پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 08:10:38

لیفت و لمینت ابرو

 

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

لیفت ابرو بدون نیاز به جراحی

 

لیفت و لمینت ابرو

 


از قدیم تاکنون، زیبایی و آراستگی ابروها از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. پیش از این، از مداد و سایه ابرو برای زیبایی هر چه بیشتر ابروها استفاده می شد؛ امروزه اما روش های نوین تری برای این کار ابداع شده است که از جمله آن ها می توان به لیفت و لمینت ابرو اشاره کرد. اگر اطلاع چندانی از این حوزه ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله لیفت و لمینت ابرو از سایت رژلب را از دست ندهید.


لیفت و لمینت ابرو چیست؟


لیفت و لمینت ابرو دو تکنیک برای حالت دادن و تقویت ابروها است که طی آن، تارهای ابرو پرپشت و ضخیم تر به نظر می رسند. علاوه بر این، ابروها خوش حالت تر و پررنگ تر نیز جلوه خواهند کرد. اگر تمایل دارید ابروهای شما مانند هالیوودی ها خوش حالت و هاشوری به نظر برسد، یا به طور مرتب از لوازم آرایشی برای آرایش ابروها استفاده می کنید و نگران ریزش تارهای آن هستید، پیشنهاد می کنیم لیفت و لمینت را امتحان نمایید. با انجام این کار، ابروهای شما همیشه مرتب خواهد بود و از آن جایی که دیگر نیازی به صرف مدت زمان طولانی برای آرایش ابرو نخواهد بود، مدت زمان آرایش کردن شما بسیار کاهش می یابد. اگر نگران مسائل شرعی لیفت و لمینت ابرو هستید، باید بگوییم که این روش صرفا جهت بالا بردن و تقویت ابروها بوده و با استفاده از مواد طبیعی و بدون خطر انجام می شود؛ از این رو هیچ مانعی برای وضو گرفتن وجود نخواهد داشت.


لیفت و لمینت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟


امروزه برای بالا بردن و حالت دادن به ابروها از روش های مختلفی مانند تزریق ژل ابرو، جراحی لیفت ابرو، کاشت پزشکی ابرو، هاشور ابرو و ... استفاده می شود که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند. استفاده از تکنیک لیفت و لمینت ابرو به شما کمک می کند تا بدون دردسر و با کمترین هزینه و عوارض، ابروهای خود را خوش حالت جلوه دهید.
افرادی که از مدل ابروهای خود رضایت ندارند یا ابروهای افتاده ای دارند و تمایل دارند تا ابروهایی طبیعی و پهن دخترانه داشته باشند، می توانند از روش لیفت و لمینت ابرو استفاده کنند. در این تکنیک از مواد ارگانیک و گیاهی استفاده می شود که روی ابروها قرار گرفته و تارهای آن را ضخیم و مشکی جلوه می دهد. در واقع در متد لیفت و لمینت ابرو، تارها به صورت منظم و هاشوری شکل رو به سمت بالا حالت داده می شوند که در نهایت پهن تر و پرپشت تر به نظر خواهند رسید. استفاده از این مواد نه تنها موجب بروز آسیب در ابروها نشده؛ بلکه حاوی ترکیباتی برای تقویت آن نیز می باشد.


ماندگاری لیفت و لمینت ابرو


لیفت و لمینت ابروها حدود دو ماه ماندگاری خواهد داشت و شما پس از این بازه زمانی باید نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در این تکنیک از چسب لاتکس برای حالت دادن ابروها استفاده می شود. بنابراین شما تا 24 ساعت نباید ابروها را شستشو دهید و نتیجه کار بلافاصله پس از اتمام کار نمایان نمی شود. به همین خاطر، نگران حالت چسبناک ابروها نباشید؛ چرا که پس از شستشوی ابروها تازه تارها باز شده و نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.

 

لیفت مژه چیست و چه کاربردی دارد؟


تفاوت لیفت ابرو با لمینت ابرو


از تکنیک لیفت برای بالا کشیدن ابروها استفاده می شود. این در حالی است که متد لمینت را برای تقویت ابروها مورد استفاده قرار می دهیم. به این شکل که ابروها را با استفاده از مواد مخصوص رنگ کرده و تقویت می کنیم. همین امر در پرپشت و ضخیم شدن تارها بسیار موثر خواهد بود. لیفت و لمینت ابرو برای افراد دارای ابروهای کم پشت و کرکی مناسب است. در صورتی که تمایل داشته باشید ابروها را حالت دهید و تقویت کنید نیز می توانید این کار را در یک جلسه و به طور همزمان انجام دهید. به دلیل این که نحوه انجام هر دو روش بسیار مشابه هم بوده و می توان لمینت را پس از لیفت ابرو انجام داد. تنها تفاوت لیفت و لمینت در موادی است که به کار گرفته می شود.


آموزش لیفت و لمینت ابرو


لیفت و لمینت ابرو یک راه حل برای متقارن سازی، شکل دادن، درمان، تقویت و تغذیه ابروها با کراتین مخصوص است که مراحل انجام آن را در ادامه آموزش خواهیم داد:
ابتدا ابروها را با استفاده از چسب لیفت و شانه لیفت به جهت دلخواه برس کشیده و فیکس کنید. سپس مواد لیفت را از ریشه تا نصف تارهای ابرو قرار داده و کاملا کاور کنید. مدت زمان مکث مواد را با توجه به مواد مورد استفاده، در نظر بگیرید. حال مواد را از روی ابروها پاک کرده و مواد فیکس کننده ابرو را روی کل ابروها قرار دهید. ابروها را با نایلون کاور کنید و 15 دقیقه صبر کنید تا تاثیر خود را داشته باشد.
پس از این مرحله باید مواد فیکس را پاک کرده و رنگ مخصوص ابرو را قرار دهید. رنگ ابرو بنا به سلیقه مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه گذاشته می شود. بعد از رنگ ابرو، ابروها را کاملا تمیز کنید به طوری که هیچ گونه موادی روی آن باقی نماند. در مرحله آخر از لیفت و لمینت ابرو، مواد کراتین گذاشته می شود. برای این که کراتین کاملا جذب ابروها شود، باید به مراجعه کننده بگویید که تا 24 ساعت از شستشوی ابروها خودداری کنند.


روش های لیفت ابرو بدون جراحی


لیفت ابرو را می توان با روش های جراحی و غیر جراحی نیز انجام داد که معمولا توسط پزشک و در مراکز پزشکی انجام می شود. لیفت ابرو بدون جراحی یک روش غیرتهاجمی است که به منظور بالا کشیدن و اصلاح خطوط ابرو و همچنین، از بین بردن چین و چروک ها انجام می شود. پس از لیفت ابرو بدون جراحی، چهره فرد حالتی شاداب تر و جذاب تر به خود خواهد گرفت. لیفت ابرو بدون جراحی هیچ گونه عوارض جبران ناپذیری نخواهد نخواهد داشت و بسیار ایمن می باشد. علاوه بر این، از لحاظ هزینه نیز بسیار به صرفه خواهد بود.


لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس


لیفت ابرو بدون جراحی و با استفاده از بوتاکس روش بسیار خوبی برای افراد شاغل است؛ چرا که به زمان کوتاه تری برای بهبود نیاز دارند. این روش نسبت به لیفت با جراحی پایین تر بوده و عوارض جراحی آندوسکوپیک را نیز نخواهد داشت. روش کار بوتاکس به این صورت است که پس از تزریق به نواحی انتهای ابروها یا نزدیک دو شقیقه، عضله هایی که ابروها را به سمت پایین کشیده اند شل شده و عضله هایی که وظیفه بالا کشیدن ابروها را بر عهده دارند، قدرتی دو چندان خواهند گرفت. به همین راحتی ابروها رو به سمت بالا کشیده خواهد شد.
لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس باعث می شود چین و چروک های نواحی ابرو از بین رفته و چهره حالت جوان و شاداب به خود بگیرد. البته می توان گفت که لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس برای همه افراد لازم نیست و تشخیص آن بر عهده پزشک متخصص می باشد. ماندگاری لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس معمولا بین 3 تا 6 ماه بوده و پس از این مدت باید نسبت به ترمیم اقدام کرد.

 

لیفت ابرو با بوتاکس


لیفت ابرو با استفاده از لیزر


لیزر ابرو را شاید بتوان گفت که یکی از روش های کمتر شناخته شده است که در آن نیازی به تزریق مواد و به دنبال آن، واکنش منفی بدن نیست. البته لیفت ابرو با لیزر کمی تهاجمی بوده و به دلیل این که جهت اصلاح افتادگی ابرو و برطرف کردن چین و چروک ها باید یک برش ایجاد شود، احتمال بروز زخم و عفونت نیز وجود خواهد داشت. البته در این روش، احتمال بروز خونریزی بسیار کم بوده و نیازی به دوره نقاهت طولانی نخواهد داشت. گاهی اوقات پزشک روش های لیفت ابرو بدون نیاز به جراحی را با هم ترکیب می کند تا علاوه بر نتایج موثرتر، کمترین میزان آسیب به فرد مراجعه کننده وارد شود.
روش لیزر ابرو با استفاده از لیزر به این صورت است که ابتدا یک کرم یا پماد بی حسی روی سطح مورد نظر از پوست زده می شود. سپس حدود 6 شکاف کوچک در بخش هایی از صورت که چندان در معرض دید نیست ایجاد می شود. در مرحله بعد، با استفاده از تکنولوژی ها و تجهیزات پزشکی جدید، نواحی که چندان قابل دسترس نیست به صورت ویدئویی تصویربرداری می شود تا به جراح این امکان را بدهد به سادگی به این مناطق مسلط شده و با دقت نقاطی را که ممکن است بهترین عملکرد را در بالا کشیدن ابرو داشته باشد، بررسی نماید. طی فرآیند لیفت ابرو با لیزر، عضلاتی از صورت که ابروها را به سمت پایین می کشد، در جای مناسب بخیه می شود تا هم چین و چروک برطرف شده و هم این که ابروها به سمت بالا کشیده شوند.


لیفت ابرو با استفاده از تزریق ژل


در این روش، ابتدا نواحی تعیین شده را کرم بی حس کننده می زنیم وسپس تزریق ژل را چندین بار و با توجه به میزان مورد نیاز جهت لیفت انجام می دهیم. لیفت ابرو بدون جراحی و از طریق ژل ممکن است باعث شود که صورت شما تا مدتی حالت ورم و کبودی داشته باشد؛ البته جای نگرانی نیست که این عوارض پس از مدت کوتاهی بهبود یافته و فرد می تواند پس از کمترین زمان ممکن به فعالیت های روزانه خود بازگردد. مدت زمان ماندگاری لیفت ابرو با استفاده از تزریق ژل به تعداد دفعاتی که ژل تزریق می شود، بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت که لیفت ابرو بدون جراحی بین 4 تا 9 ماه ماندگاری خواهد داشت.

 

لیفت ابرو با تزریق ژل


لیفت ابرو با استفاده از هایفوتراپی


لیفت ابرو با استفاده از روش هایفوتراپی روشی جدید برای بالا کشیدن و اصلاح مدل ابروها است. در این روش از متمرکز کردن انرژی اولتراسوند با چگالی زیاد برای بالا کشیدن ابروها استفاده می شود که در آن میزان چگالی زیاد موجب ایجاد گرما به شکل موضعی شده و همین امر در تابانیده شدن روی پوست و کشیده کردن آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. لیفت ابرو با استفاده از هایفوتراپی هزینه ای به مراتب کمتر از روش های قبل دارد. پس از تکمیل روند لیفت با استفاده از روش هایفو، پوست افتاده ابروها رو به سمت بالا کشیده شده و پوست پیشانی نیز صاف می شود. در نتیجه چهره فرد جوان تر و شاداب تر جلوه خواهد کرد.

 

لیفت ابرو با هایفوتراپی


مراقبت های قبل و بعد از لیفت ابرو


- تا چند هفته قبل از انجام لیفت از استعمال دخانیات پرهیز کنید.
- در صورتی که در سلامتی کامل به سر می برید، به سراغ لیفت ابرو بدون نیاز به جراحی بروید.
- پیش از انجام لیفت ابرو از نوشیدن الکل و مصرف داروهای ضد التهابی خودداری نمایید.
- در صورتی که هر گونه مشکلات پوستی دارید، حتما پیش از انجام لیفت با پزشک خود مطرح نمایید.
- مراقبت های تجویزی پزشک که بعد از لیفت ابرو ارائه می شود را مو به مو انجام دهید.
- بعد از انجام لیفت ابرو بدون نیاز به جراحی می توانید پس از چند روز به فعالیت های اجتماعی خود باز گردید.
- بدون دستور پزشک از کمپرس سرد یا گرم برای بهبود محل درمان استفاده نکنید و سعی کنید تنها پمادها و کرم های تجویز شده توسط پزشک را مورد استفاده قرار دهید.
- جهت چک آپ پس از انجام روش های لیفت ابرو بدون جراحی، سر موقع حاضر شوید.
- تا تکمیل دوره نقاهت بهتر است که از انجام فعالیت های سنگین و حرکات ورزشی خودداری کنید.
- بهتر است از انجام فعالیت هایی که به ناحیه سر، پیشانی و ابروهای شما صدمه وارد می کند، خودداری نمایید.
- تا چند روز پس از لیفت ابرو بدون نیاز به جراحی، سر خود را هنگام خوابیدن در موقعیتی بالاتر از بدن قرار دهید.

 

مراقبت های قبل و بعد از لیفت ابرو

 

 

لیفت و لمینت ابرو یکی از بهترین راهکارهای فرم دادن به ابروها است که نیاز به عمل جراحی و گذراندن دوره نقاهت نداشته و حتی موجب تقویت ابروها نیز می شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: