دارند می توانند موهای خود را به رنگ کاراملی در آورند. این رنگ مو روی موهای با اندازه معمولی بهتر دیده شده و کسانی که خود موهای تیره ی دارند نیز می تواننند از این رنگ مو بهره ببرند. البته خانم هایی که موهای بلوندی دارند هم می توانند موهای خود را هایلایت کاراملی کنند.

 

2. لولایت کاراملی

لولایت کاراملی

 
لولایت کاراملی برای خانم هایی مناسب است که موهای بلوندی دارند. البته لازم به ذکر است که کسانی که توناژ رنگ موی آن ها سرد است باید از لولایت کاراملی دوری کنند.

 

3. بلوند طلایی و ته رنگ کاراملی

رنگ مو کاراملی

بلوند طلایی یک رنگ مو  زیبا برای خانم هایی است که خود به طور طبیعی موهای روشن تری دارند. این خانم ها می توانند موهای خود را به رنگ بلوند روشن و یا بلوند طلایی در آورده و با استفاده از ته رنگ عسلی و کاراملی رنگ موی خود را زیباتر نشان دهند.

 

4. رنگ موی قهوه ای کمرنگ و هایلایت کمرنگ کاراملی

رنگ مو کاراملی


رنگ مو کاراملی از آن دسته رنگ موهایی است که باعث می شود تحسین همگان برانگیخته شود. اما قبل از این که موهای خود را به این رنگ در آورید بهتر است  رنگ پوست و رنگ اصلی موهای خود را هم در نظر گرفته و سپس اقدام به رنگ کردن موهای خود کنید. همچنین بهتر است اندازه و قد موهای خود را هم در نظر گرفته و سپس موهای تان را رنگ و سپس روی آن ها هایلایت کاراملی به وجود آورید.

 

5. مراقبت از رنگ مو کاراملی

رنگ مو کاراملی

مشابه بسیاری از رنگ موهای دیگر رنگ مو کاراملی نیز پس از چند وقت کمرنگ شده و با چند بار شسته شدن از بین می رود، به همین دلیل می بایست از رنگ موی خود بیشتر مراقبت کرده و با استفاده از شامپو و کاندیشنر های مناسب که مخصوص موهای رنگ شده و مخصوص موهای بلوند هستند، از موهای خود مراقبت بیشتری به عمل آورید. به علاوه برای مراقبت بیشتر از موها می توان از سرم های مختلف مو کمک گرفته و با نوشیدن مقدار زیادی آب به سلامت و شادابی بیشتر موهای خود کمک کنید. همچنین برای ماندگاری بیشتر رنگ مو کاراملی خود بهتر است از وسایلی که برای حالت دادن موها استفاده می شوند کمتر استفاده کرده و کمترین آسیب ممکن را به موهای خود وارد کنید.

 

 

 فیلم آموزش رنگ مو 

فیلم آموزش رنگ مو


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 03 مرداد 1395 - 09:43:02
خیلی خوب بود مرسی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: