پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 15:52:36

مدل مو 2017

مدل موهای سال 2017 

مدل مو اسپرت

 

 

مدل موهای سال 2017

با فرا رسیدن سال جدید، بسیاری افراد به دنبال به وجود آوردن یک تغییر در ظاهر خود هستند، این تغییر می تواند یک لباس جدید یا مدل مو و آرایش جدید باشد. اما از آن جایی که حس تازگی را به هر فردی منتقل می کند، برای هر خانم و یا آقا ضروری است. این کار از تکراری شدن زندگی روزمره جلوگیری کرده و حس طراوت را به فرد منتقل می کند. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  به بررسی مدل موسال 2017 پرداخته می شود که به نظر می رسد طرفداران بی شماری کسب خواهد کرد.

 

مدل مو

موی لخت و صاف

 

 موهای خیلی صاف

موهای صاف و به اصطلاح شلاقی یکی ازمدل موهایی هستند که هیچ وقت جذابیت خود را از دست نمی دهند. به همین دلیل در سال جدید این مدل مو، مدل مو سال 2017  معرفی شده و موها را زیباتر نشان می دهند. البته لازم به ذکر است که موهای صاف روی موهای بلند بهتر دیده شده و صاف کردن و کراتینه کردن موهای آسیب دیده باعث از بین بردن آن ها می شود. بنابراین حتی هنگام استفاده از اتو مو نیز از رطوبت داشتن موها اطمینان داشته و سپس آن ها را صاف کنید.

 

مدل مو

مو دم اسبی

 

مو دم اسبی بالای سر

بستن موها به صورت دم اسبی در بالای سر، باعث کشیده تر کردن و برجستگی بیشتر چشم ها می شود، به همین دلیل نیز بسیاری از طراحان میکاپ و مدل مو، از این روش آرایش موها استفاده می کنند. این کار به خصوص برای خانم هایی که چهره زیبایی داشته و می خواهند چهره خود را بهتر نشان دهند، توصیه می شود.

 

مدل مو مواج

موی حالت دار

 مو با موج های کوچک

موهای مجعد و موج دار نیز یکی از مدل موهای زیبا برای خانم ها و حتی آقایان می باشد. این مدل مو صاف و لَخت نیستند و با داشتن موج هایی کوچک  طبیعی تر و زیباتر به نظر می رسند. البته برای این که موها جذاب تر به نظر برسند بهتر است پس از مجعد کردن آن ها، انتهای آن ها را صاف کنید تا مدل موی به دست آمده خاص تر دیده شود.

 

 

مدل مو آمبره

مدل مو فرق وسط

 

 تیره بودن ریشه  موها و فرق وسط

پس از این که مدتی از رنگ کردن موها می گذرد، ریشه ها شروع به رشد  و تغییر رنگ می کنند. این امر در سال جدید نباید موجب نگرانی شما شود زیرا با استفاده از آن می توانید مدل موی به روزی هم داشته باشید. به علاوه مدل موی مناسب برای این کار موهایی است که از شانه کمی بلند تر بوده و چتری ها نیز به صورت فرق وسط در اطراف صورت قرار داشته باشند.

 

 

مدل موی بلند

مدل مو اکستنشن بلند

 

 موهای خیلی بلند

اکستنشن های خیلی بلند نیز بعنوان مدل مو سال 2017 محبوبیت بسیاری در بین افراد مشهور هالیوودی پیدا کرده است. حال این اکستنشن ها صاف یا مجعد باشند، طرفداران بسیاری دارند.

 

 

مدل مو

مدل مو براق

 موهای براق

موهای براق و کشیده یکی از انواع مدل موها هستند که در هفته مُد پاریس بسیار رواج داشته و به موها حالتی خیس می دهند. این مدل مو، با کمی کرم و ژل مو به دست آمده و چه روی موهای کوتاه و چه روی موهای بلند زیبا دیده می شود.

 

مدل مو زیبا 2017

 مدل مو حالت دار

مو قهوه ای طلایی

روشن کردن و هایلایت معمولی موها، بعنوان مدل مو سال 2017 کمی کسل کننده به نظر می رسد، زیرا در این سال رنگ موهای بسیار زیبایی معرفی شده اند. یکی از این رنگ موها نیز، رنگ موی قهوه ای طلایی است که در آن از رنگ موهای با توناژ گرم مانند قهوه ای استفاده شده و سپس روی آن هایلایت های نامرتب بلوند به وجود آمده است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: