پنجشنبه 28 تیر 1397 - 09:36:50

پودر حجم دهنده مو

 

 

پودر حجم دهنده برای شینیون

پودر حجم دهنده مو برای موهای کم پشت

 

پودر حجم دهنده مو که با نام پودر جادویی هم شناخته میشود، پودری شبیه به پودر بچه است که مو ها را پرپشت جلوه میدهد و حجم مو را به طرز غیر قابل باوری بیشتر نشان میدهد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب این پودر و روش استفاده از آموزش میدهیم.

 

عملکرد پودر حجم دهنده مو

پودر حجم دهنده مو که به پودر حجم دهنده شینیون یا پودر پرپرشت کننده مو هم معروف است برای افزایش حجم و ضخامت مو طراحی شده است. این پودر در بطری هایی شبیه به نمکدان عرضه میشود که حاوی پودر لطیف سفید رنگی است. مقدار کمی از این پودر حجم فوق العاده ای به مو میدهد.

البته نوع رنگدانه دار این پودر ها به صورت ویژه برای افرادی که از طاسی رنج میبرند و مردانی که موهای کم پشت دارند طراحی شده است.  تمام موادی که در این پودر طراحی شده اند جاذب رطوبت است بنابر این چربی اضافی سر را جذب میکند  از بی حالت شدن مو جلوگیری میکند به علاوه در شهر هایی که آب و هوای شرجی دارند میتواند از وز شدن شینیون جلوگیری کند.

 

روش استفاده از پودر حجم دهنده مو

این پودر به صورت معمول باید روی موهای کاملا خشک استفاده شود. ظرف حاوی پودر را روی مو گرفته و مانند نمک روی مو بپاشید تا یک لایه خیلی لطیف از غبار روی مو بنشیدند. میتوانید این پودر را فقط روی ریشه یا ساقه و ریشه استفاده کنید و میزان استفاده از آن بسته به حجمی است که میخواهید به مو بدهید. بعد از اینکه مو را به پود آغشته کردید به سرعت حجم مو افزایش میابد.

همیشه در استفاده از پودر احتیاط کنید و به یکباره مقدار زیاد روی مو خالی نکنید.

 

نکات  مثبت استفاده از پودر حجم دهنده مو

استفاده مجدد از آن آُان است و اگر حجم مو کم شد میتوانید به  راحتی مقداری پودر به مو اضافه کنید.

وقتی راه استفاده از آن را یاد گرفتید میتوانید از هر مارکی استفاده کنید و با مقدار  کمی محصول مو ها را چند برابر پرتر نشان دهید.

 

 روش استفاده از پودر حجم دهنده شینیون

 

نکات منفی استفاده از پودر حجم دهنده مو

بعد از استفاده از این پودر مو اندکی خشک میشود اما همچنان میتوانید به آن دست بزنید جنس مو تقریبا شبیه به پشمک میشود البته اگر پودر را به کل سر بزنید. اگر به موهای مخملی و نرم عادت دارید احتمالا از این پودر خوشتان نخواهد آمد.

 

ادعای کارخانه ای تولید این پودر این است پودر کاملا با مو ترکیب شده و هیچ اثر و نشانه ای از آن باقی نمیماند اما گاهی در استفاده از پودر سفید به ویژه اگر مقدار زیادی استفاده کنید گلوله های پودر را روی ریشه مو مشاهده خواهید کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: